!HELP ME PLZ! Pripojenie Ubutu na Windowsovú sieť

Sekcia: Konfigurácia 16.09.2006 | 18:19
Ryzo   Návštevník
Mohol by mi dakdo pomôcť s pripojením môjho Ubuntu (6.06) na Windows Xp sieť v škole??? Mám na mysli požnosť prezerať sherevane priecinky a hlavne pripojenie na net. Plz odpovedzte mi obecne.. som zatial iba začiatočník a nepoznám ani len sieťovú dosku. Skúšal som to rozchodiť V sprava-Siete a na zariadenie eth1 (aj defaultne eth0) som zadal moje údaje z winu Xp (mam dualnu instalaciu), teda ip masku a gate. PLZ HELP ME :D PS: plz pomôžte mi, lebo mi môj profesor na gymnáziu nedovolí nainštalovať aj na ostatné kompy ubuntu :( HLP! Pomôžte šíriť linux :) a vyhodiť win-aj to raz možno bude :) Thx.Thx.Thx. mailto: tomas(bodka)pruzina/zavinac/gmail*bodka*com or use this forum :)
    • Re: !HELP ME PLZ! Pripojenie Ubutu na Windowsovú s 13.09.2006 | 21:52
      Avatar Milan Dvorský debian,mint kde,android  Administrátor
      nieco som videl o sietovani na forum.kubuntu.sk ... skus si dat hladat "siet" (bez uvodzoviek samozrejme ;-) )
    • Re: !HELP ME PLZ! Pripojenie Ubutu na Windowsovú s 13.09.2006 | 21:59
      WlaSaTy   Návštevník
      ako prve si pozri nastavenia siete v predchadzajucom pocitaci. ako druhe sa pozri kolko sietoviek je v pocitaci, neverim ze by gymnazium davalo dve sietovky do pracovnej stanice ako pises ako tretie nastav eth0 tak ako to bolo v predchadzajucom systeme a potom sa pozri ktorym programom sa pozeraju "okolite pocitace" ps.: hlavne si daj pozor ci nie je pouzite DHCP a keby si to robil na inom pocitaci, tak IP adresa musi zodpovedat skutocnosti a musi byt unikatna.
    • Re: !HELP ME PLZ! Pripojenie Ubutu na Windowsovú s 13.09.2006 | 23:10
      Avatar Stanislav Hoferek Greenie 18.04  Používateľ
      hlavne si nastav DNS servery
      • Re: Re: !HELP ME PLZ! Pripojenie Ubutu na Windowso 15.09.2006 | 09:54
        x   Návštevník
        to je teda rada...mas 100bodov :D (ako obycajne)