problem s karambou

Sekcia: Aplikácie & Desktop 26.04.2007 | 17:41
fridex   Návštevník
Ahojte mam jeden problem v linuxe som začiatočník a pri inštalácii programov sa mi to zastaví na príkaze make, netreba tam doinštalovať nejaé knižnice alebo programi do systemu používam linux suse10.2 dik za odp.
    • Re: problem s karambou 26.04.2007 | 17:47
      fridex   Návštevník
      pri make v konzole vypíše nieco takéto:

      make: *** No targets specified and no makefile found. Stop.
      • Re: problem s karambou 26.04.2007 | 17:48
        Avatar KiLo Debian stable  Používateľ
        este predtym treba dat ./configure
        ale ako vravim, radsej instaluj cez Yast/rpm -ivh
        cat /dev/dsp > /dev/sda - ovladanie pocitaca hlasom
    • Re: problem s karambou 26.04.2007 | 17:47
      Avatar KiLo Debian stable  Používateľ
      a karamba nie je hotove rpm niekde?
      cat /dev/dsp > /dev/sda - ovladanie pocitaca hlasom
      • Re: problem s karambou 26.04.2007 | 17:50
        fridex   Návštevník
        ale chcel by som to inštalovať zo zdrojových kodov a siel som ta ./configure- to zbehlo v pohode ale pri make to zostalo stát

        make: *** No targets specified and no makefile found. Stop.
        • Re: problem s karambou 26.04.2007 | 17:59
          Avatar KiLo Debian stable  Používateľ
          a kvoli comu to chces zo zdrojovych kodov, ked je binarka hotova k dispozicii? ak nieje vytvorene ziadne makefile, tak by som pozrel config.log. no ale ako vravim, naco sa s tym trapit, ked to uz niekto spravil za nas?
          cat /dev/dsp > /dev/sda - ovladanie pocitaca hlasom
          • Re: problem s karambou 26.04.2007 | 18:02
            fridex   Návštevník
            no dobre tak si ma presvedčil ja len som cital že ked si to kompiluješ tak mas program presne robený na tvoj hardvér a bude ti to chodit ozaj super:)))
            • Re: problem s karambou 26.04.2007 | 18:13
              Avatar KiLo Debian stable  Používateľ