multiboot a MBR a pycha linuxakov

Sekcia: Aplikácie & Desktop 11.08.2006 | 01:57
Peto   Návštevník
Zdravim, mal som takyto problem, pisem v minulom case, lebo uz s tym asi nemozem urobit nic, len isntalovat nanovo. mal som win xp + ubuntu. bolo mi potesenim pracovat v linuxe. win som chcel len kvoli zalohe ak by nieco prestalo fungovat, disk rozdeleny na dva particie, najprv som instaloval win a potom linux, grub vsetko pekne nastavil. som laik, amater, lol, a podobne haluze. a co? ubuntu som si vybral kvoli prave kvoli tomu. kedze predechadzajuci win bol vo svedstine..chcel som nieco normalne v anglictine. dal som ten win tam a zistil som ze MBR bol prepisany. no a kedze som nevedel co s tym, siel som na fora ubuntu aj na irc kanal #ubuntu. tam som sa stretol skor s vysmechom a akurat tak odkazom na fora. snazil som sa im vysvetlit ze kym to najdem to dolezite mi mozu aj napisat. tak som im vysvetlil ze som od ubuntu uzivatelov cakal nieco ine, ale darmo chcem tu povedat ze pycha linuxakov je dost velka, nie zeby sme si pomahali ale nemiesto toho sa vysmievame zaciatocnikom, no a co ze niekto zacina? mozem sa pousmiat (aj ja sa veru pousmejem) ale vysmievat sa? tak bud su niektori nevyzrety alebo sme proste pysny. vyriesil som to potom po svojom - pouzil cfdisk a nastavil boot do linuxovej particie. ta asi mi to prepisalo ale neslo to uz nastartovat-aj tam bola hlaska ze mi to moze prepisat data. tak co uz stratil som asi vsetko. co som mal vlastne robit? v grube som sa snazil ale bez vysledku. studovat manual ku grubu-na to som proste nemal cas. takze asi zacnem s xubuntu tentokrat. ak niekto chce moze mi poradit co som mal urobit. dakujem a zelam vsetkym linuxakom vela zdaru.
    • Re: multiboot a MBR a pycha linuxakov 04.08.2006 | 14:19
      Avatar Flashmann Kubuntu 6.06.1  Používateľ