Odchádzajúca grafická karta?

Sekcia: Hardware a Drivery 25.11.2015 | 22:10
Avatar janek-m Ubuntu 22.04  Používateľ

Dnes po zapnutí môjho 5-ročného NTB sa všetky biele podklady zobrazujú na zelenom podklade. Čiže to, čo má byť biele je svetlozelené. Ostatné farby sa však zobrazujú správne. Je to znak odchádzajúcej GK? Ak áno, oplatí sa to dať opravovať? Viem, že sa tento problém netýka priamo Linuxu, ale chcel by som počuť názor HW odborníkov.

    • RE: Odchádzajúca grafická karta? 25.11.2015 | 23:10
      Avatar vxmery Mint 21.3 Cinnamon  Používateľ

      OT: nedalo mi, skúsil som to Livko Elementary. Ani mi nenabootovalo v UEFI.

      • RE: Odchádzajúca grafická karta? 26.11.2015 | 14:34
        Avatar janek-m Ubuntu 22.04  Používateľ

        Ono Elementary vyzerá na obrázkoch dobre, v skutočnosti by ho začiatočníci - pre ktorých vraj je určené - nemali používať. Ale na druhej strane som po vyše dvoch rokoch používania Kubuntu dal šancu Ubuntu a musím svoj kritický názor na toto distro poopraviť. Po určitých nastaveniach sa v Ubuntu robí naozaj dobre. :)

        • RE: Odchádzajúca grafická karta? 26.11.2015 | 14:59
          Avatar vxmery Mint 21.3 Cinnamon  Používateľ

          Priznám sa aj ja, mám ho na jednom stroji. Ako som ho zo začiatku neznášal, začína sa mi páčiť :)

    • RE: Odchádzajúca grafická karta? 25.11.2015 | 23:13
      Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor

      Najskôr zlý farebný profil čo tam hodila aktualizácia, samozrejme sa to dá ľahko overiť cez nejaké LiveCD.

      Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
    • RE: Odchádzajúca grafická karta? 26.11.2015 | 04:56
      Avatar WlaSaTy   Návštevník

      Skús to aj pripnúť na iný monitor, či len nie je vypadnutá zložka jedného kusu signálu. Ten potlačený igelit ktorý vedie signál cez pánty je potvora.

    • RE: Odchádzajúca grafická karta? 26.11.2015 | 14:30
      Avatar janek-m Ubuntu 22.04  Používateľ