Inštalácia Kubuntu 7

Sekcia: Hardware a Drivery 17.07.2007 | 17:43
Avatar Integer Ubuntu  Používateľ
Čaute! Mám athlon 64 3000+, 512RAM, VGA ATI X550 a problém. Dal som do mechaniky inštalačku Kubuntu. Rozdelil som bez problémov disk, potvrdil a začalo (asi) kopírovanie. Trvalo to dosť dlho (asi 10 inút), tak som na chvíľu odskočil. Keď som sa vrátil, tak tam bolo tušim niečo o reštarte a že mám vybrať inštalačné CD z mechaniky, aby mohol bootovať z HDD. Tak som to spravil a začalo nabiehať Kubuntu. Lenže nabehlo do textového režimu. Tak teraz sa pýtam. Ako to, že pri inštalácií sa ani len nezmienilo nič o grafickej karte, monitore, ... Jediné na čo sa ma pýtalo, bolo meno PC, prihlasovacie meno a pokúšalo sa nastaviť (márne) sieť. Ďalej už nič. Celá inštalácie prebiehala akoby v textovom režime. Prebehla teda inštalácia správne? Naozaj tomu nerozumiem. Keď som inštaloval Mandrivu, tak tá si pekne všetko pýtala a mohol som vybrať súčasti systému, doplnkové programy, ... a tu nič. Ďakujem za odpovede! Pozn. s linuxom som úplný začiatočník. Doteraz som ho len inštaloval na niektorých PC, ale nie som užívateľ (chcel by som byť)
    • Re: Inštalácia Kubuntu 7 17.07.2007 | 17:44
      Avatar Integer Ubuntu  Používateľ
      O a zabudol som. Tá grafická karta je PCI Expres a HDD je 160GB SATA.
      • Re: Inštalácia Kubuntu 7 17.07.2007 | 17:50
        Avatar Stanislav Hoferek Greenie 18.04  Používateľ
        kubuntu sa instalovalo v grafike? teda mohol si spustat bezne programy a tak?

        pri instalacii kubuntu si nemozes vyberat ze co chces instalvoat. nainstaluje Ti len zaklad a zvysok si podavas z internetu.

        manual na *ubuntu je na mojej stranke (kuk riadok nizsie v tejto sprave)
        • Re: Inštalácia Kubuntu 7 17.07.2007 | 18:46
          Avatar Integer Ubuntu  Používateľ
          Idem sa tam mrknúť. Našiel som niekde na stránke, že inštaláciu mám spraviť v angličtine, lebo v SK/CZ nenabehne.
          • Re: Inštalácia Kubuntu 7 17.07.2007 | 18:52