Prihlasenie ako Spravca ???

Sekcia: Aplikácie & Desktop 26.10.2005 | 01:04
Laco   Návštevník
Chcem sa opytat. Som uplny laik co sa tyka Linuxu. Potreboval by som sa prihlasit ako spravca. Mam Live Distribuciu Knoppix 3.6. Chcem si vytvorit adresar na HDD, ale vypisuje mi, ze sa neda vytvorit ...
    • Re: Prihlasenie ako Spravca ??? 25.10.2005 | 14:38
      Avatar titanik mint  Používateľ
      pri live knoppix hdd su montovane iba read only musis ich remount pre rw
      • Re: Re: Prihlasenie ako Spravca ??? 25.10.2005 | 15:07
        Laco   Návštevník
        Ako to spravim ?? Som uplny laik do Linux-u :(
        • Re: Re: Re: Prihlasenie ako Spravca ??? 25.10.2005 | 15:21
          fredy   Návštevník
          Veď práve.
    • Re: Prihlasenie ako Spravca ??? 25.10.2005 | 22:52
      gop   Návštevník
      koukni se na stranky knoppixu pokud chces instalovat, musis si nejspis defragmentovat a rozdelit hdd (ale doporucuju zalohovat stavajici system...muzes o nej prijit...hlavne pokud to delas poprve) jako spravce se na konsoli prihlasis pomoci: su
      • Re: Re: Prihlasenie ako Spravca ??? 25.10.2005 | 23:22
        limbi   Návštevník
        no neviem, ci v knopixe nie je nahodou ako spravca nahlaseny standardne. ide o to, ze nevie mountovat particie v konzole, nech skusi pravym tlacitkom na ikonu particie a tam by mohla byt moznost: premontovat disk rw, teda aj so zapisom. problem ale moze byt aj v tom, ze to je particia ntfs a nemusi sa dat primontovat aj so zapisom. odporucal by som si nieco o linuxe najprv precitat, knihu, clanky, fora, je toho do bludu, alebo dotiahnut dakeho skuseneho kamosa a nechat si par veci vysvetlit
        • Re: Re: Re: Prihlasenie ako Spravca ??? 25.10.2005 | 23:37
          peter golis   Návštevník
          alebo moze prist na lugcon ktory bude za chvilku.
          • Re: Re: Re: Re: Prihlasenie ako Spravca ??? 26.10.2005 | 01:04
            limbi   Návštevník