youtube videá

Sekcia: Aplikácie & Desktop 05.03.2011 | 22:07
Avatar martinsog   Používateľ
Ahojte.
Nerád ruším, ale prestali mi fachčiť videá z youtube. Vyhodí chybu "Adobe Flash plugin has crashed." Skúšal som všetko preinštalovať na novo. Nič. Z iných stránok to beží. Mám Ubuntu 1010 a som laik. Je možné poradiť. Bol u mňa kamarát, čo mi opravuje počítač ale nič.
Ďakujem.
    • Re: youtube videá 05.03.2011 | 22:18
      Avatar default Debian  Používateľ
      ja mam dojem ze je to dakym updatom, mne to totiz roby tiez, tam ale vypise v tom obrazku dakde ze reload page,a ked to kliknes tak by to malo ist, este neviem jak to fixnut, ale skus to tak ako som napisal
      R.K
      • Re: youtube videá 05.03.2011 | 22:36
        Avatar martinsog   Používateľ
        Je to možné. Donedávna to šlo, ale teraz už nejde ani znovunačítanie stránky. Keď to všetko vyhádžem,tak to raz - dva krát ide a potom znova nič. Tak čo robiť?
        • Re: youtube videá 05.03.2011 | 22:55
          Avatar default Debian  Používateľ
          pockat na opravu , alebo zistit co sa aktualizovalo, neviem ci flash nemal daky update, to by slo donwgradovat, aspon kym to neopravia
          R.K
          • Re: youtube videá 05.03.2011 | 23:17
            Avatar martinsog   Používateľ
            inak zaujímavé, že keď je to video z youtube ktoré ja ako odkaz z inej stránky, tak to beží...
            • Re: youtube videá 05.03.2011 | 23:26
              Avatar default Debian  Používateľ
              uz asi viem ako to fixnut, otvor centrum softwaru a napis flash , najdi Adobe Flash Plugin 10 a daj ho nainstalovat, bude to chciet nahradit ten povodny flash, daj ano, a potom restartni FF alebo co mas, potom by to malo bezat, aspon mne to tak konecne ide :)
              R.K
              • Re: youtube videá 05.03.2011 | 23:51
                Avatar Branislav Poldauf Manjaro, Debian stable  Používateľ