programi na výučbu angličtiny a nemčiny

Sekcia: Aplikácie & Desktop 10.08.2006 | 21:31
Noro   Návštevník
Rád by som nainštaloval na PC v našej jazykovej učebni Mandriva Linux a multimediálne programi na výučbu angličtiny a nemčiny. Problém je v tom, že neviem nájsť mutlimediálny program na výučbu angličtiny a nemčiny spustitelný v linuxe. Už mesiace hľadám a oslovujem výrobcov, ale všetko je len pre windows. Viete mi niekto poradiť, kde hľadať ?(konkrétne programi alebo výrobcov) Ak sa mi nepodarí takéto programi kúpiť budem musieť naištalovať windows. Prosím pomôžte, rád by som využíval linux.
    • Re: programi na výučbu angličtiny a nemčiny 05.08.2006 | 23:21
      Avatar borg Fedora  Administrátor
      a pomocou wine alebo inych emulatorov by sa nedali rozchodit pod linuxom?
      • Re: Re: programi na výučbu angličtiny a nemčiny 05.08.2006 | 23:43
        Noro   Návštevník
        Mám 3 programi, ktore som skušal pod wine ale zatial sa mi to nepodarilo (som začiatočník v linuxe). Jeden z týchto programov skúšal aj výrobca - bez úspechu. Druhý som dal skúsenejšiemu linuxákovi - bez úspechu. A z toho čo som čítal o wine usudzujem, že cez emulátory cesta nevedie. / opravte ma ak sa mýlim/
        • Re: Re: Re: programi na výučbu angličtiny a nemčin 06.08.2006 | 00:50
          WlaSaTy   Návštevník
          v zasade je moznych niekolko sposobov: 1) pouzit wine/cedega/dosbox - to vsak nie vzdy funguje 2) nainstalovat si pomocou qemu/vnware alebo ineho emulatora pc windows a spustat to tak - nevyhoda cenovej politiky a zvysenych hw narokoch. klasicky dual boot je niekedy vhodnejsi ako emulacia 3) definovat co clovek ocakava od takehoto software a dohodnut sa s niekym na rocnikovom projekte. - skolstvo pre skolstvo ;-) inac mozno by sme aj poradili ale nevieme o co sa jedna. nevidime ani chybu a ani ziadnu referenciu na software.
          • Re: Re: Re: Re: programi na výučbu angličtiny a ne 06.08.2006 | 20:01
            rooter   Návštevník