ditro

Sekcia: Aplikácie & Desktop 26.09.2007 | 20:23
Vlado   Návštevník
Caute! Mam veliku dilemu chcem prejst na linux a rad by som pocul vase nazory..vyberam si medzi tymito ditram fedora 7, openSUSE 10.3, Ubuntu 7.10. Viem ze ubuntu a suse su len skusobne ale za par dni uz budu vonku...pls kotre distro by ste mi doporucili?
    • Re: ditro 26.09.2007 | 20:30
      ---   Návštevník
      ubuntu , pre jeho velke rozsirenie a tym padom podporu
      • Re: ditro 26.09.2007 | 23:11
        Avatar hart   Používateľ
        Sice jsem nováček, ale mohu poradit (jako borgcube). Je to asi ta nejlepší cesta. Sice zdlouhavá, pač se nedá vybrat podle názoru jiných. Jako inspirace to ano, ale každemu se líbí něco jiného. Postupně jsem vyzkoušel Kubuntu, Ubuntu, openSuSE, Mandrivu. A povšech pokusech jsem zpět u Kubuntu. U každe je něco pro a proti. Je to na vkusu a potřeb každeho. Podle mého názoru nováčka (prosím né kamenování) ubuntu buď s Gnome, nebo s KDE je asi nejsnažší cesta do světa linuxu.
        Takže ti asi těžko někdo poradí jednoznačně. Každý bude preferovat to své.
    • Re: ditro 26.09.2007 | 20:36
      Avatar borg Fedora  Administrátor
      najlepsie je skusit vsetky a potom si vybrat.
    • Re: ditro 26.09.2007 | 22:29
      Avatar Jaroslav Bernát BackTrack 3  Používateľ
      nejde mi dohlavy že ta nato tu ešte nikto neupozornil ale nepíše sa ditro ale distro (odvodené slengové slovo od slova distribúcia) :)
      ked nevieš, tak nefušuj
      • Re: ditro 26.09.2007 | 22:53
        Avatar borg Fedora  Administrátor
        este dobre, ze radis k teme.
        • Re: ditro 26.09.2007 | 23:22
          Avatar Jaroslav Bernát BackTrack 3  Používateľ
          aby si nepovedal ...
          ---- (k téme)
          jednoznačne odporúčam na začiatok ubuntu alebo jeho derivácie ale určite nie 7.10 ...je to uplne nová verzia takže radšej skús nieco odskúšané :) ...(ubuntu preto lebo je má jednoznačne najlepšiu podporu s daných distribúcií )