je nutný antivir vo virtualboxe?

Sekcia: Aplikácie & Desktop 05.10.2009 | 10:03
maun   Návštevník
Som v linuxe úplný začiatočník a potrebujem poradiť.

Keďže ku svojej práci potrebujem pár programov bežiacich pod Windows, tak som si nainštaloval virtualbox a spustil windows potrebný pre tieto aplikácie.
Teraz však neviem, či je nutný tento systém chrániť antivirom, keďže windows je pripojený k internetu, alebo je to zabezpečené linuxom?

Ďakujem za odpoveď.
    • Re: je nutný antivir vo virtualboxe? 05.10.2009 | 10:27
      Avatar milboy Ubuntu so znakom ElementaryOS  Používateľ
      Nepotrebuješ... Kedže sa jedná o virtualny HDD resp. virtualnu particiu na disku, tak z nej sa ti žiadna nákaza nemá ako dostať na skutočný HDD!!
      skusam vsetko....už stovka distribúcií za tie roky a vedomosti žiadne.. Prečo linux?
      • Re: je nutný antivir vo virtualboxe? 05.10.2009 | 10:47
        peter   Návštevník
        ale ten windows vo virtualboxe moze kludne zavirit...stale jedno dobre exe a ma po srande. A kto vie ci sa mu to bude chciet instalovat znova.
    • Re: je nutný antivir vo virtualboxe? 05.10.2009 | 12:27
      Avatar Samuel BWPOW Kupka Almalinux, OpenWRT  Používateľ
      Windows nie je chraneny o nic viac, ako keby bol nainstalovany na realnom pocitaci, resp. maximalne nejakym firewallom alebo niecim, co je nastavene na prechode virtualneho a realneho sietoveho rozhrania.
      Strach dát najevo své pocity a zjednat si u druhých respekt je jedním z problémů civilizovaného člověka, který se naučil zpochybňovat svou vlastní pravdu pro zdání objektivity
      • Re: je nutný antivir vo virtualboxe? 05.10.2009 | 14:59
        Avatar milboy Ubuntu so znakom ElementaryOS  Používateľ