Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk)

30.09.2019 | 19:04 | debian+ | Zaujímavý článok

Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (citaj na zive.aktuality.sk)

Zdroj: zive.aktuality.sk

    • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 30.09.2019 | 21:40
      Avatar Miroslav Bendík Gentoo  Administrátor

      Prečítal som pár komentárov ...

      No nič na dnes bolo dosť internetov.

    • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 30.09.2019 | 21:42
      Avatar vxmery Mint 21.3 Cinnamon  Používateľ

      Celé dve vety? Alebo upútavka na žive sk ? Ocenil by som viac pridanej hodnoty. Aj tak dik za správičku.

      • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 01.10.2019 | 11:13
        Avatar debian+   Návštevník

        Len nadpis. Perex nemal taku vypovednu hodnotu. Ano, dala sa napisat spravicka, ale na co? Kto chce, stacit mu bude aj to. Nie som za to plateni, nemam z toho ziadne benefity, a mozno by malo byt lepsie, ale na uputanie tomu, kt. to by to malo zaujat, by malo staci aj takto strucne.

      • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 01.10.2019 | 13:38
        Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor

        Hoci ide len o skopírovaný nadpis, stačí na pochopenie o čo v článku ide.

        Pridať by mohol, že sa zhodujú v tom, že o nič horšie to nebude.

        Ja osobne som proti nejakému selektovaniu správičiek, že odtiaľto nie ... Zmeniť to tu môžeme všetci, tým, že si tu budeme písať to čo nás zaujíma.

        Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
    • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 01.10.2019 | 06:27
      Avatar Andrej Lacho Debian, CentOS ...  Administrátor

      Ja by som normalne zakazal pridavanie spraviciek z tohto "portalu".Nehnevajte sa na mna ale copy & paste lzive je na mna uz dost.

      • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 01.10.2019 | 22:09
        Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor

        Kámo ja som za filozofiu, všetci majú právo na názor a jediná možnosť ako preraziť to čo sa mi nepáči, robiť toľko obsahu, že to prekryje správičky zo lzive. Nie, ani ty ani ja, som sa toho nechytil.

        Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
        • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 02.10.2019 | 07:36
          Avatar Andrej Lacho Debian, CentOS ...  Administrátor

          Nieco na tom bude predsa...

        • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 02.10.2019 | 20:01
          Avatar WlaSaTy   Návštevník

          A nebolo by na to treba viac redaktorov ako má Ringier pre lźivé, aby to prekrylo ich RSS?

          • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 03.10.2019 | 14:10
            Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor

            Nič hrozného sa tu nedeje.

            Správičky sa dajú písať aj anonymne. Naozaj nechceme nikoho obmedzovať, že tento portál je OK a tento nie.

            Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
    • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 01.10.2019 | 08:32
      Avatar WlaSaTy   Návštevník

      Ten článok na ktorý odkazuje správička vznikol len aby upokojil ekoovce ktoré sa báli mobilov a WiFi všeobecne, ale večeru si zohrievajú v mikrovlnke. Dokonca som zachytil aj názory že to 5G je určené na oslabovanie organizmu, a že bude šírené tými satelitmi od dvoch poskytovateľov čo teraz špinia obežnú dráhu nadbytkom nízkoletiacich družíc.

      Za mňa je ten článok v poriadku, splnil účel. Vyvracia trolling typu prečo sa teda vyskytujú chemtrails s dihydrogen monooxidom hlavne nad miestami kde je zvýšená koncentrácia pracujúcich ktorým nechce vláda dovoliť aby sa dožili zaslúženého dôchodku.

      Ale pchať upútavku na niečo takéto do miest kde sa predpokladá znížený výskyt takto zblbnutej populácie, to asi nebude pravé orechové. Trochu sebareflexie by neškodilo.

      • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 01.10.2019 | 11:21
        Avatar Livan Manjaro s XFCE, Q4OS s KDE  Používateľ
        "chemtrails s dihydrogen monooxidom"

        :) no takto som vodu už dlho nevidel napísanú (H2O).

        • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 07.10.2019 | 13:12
          Avatar Abraxas   Návštevník

          Je dobre napísaná. Bio-bludari čo preferujú pseudodelenie chémia vs príroda by sa asi zdesili ak by videli vitamín C pomenovaný IUPAC-om

          (5R)-[(1S)-1,2-Dihydroxyethyl]-3,4-dihydroxyfuran-2(5H)-one

          To už znie tak chemicky, že by sa dotyčný otrávil aj z "céčka" 😎

          • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 07.10.2019 | 21:19
            Avatar WlaSaTy   Návštevník

            Stačí im povedať E 300, a potvrdia ti že by to nikdy nevzali do úst lebo všetky Éčka sú jedovaté.

            • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 07.10.2019 | 23:41
              Avatar Abraxas   Návštevník

              ... poznám

              • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 08.10.2019 | 07:58
                Avatar WlaSaTy   Návštevník

                A práve o tom sú takéto hoaxy. Zoberieš polopravdu o Ěčkach, vypichneš škodlivosť Benzoanu sodného (E211) a aplikuješ to na glutamán ktorého si ľudské telo syntetizuje denne 20 gramov. A zaklincuješ to vyvolaním hystérie o všetkých Éčkach.

                Táto hystéria o 5G je len súčasťou obchodnej vojny voči Číne. Nižšie dal Tomino pod náhodným pseudonymom vyjadrenie bulvárnych redaktorov ktorí neberú do úvahy masovo otestované hygienické normy a šíria paniku. Škoda že tá panika sa dá aplikovať aj na to americké 5G, teda na 4G so spájanými prenosovými kanálmi ktoré zabezpečia rýchlosti 5G. Ale to Americké 4G im nevadí. To je dobré, lebo s petrodolárom na večné časy, a nikdy inak!

      • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 01.10.2019 | 13:06
        Avatar Miroslav Bendík Gentoo  Administrátor

        Keď som sa tak začítal do komentárov na zive tak neviem, či ten článok ktovie ako splnil úlohu ;)

        • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 01.10.2019 | 14:37
          Avatar WlaSaTy   Návštevník

          Ten článok splnil svoju úlohu na jedničku s hviezdičkou. Bojovanie s hoaxmi vždy vyústi do vojny trollov, a virálnemu odkazovaniu na daný článok. No a to zobrazuje a zobrazuje a zobrazuje a zobrazuje reklamu, z ktorej idú peniažky.

          Redaktori bulvárov nerobia články ako súčasť edukatívnej charity, ale robia to ako zárobkovú činnosť. Počty komentárov potvrdzujú že ten článok šťavnato podojil reklamné systémy.

        • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 01.10.2019 | 15:19
          Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor

          Kámoš mi občasne posiela linky na podobné portály aby som si prečítal komentáre a pobavil sa.

          Sú to masové (IT) portály, kde je úroveň osadenstva zhodná s Ficovoličmi. Nikdy som tam nenapísal komentár, len sa pobavil.

          Keď sa budeme baviť len o článku, tak je podľa mňa OK a samého ma zaujímalo aké budú postoje odborníkov a operátorov.

          Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
    • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 02.10.2019 | 18:56
      Avatar Tomas-7 Linux Mint 19.2 Tina 64b (Ubuntu 18.04 LTS)  Používateľ

      Nebol by som si taký istý ...

      Mikrovlnná trúba 2,45 GHz tj. vlnovou délkou 12,24 centimetrů. Teda napr. 700-1000W po dobu 2-5 minút. BTS stanica 4G a 5G v SK 3,5-3,7GHz a 700 MHz (asi aj 1500 MHz) max 200W pod dobu ... furt a stále pustené.

      Z článku: Podstatné ale je, že všetky limity, ktoré Rada Európy odporúča a následne preberá slovenská vyhláška, sú iba pre krátkodobú expozíciu t.j. 6 minút. Preto je aj táto aktuálne platná vyhláška ministerstva zdravotníctva postavená iba na krátkodobé expozičné limity do šesť minút. Lebo dlhodobé nepoznáme,“ vysvetľuje Juraj Roščák z Úradu verejného zdravotníctva, ktorý sa na tvorbe vyhlášky ministerstva zdravotníctva spolupodieľal.

      Nie je to prvý krát, čo táto "civilizácia" nejakú technológiu zavádza a nepozná budúce dôsledky.

    • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 02.10.2019 | 19:02
      Avatar Tomas-7 Linux Mint 19.2 Tina 64b (Ubuntu 18.04 LTS)  Používateľ

      https://cs.wikipedia.org/wiki/5G - Bezpečnostní rizika - Zdravotní rizika - Iniciativy za zastavení zavádění 5G

      V Evropě a USA vznikly i další iniciativy vyzvat vlády k zastavení zavádění 5G sítí. Z důvodů přetrvávajících pochybností přerušilo své plány na zavádění 5G technologie například belgické hlavní město Brusel. :-) ale ale

      • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 02.10.2019 | 19:28
        Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor

        A čo teraz s tým? Buď sa preukáže, že je to škodlivé a dopadne to rovnako ako v tabakovom priemysle keď sa platili miliónové odškodné, alebo to dopadne ako keď sa zavádzali železnice a výhody prevládnu nad rizikami. Výsledok nikto nevie, tak si proste počkáme a riskneme to.

        Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
        • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 02.10.2019 | 19:50
          Avatar Tomas-7 Linux Mint 19.2 Tina 64b (Ubuntu 18.04 LTS)  Používateľ

          Tak, to sú také veci ...
          Znižuje sa plodnosť mužov/žien a ako nevie sa prečo.
          Umierajú celé včelstvá ...
          A neako zabúdame, že sme na žive vďaka 30cm ornice, včelám a podobne.

          • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 02.10.2019 | 20:18
            Avatar WlaSaTy   Návštevník

            Plodnosť? Obvykle je to zlá životospráva, a málo pohybu.

            Včelstvá? Posledne sú popravované neonikotinoidmi používanými v poľnohospodárstve, pred tým to boli iné ochrany pred hmyzom.

            A tie prepočty žiarenia? Tie ma dojaly. Ono tie vysielače niekomu svietia na plno rovno do bytu? Skús do toho výpočtu zarátať uhol a vzdialenosť vyžarovania. Možno k tomu budeš potrebovať odložiť alobalovú čiapku. A prestaň vyberať magnetrón z mikrovlnky, tá funguje ako faradajová klietka a má na to dôvod.

            • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 02.10.2019 | 20:44
              Avatar Miroslav Bendík Gentoo  Administrátor

              No tu by som si nebol taký istý, že to nebude mať negatívny vplyv, ale pravdepodobne aj tak nedostaneme štatisticky významnú odchýlku ani na miliardovej vzorke. Inak ja rozhodne nie som človek, ktorý by nosil alobalovú čapicu, alebo by sa bál skočiť do bazéna so zapnutým štiepnym jadrovým reaktorom ak nebude voda moc horúca.

              • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 02.10.2019 | 21:15
                Avatar WlaSaTy   Návštevník

                Pamätám sa keď ma bolela hlava po dvojhodinovom telefonáte v pásme 450MHz, a to nedával ani 2W. Ale to bolo témou rozhovoru.

                Ale porovnávať mikrovlnku ktorá je tienená faradayovou klietkou a BTSku, to chce odvahu. Ešte do toho mohol zamontovať chemtrails.

                • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 02.10.2019 | 22:31
                  Avatar Tomas-7 Linux Mint 19.2 Tina 64b (Ubuntu 18.04 LTS)  Používateľ

                  Pravdaže, keď spomínam mikrovlnku, myslím tým to, aký to má vplyv na to čo je vo vnútri. Nie na to, čo vyžaruje von.
                  My sme spohľadu BTS staníc ako ten špekáčik čo je vo vnútri mikrovlnky. Chápeš ?
                  Ty si ta špekačka, čo sa bude zohrievať žiarením BTS stanice. :-)
                  Chlape, tym máš zvláštnu logiku.

                  • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 03.10.2019 | 08:16
                    Avatar WlaSaTy   Návštevník

                    Mikrovlnka používa pásmo 2.4GHz pretože je to rezonančná frekvencia dihydrogen monooxidu. Tá frekvencia dokáže efektívne rozvibrovať molekuly látky ktorá je nosnou zložkou chemtrails. Chápeš? Chemtrails!!!

                    Na tej istej frekvencii sa už desaťročia používa prenos WiFi, a aj Bluetooth ktoré si ľudia dobrovoľne zapínajú. WiFi má skoro každý doma, a BlueTooth si ľudia zapínajú aj na cestách aby sa mohli zasniť pri hudbe. Chápeš? Podriemkávať pri hudbe keď sú ožarovaní z nielen zo svojho mobilu ale aj z okolia!!!

                    A BTS žiaria všetkými smermi. Intenzita ich žiarenia sa určite neznižuje s druhou mocninou vzdialenosti. To je len blaf ktorý sa ľuďom snažili nanútiť už na základnej škole, na predmete Fyzika. Samotná fyzika popiera zákony ktoré chápu len absolventi vysokej školy života. Veď kde inde by človek nadobudol to pravé vzdelanie ako na vysokej škole života???

