Parallels Workstation

Sekcia: Aplikácie & Desktop 22.07.2008 | 00:12
Avatar ninu Slackware, Android  Používateľ
Dobry den,
chcem sa spytat na Vas nazor na tento software. Ma stym niekto nejake skusenosti ? Ma to uz niekto odskusane ??? Malo by to byt nieco ako WMWare alebo VirtualBox.

http://www.parallels.cz/workstation/prehled/
Slackware
    • Re: Parallels Workstation 24.07.2008 | 00:13
      Avatar Branislav Poldauf Manjaro, Debian stable  Používateľ
      ale je to platene takze nic pre mna, ja som chudobny student :-D
      Linux: the operating system with a CLUE... Command Line User Environment
    • Re: Parallels Workstation 24.07.2008 | 10:59
      Avatar samox86 arch, debian  Administrátor
      nie je to opensource, na linux je len verzia 2.2 a na win 3.0
      a je to platene, same licencie :(
      myslim ze VBox alebo VMware su lepsia alternativa - s oboma som bol spokojny
      lnx.sk - virtualne servery; Lnx@Lnx.sk
    • Re: Parallels Workstation 24.07.2008 | 11:41
      Avatar Fero Volár mac OS, Ubuntu  Používateľ
      Zalezi na co to chces, zakladnu funkcionalitu zvlada aj VirtualBox. Patallels naviac zvlada Shared Folders, Windows Mobile 2005, menit siet a bridge rezim za behu. Upgrade spciva v preplacnuti starej verzie novou ;) A samozrejme mas k tomu technicku podporu.
      • Re: Parallels Workstation 24.07.2008 | 12:24
        Avatar ninu Slackware, Android  Používateľ
        Ja osobne pouzivam VirtualBox a som spokojny, ale kamarat by chcel prejst na Linux a silou-mocou chce tento program vyskusat, lebo nato nahodou narazil na nete ...
        Viem ze je to platene, ale v dnesnom svete sa to da velmi lahko obist, ale predovsetkym som bol zvedavy na Vase nazory na ten program ...
        Slackware
        • Re: Parallels Workstation 24.07.2008 | 19:35
          Avatar Branislav Poldauf Manjaro, Debian stable  Používateľ