Huawei 1752 pod Ubuntu 10.04

Sekcia: Aplikácie & Desktop 02.08.2010 | 21:47
pablo_escobar   Návštevník
Zdravičko. Vedel by mi prosim niekto poradiť ako jednoducho a zrozumitelne rozbehnúť usb modem huawei 1752 od Orange pod Linuxom (Ubuntu 10.04)? Skúšal som dva návody ako to spraviť a žial neviem či mojou vinou alebo nie, ale podľa jedného sa mi nepodarilo tento modem pod linuxom spojazdniť. Tretí tip čo som dostal - : www.draisberghof.de/usb_modeswitch/ - lpodľa tohto návodu to žial ako začiatočník (mám ubuntu cca mesiac) nedokážem skompilovať balík usb-modeswitch-1.1.3.tar.bz2 (cez terminál zatial dokážem tak max. ako root vypnúť alebo reštartovať pc) - skúšal som pozrieť aj nejajké návody na kompilovanie programov zo zdrojových kódov ale akosi sa mi to nedarilo, neboli dosť podrobné pre človeka ktorý nieje ešte kamarát s terminálom....Prípadne ak by ste mi vedeli poradiť distro pod ktorím tento modem ide bez problémov - rád ho vymením za ubuntu. Ako som spomenul, som začiatočník, zaujal ma linux a rád by som si ho nechal aj na notebooku-lenže tento modem je jediný môj prístup na net cez notebook, a ak ho nerozbehnem asi sa budem musieť opäť používať na noťase len Billove widle :-(
    • Re: Huawei 1752 pod Ubuntu 10.04 02.08.2010 | 21:54
      pablo_escobar   Návštevník
      prepáčte, až teraz som si všimol že píšem ako idiot, ospravedlnujem sa, som po nočnej :D
    • Re: Huawei 1752 pod Ubuntu 10.04 02.08.2010 | 21:57
      Avatar gUbA Ubuntu, Debian  Používateľ
      Modeswitch sa da instalovat z repo: apt-get install usb-modeswitch
      sudo apt-get remove windows
      • Re: Huawei 1752 pod Ubuntu 10.04 03.08.2010 | 02:13
        Avatar pablo_escobar   Používateľ