Nechápem dôvod rýchlosti

Sekcia: Aplikácie & Desktop 13.01.2010 | 23:07
Avatar Benni Ubuntu9.10+Win - NTB AsusF5gl  Používateľ
Som na Pn-ke so zlomenou nohou, tak sa trošku hrajkám s NTB a tak som si (len tak z dlhej chvíľe) nahodil Ubuntu do Visty cez Wubi.
Prvý šok som zažil keď takmer nestihla prebehnúť pri inštalácií animácia predstavenia Ubuntu, druhý šok bol bleskový štart, cca o 10 sekúnd kratší ako pri priamej inštalácií na HDD a potom v GUI tie bleskové reakcie na všetko, inštalácia aktualizácií, FF(celkovo net), Terminál... Všetko ide akosi rýchlo... Nie že by mi to vadilo :-D ale zaujíma ma dôvod...
Jabber: martin.benko@jabber.com - icq: 422703828
    • Re: Nechápem dôvod rýchlosti 13.01.2010 | 23:19
      Martin   Návštevník
      Teda netvrdím, že by som mohol mať pravdu, nie som odborník, ale vychádza mi to logicky asi tak, že ak na tej mašine ide Vista, tak musí mať dostatočne veľkú RAM-ku a výkonný procesor. Kde sú tie časy, kedy stačila RAM 640 kB...
      • Re: Nechápem dôvod rýchlosti 13.01.2010 | 23:25
        Avatar Benni Ubuntu9.10+Win - NTB AsusF5gl  Používateľ
        No Asus F5gl - 1,86 GHz Intel procák, 2GB RAM, 250 GB HDD, Grafika Nvidia. Ale prečo ide ubuntu napevno na HDD pomalšie ako cez WUBI???
        Jabber: martin.benko@jabber.com - icq: 422703828
        • Re: Nechápem dôvod rýchlosti 14.01.2010 | 18:25
          Avatar << Tomino >> Windows 7 & Arch Linux KDE  Používateľ
          zaujimave.... mohol by sa niekto co sa do toho rozumie k tomuto vyjadrit ... aj mna by to zaujimalo preco je to tak.
          Prečo platiť za Windows keď viac ako 90% sw ide aj na linuxe a k tomu máte extra rýchly, aktuálny systém bez vírusov, bez nutnosti defragmentácie a iných hávedí :)
          • Re: Nechápem dôvod rýchlosti 14.01.2010 | 20:08
            Avatar Branislav Poldauf Manjaro, Debian stable  Používateľ
            doteraz 100 percent pripadov co som videl isli po instalacii cez wubi pomalsie respektive bez povsimnutelneho rozdielu