Problem z CUPS

Sekcia: Aplikácie & Desktop 23.10.2005 | 13:34
maros   Návštevník
Ahoj potrebujem radu pri inštalácii rpm pre novú tlačiareň mi vypísalo hlášku Niektore požadované balíky nie je možné nainštalovať: z600cups-1.0-1.i386 (kvôli neuspokojenému cups[>=1:1.1.15-10] Neviem čo to znamená . Som začiatočník z nefunkčnou tlačiarňou.
    • Re: Problem z CUPS 22.10.2005 | 03:08
      peter golis   Návštevník
      ako keby to chcelo mat nainstalovany nalik cups verize 1:1.1.15-10 alebo vyssej. takze asi by sme odporucili upgrade cups.
      • Re: Re: Problem z CUPS 22.10.2005 | 19:53
        maros   Návštevník
        Nainštalovaný cups mám 1.1.23 teda vyššiu apodla domovskej www aj poslednú. Ja som si skôr myslel že to rpm je len pre verziu1.1.15 a nie vyššiu. Tak či onak v tomto asi problém nie je Respektíve čo ďalej?
        • Re: Re: Re: Problem z CUPS 23.10.2005 | 01:26
          peter golis   Návštevník
          ak dany balik vyzaduje novsi cups ako je v danej distribucii, tak by sa mal odkazovat aj na jeho zdroj. hm, ono moze byt fajn ze ma clovek nainstalovany novsi cups ako pozna jeho instalacna databaza. vtedy moze pomoct instalacia s parametrami force a nodeps, ale iba ak ma clovek nainstalovany system pracujuci s RPM (redhat/fedora/..).
          • Re: Re: Re: Re: Problem z CUPS 23.10.2005 | 04:01
            maros   Návštevník
            Túto možnosť som už vyskúšal. Výsledok... Konečne som v menu cups mal z600.... Všetko už bolo OK až na to že tlačiareň nič nevytlačila. Takže konečne ju môžem nainštalovať ale stále je nepoužiteľná
            • Re: Re: Re: Re: Re: Problem z CUPS 23.10.2005 | 13:34
              peter golis   Návštevník
              ktoru? nainstalovat najnovsi cups ktory by mal byt uvedeny na stranke daneho balika? nainstalovat to s parametrom force,..?
    • Re: Problem z CUPS 22.10.2005 | 21:52
      limbi   Návštevník