inštalácia Firefox

Sekcia: Aplikácie & Desktop 19.10.2006 | 21:20
Avatar stavyko Mandriva Linux 2006  Používateľ
Zdravým, potreboval by som pomôcť s inštaláciou balíku. Z internetu som si stiahol firefox-1.5.0.7.tar.gz a thunderbird-1.5.0.7.tar.gz. Pracujem v distribúcii Mandriva 2006. V stiahnutých balíkoch som nenašiel .rpm balíky. Vôbec neviem že čo mám robiť. V Linuxe som stále začiatočník. Za pomoc ďakujem Norbi
    • Re: inštalácia Firefox 19.10.2006 | 16:51
      Avatar Stanislav Hoferek Greenie 18.04  Používateľ
      ok. otvor ten balicek (asi v programe ark), rozbal to do priecinku niekde v home (napr home/moje_meno/firefox) a spusti cez konzolu v tomto priecinku (./firefox) ak to pojde, tak si urob ikonku na ploche alebo v panely
    • Re: inštalácia Firefox 19.10.2006 | 16:53
      Avatar Dare_devil Debian, OpenSuse  Používateľ
      Ahoj, sice mam linux tak ze mi ide este len tyzden, ale daco som uz pochytil, dufam ze ti to pomoze, takze cely postup: su rootovske heslo cd Desktop tar zxpvf firefox* -C firefox cd firefox* ./configure && make make install dufam ze to je spravne a ze ti to pojde... :D ja pracujem v SuSe a väcsinou tar neinstlaujem, ale uz som tak nejake tie programy nainstaloval , Viva La Revolution! :D
      There is no flag large enough to cover the shame of killing innocent people
      • Re: Re: inĹĄtalĂĄcia Firefox 19.10.2006 | 16:59
        Avatar Stanislav Hoferek Greenie 18.04  Používateľ
        nene, firefox sa nekompiluje, rovno sa spusti :) ozaj ak chces ff novy, tak preco si nedas rovno novu mandrivu? :)
        • Re: Re: Re: inĹĄtalĂĄcia Firefox 19.10.2006 | 17:46
          Avatar M@trixX Mandriva 2007.1  Používateľ
          Ja som sa na to prednedavnom pital, a nepodarilo sa mi spustit nic. :( S jedinym rozdielom, ze som mal RC firefoxu a mandrivu 2007
          • Re: Re: Re: Re: inĹĄtalĂĄcia Firefox 19.10.2006 | 19:30
            stavyko   Návštevník