inštalácia - súrne

Sekcia: Aplikácie & Desktop 02.07.2007 | 10:55
tonga   Návštevník
Ahojte,
viem že to čo tu píšem sa zrejme hodí na iné fórum, ale potrebujem pomoc s inštalačkou.

mám doma nový (čerstvo kúpený - 2dni) NB Acer Extensa 5204 s predinštalovaným OS Linpus Linux
po zapnutí sa nastaví do príkazového riadku: [root@localhost /]# a blika kurzor
chcem si tam zatiaľ, než budem mať k dispozícií Linux, nainštalovať Windows XP, ale tu mám problém:
vložil som inštalačné CD s Win XP do DVD mechaniky, ale vôbec mi ho automaticky nenačítalo, ako mám spustiť inštaláciu??? aké príkazy mám dávať.
na CD je cesta k inštalácií : D:\Setup.exe

keď som vložil toto CD do môjho PC tak mi ho v pohode načitalo.

čo mám robiť aby som Win XP nainštaloval??? Poradte PROSÍM súrne.
Ďakujem
    • Re: inštalácia - súrne 02.07.2007 | 10:59
      tonga   Návštevník
      ešte jedna maličkosť:

      v linuxe som nikdy ešte nerobil som taký začiatočník, že si to ani predstaviť neviete... vďaka za pochopenie
      • Re: inštalácia - súrne 02.07.2007 | 11:03
        Avatar Peto Arch Linux  Používateľ
        V BIOSe si musis nastavit bootovanie z CD. Pozri sa sem, je tam postup, ako to urobit.
        • Re: inštalácia - súrne 02.07.2007 | 11:52
          tonga   Návštevník
          bootovanie som už nastavil na First: DVD
          Second: IDE ...

          ale neviem akým príkazom sa dostať na CD a spustiť samotnú inštaláciu
          • Re: inštalácia - súrne 02.07.2007 | 11:59
            wolf09   Návštevník
            zavolaj hotline Microsoftu
          • Re: inštalácia - súrne 02.07.2007 | 12:05
            shade   Návštevník
            Instalacia sa ma spustit tak ze, vlozis CD do mechaniky a restartujes PC. Ak sa nespusti tak: bud je CD poskodene a neda sa bootovat, alebo DVD mechanika co si nastavil v BIOSe nie je ta DVD mechanika do ktorej davas CD. Alebo ju BIOS pri starte nevidi preto z nej nedokaze bootovat (skontroluj ci ju mas v zozname zariadeni).