zahlteny xserver??

Sekcia: Aplikácie & Desktop 04.01.2007 | 13:11
Avatar pe3k Debian, Feisty  Používateľ
Ahoj. Moj problem spociva v tom, ze po istom case zacne byt pocitac neovladatelny, z toho dovodu, ze nieco sa akoby spustilo, co vytazi procesor na 100 percent. Ked si pozriem vypis programov (top) a zatazenie procesoru jednotlivymi procesmi, tak ziadny zo spustenych procesov toto nesposobuje. Systemovy monitor identifikuje zataz z radu "cakanie na I/O", pricim disk pracuje ako sialeny, a ja netusim co robi, respektive, co vobec moze robit. V podstate vtedy je praca na pc absolutne nemozna, lebo na obycajne otvorenie okna cakam aj 30 sekund, a uz aj pohyb mysi zacne "sekat". Niekedy uz ani ctrl+alt+backspace nepomoze (mozno pomoze, ale neviem sa dockat kedy zareaguje). Neviete mi poradit co robit? Ako zistit co to sposobuje? Najprv som si myslel ze to sposobuje Xgl, ktore som predvcerom rozbehal. Ale stalo sa mi to aj v normalnej session, bez Xgl. Notebook Asus, grafika ati xpress 200m, gnome, edgy. Dakujem
    • Re: zahlteny xserver?? 20.12.2006 | 11:40
      Avatar nardew debian  Používateľ
      napr. swapovanie
      • Re: Re: zahlteny xserver?? 20.12.2006 | 13:12
        pe3k   Návštevník
        ale zeby swapovanie robilo minimalne 20 minut? ee. V ramke som mal pred tym 150 MB volneho miesta a swapak (1GB) bol obsadeny na 1 percento
        • Re: Re: Re: zahlteny xserver?? 20.12.2006 | 14:47
          WlaSaTy   Návštevník
          ano, moze to byt aj swapovanie ale pravdepodobnejsie je ze sa spustila nejaka indexacna sluzba (slocate -u/updatedb/...) a alebo vypadla dma na disku.
          • Re: Re: Re: Re: zahlteny xserver?? 21.12.2006 | 01:23
            pe3k   Návštevník