APACHE VYUZITIE

Sekcia: Konfigurácia 23.04.2007 | 00:04
stanley   Návštevník
Ahojte...nechcem posobit ako blbecek....ale ako viem vyuzit apache ak nemam verejnu ip???viem je to program, ktory vlastne robi server...Ja mam aj ucet na no-ip.com...avsak..akonahle si kliknem nato, tak ma hodi na default mojho routra...chcel by som si urobit server..aby som vedel pribehnut na komp a stiahnut si nieco...a takisto aj kamosi...logujem sa sice na vlastny komp cez www rozhranie a to www.logmein.com...ale je to akurat dobre ako vzdialena plocha ale nic moc inac...bohuzial free ftp server s vacsou kapacitou vam nikto zadarmo neda...
s nastaveniami by som nemal mat problem...lebo som pracoval ako technik pre CISCO SYSTEMS, takze routre a podobne srandicky..ovladam...aj ich konfiguraciu...

Inac aj som si ho nainstaloval, len ho neviem spusit z cd usr/local/apache2....no lebo do etc mi to nehodilo....

Takze, ked by som mohol niekoho z vas poprosit aby mi to pomohol rozbehat....
    • Re: APACHE VYUZITIE 23.04.2007 | 00:18
      WlaSaTy   Návštevník
      no, kedže si pracoval v brandži pre networkáčov, tak si vieš na routeri nakonfigurovať presmerovanie portu (http, ftp, ssh, vnc, ...) aby sa pri dotaze z vonku na router zobrazila tvoja wenstránka alebo ftp serverík alebo vzdialená plocha alebo poprípade secure shell alebo hocičo čo budeš chcieť a potrebovať.
    • Re: APACHE VYUZITIE 23.04.2007 | 00:22
      Avatar uid0 Debian  Používateľ
      ako pise nadomnou, port 80 forwardovat na pocitac...
      Debian. apt-get into it…
      • Re: APACHE VYUZITIE 23.04.2007 | 22:34
        stanley   Návštevník
        bratia....je sice pravda...ze som pracoval v brandzi....ale ten moj Glitel GT-318RI....ma nacisto dostal....nemam sajnu.....az sa hambim.....takze helfne mi nekdo?????(mandriva2007)
        • Re: APACHE VYUZITIE 24.04.2007 | 00:09
          WlaSaTy   Návštevník