Junior programátor a záznam v registri trestov?

Sekcia: Programovanie 17.01.2014 | 20:55
callmetheuncle   Návštevník

Zdravím, aké časté je na SR/ČR aby si zamestnávatelia v IT priemysle vyžadovali čistý register trestov? Konkrétne na pozíciu junior (web) developera. Je v tomto nejaký rozdiel medzi veľkými zahraničnými firmami a malými lokálnymi? Teda o chvíľu končím výšku a chcem vedieť ako veľmi som si jednou hlúposťou dodrbal život. Záznam ostáva vo výpise z registra do skončenia podmienky, čo sú 2 roky v mojom prípade.

    • RE: Junior programátor a záznam v registri trestov? 17.01.2014 | 21:11
      Avatar miiisa   Návštevník

      ahoj,

      tak k policajtom,tj ministerstvo vnutra mozes zabudnut napr. tam sa robi totiz uplny vypis toho registra trestov,tj aj potom co uz mas zahladeny vypis trestov napr. po 10 rokoch tak oni stale maju pristup k tomu celkovemu...

      osobne nemam skusenost,este som tiez student,ale napr. moj starsi brasko o 8 rokov nic takeho nepotreboval preukazovat.takze podla mna to bude len v urcitych oblastiach potrebne ako napr(dake banky,pumpy,bezpecnostne sluzby atd..),ale mozno sa mylim.

    • RE: Junior programátor a záznam v registri trestov? 17.01.2014 | 22:00
      Avatar WlaSaTy   Návštevník

      U mňa chceli ten papier vždy. Ale pokiaľ doštuduješ v podmienke a bez prerušenia, tak je to znakom dobrého začiatku. Či ťa zoberú na ten, ktorý projekt ale závisí aj od iných faktorov. Takže nestrácaj ilúzie. Na veľa projektov nezobrú ľudí len preto že uchádzač nemá súkromné auto aby mohol robiť pracovné výjazdy a šetriť zamestnávateľovi akontáciu.

    • RE: Junior programátor a záznam v registri trestov? 17.01.2014 | 22:22
      Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor

      (Web)Developerské firmy sú spravidla pohoďáci a jediné čo ich zaujíma, pozrieť si tvoj kód. Za administrátora v IT to asi vyžadujú všade, takže tomu by som sa vyhol.