                    • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 03.10.2019 | 21:27
                      Avatar Tomas-7 Linux Mint 19.2 Tina 64b (Ubuntu 18.04 LTS)  Používateľ

                      WlaSaTy: Viem ako funguje mikrovlnka /trúba/. A kto verí "vedcom" nech si ju používa.
                      Chemtrails je pokiaľ viem rozprašovanie nano častíc kovu z lietadiel. Hliník a podobne. Či sa to deje ešte aj dnes, neviem. Kondenzačná stopa za lietadlom je v poriadku, ale to nie je chemtrails.
                      Bluetooth 2,4 GHz stále do 100mW - oka.
                      WIFI začalo sa na 2,4 GHz maximálne 100 mW. A dnes sme kde ? 5GHz má koľko 1W ? A keď si taký chytrý 5GHz akú molekulu rozkmitáva a ako hlboko do teba prenikne ? Čo hovorí vysoká škola života ?

            • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 02.10.2019 | 21:11
              Avatar debian+   Návštevník

              100% mikrovlnka nie, preto su v USA limity pre vyzarovanie do okolie. Co nie je div, nakolko - mas diery pre vyvod pary z potravin pri vareni. A ake su tesnenia. dokumentaciu k tvrdeniu (EN)

              • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 02.10.2019 | 21:18
                Avatar WlaSaTy   Návštevník

                Mladý pán asi nerozumie výrazu klietka. A keď budeš mať v škole Fyziku, tak si pozri ako je tam opísaná tá faradayova klietka, aj s jej vlastnosťami.

                • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 02.10.2019 | 22:43
                  Avatar Tomas-7 Linux Mint 19.2 Tina 64b (Ubuntu 18.04 LTS)  Používateľ

                  Včelstvá - áno aj kvôli novým pesticídom vymierajú, alebo sú veľké úhyny. Ale tvrdia, že aj 5G nerobí dobré hmizu všeobecne. Pretože 5G môže ide aj znamenať :
                  ... kde se předpokládá využití kolem 26 GHz (pásmo K), 42 GHz a úseku 57-66 GHz z pásma V, s velkým prostorem pro lokální bezdrátové propojení strojů a snímačů v rámci jednoho provozu. Vize Evropské komise Akční plán 5G pro Evropu z roku 2016 (COM/2016/0588) předpokládá až milión připojených zařízení na 1 čtverečný kilometr.

                  • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 03.10.2019 | 00:17
                    Avatar debian+   Návštevník

                    Mame na vyber? Chceme cim vacsie rychlosti a frekfrencne pasmo ma svoje limity. Tj. vie len preniest max. urcite mnozstvo dat a viac neda. Tym padom potrebujeme ist do vacsich frekfrencii, aby sme mohli prenasat viac dat.

                    WlaSaTy - mikrovlna, ak by aj bola, nie je 100% faradova klietka (velmi pedantne myslene). Ma otvori na vetranie a tesnenie.

                    • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 03.10.2019 | 03:31
                      Avatar debian+   Návštevník

                      1 konkrétne frekv. pásmo má svoje limity, ako tak to som myslel

                    • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 03.10.2019 | 08:20
                      Avatar WlaSaTy   Návštevník

                      Čiže podľa teba je faradayova klietka bez otvorov. A obyčajná klietka, z kovového pospájaného pletiva ktoré je uzemnené tiež nemá otvory.

                      To mi pripomenulo dialóg pri dverách:
                      Kto si?
                      To som ja, otvor.
                      Aký otvor???

                    • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 03.10.2019 | 21:32
                      Avatar Tomas-7 Linux Mint 19.2 Tina 64b (Ubuntu 18.04 LTS)  Používateľ

                      Tak,robíme to sami sebe my ľudia, keď je táto "západná civilizácia" založená na podvode, tak skrátka raz skončí. Čo chceme to dostaneme.

    • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 03.10.2019 | 08:22
      Avatar Pavel Q4OS, DistroWatch  Administrátor

      Kua už aj tu je pomaly samý jadrový fyzik, a pre toto rád čítam komentáre na žive :-)

      • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 03.10.2019 | 08:40
        Avatar WlaSaTy   Návštevník

        Presne kvôli tomu používam výraz RSS pri spamovaní s backlinkingom na bulvár. Ale ak to dokáže zdvihnúť počet vzhliadnutých reklám na tomto serveri, a tým mu finančne pomôcť, tak súhlasím s Bedňou aby tu boli aj takéto bezduchosti. Keď už teda nechceli 2% dane.

    • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 03.10.2019 | 09:35
      Avatar Zer0   Návštevník

      Prečo musí mať vždy taká kktina (ako voda v koši) najviac komentov? :D

      • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 03.10.2019 | 09:37
        Avatar Pavel Q4OS, DistroWatch  Administrátor

        Nuž kto vyguugli viac faktov vyhráva :-D

      • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 03.10.2019 | 13:06
        Avatar WlaSaTy   Návštevník

        Keby to nezaujalo, tak hoaxy zaniknú a tro(t)li nebudú mať čo jesť.

        • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 03.10.2019 | 21:35
          Avatar Tomas-7 Linux Mint 19.2 Tina 64b (Ubuntu 18.04 LTS)  Používateľ

          Akí troli aké hoaxy ? Si pozorne prečítaj samotný článok a daj si tie ruky dole spred očí. :-)

          • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 04.10.2019 | 10:25
            Avatar WlaSaTy   Návštevník

            Ako som tu v diskusii písal, tak ten článok vyvracia podobné hoaxy aké si sem naočkoval. Kľudne pokračuj. Ja si zatiaľ idem nasypať bylinky do hrnčeka a zaliať vriacim koncentrovaným roztokom dihydrogen monooxidu.

            • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 04.10.2019 | 11:21
              Avatar Tomas-7 Linux Mint 19.2 Tina 64b (Ubuntu 18.04 LTS)  Používateľ

              Na základe čoho tvrdíš, že sú to hoaxy ?
              Ja napríklad som bol /ešte/ na vojne a som obsluhoval malý rádiolokátor ...

              • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 04.10.2019 | 12:10
                Avatar WlaSaTy   Návštevník

                Tak teda vieš vypočítať koľko joulov dostaneš z BTSky ak si vo vzdialenosti 1Km a jedná sa o napríklad tebou spomínané pásmo 26 GHz (pásmo K) s tebou spomínaným výkonom 200W.

                Plochu tela môžeš zaokrúhliť na 1/4m*2m (0.5m2), klesanie vyžarovacieho výkonu s druhou mocninou vzdialenosti poznáš.

                Smelo do toho, opri sa a podlož tie tvoje výmysly. A neargumentuj znížením max. povoleného vyžarovacieho výkonu vo voľnom pásme ktorý je na to, aby si nezarušil príjem ostatným v okolí kilometra.

                • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 04.10.2019 | 13:01
                  Avatar Tomas-7 Linux Mint 19.2 Tina 64b (Ubuntu 18.04 LTS)  Používateľ

                  Čo som čítal už viacej tvojich príspevkov. Myslím si, že máš vlastnosť sa zamerať na neakú vec/fakt a potom sa Ti stáva, že "pre stromy nevidíš les". Na teba aj na mňa zrovna teraz nesvieti jedna BTS stanica a sú tu aj iné vysielače. Takže sme svedkami toho, že za posledné roky stále stúpajú frekvencie a výkony vysielačov okolo nás.

                  V samotnom článku sa dočítaš, že norma je stavaná na krátkodobú expozíciu t.j.6 minút. Pretože dlhodobú expozíciu nepoznáme.

                  Takže čo obhajuješ ? Niečomu si uveril, ale je to pravda ?

                  A pritom elektromagnetické vlnenie je len jeden z monoho iných faktorov, ktorý vplýva na tvoju fyzickú schránku.

                  Takže, ego je sviňa, použi srdce.

                  • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 04.10.2019 | 13:33
                    Avatar WlaSaTy   Návštevník

                    Takže za globálne otepľovanie podľa teba môžu kadejaké mobily a iné slobodné vysielače. Ty musíš mať veľké srdce keď veríš takejto znôške hoaxov. Ale na trolling je to z tvojej strany slabé jak 3x vyvarený lógr zo staničného bufetu.

                    Kľudne pokračuj, dobre sa to číta. A pridaj aj nejaké citáty od Gréty čo sa kŕmi ovocím ktoré pricestovalo zabalené v igelite z druhej strany zemegule.

                    • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 04.10.2019 | 13:52
                      Avatar Tomas-7 Linux Mint 19.2 Tina 64b (Ubuntu 18.04 LTS)  Používateľ

                      Nevkladaj mi do úst to, čo som nepovedal.
                      Ty si skrátka originál, ale to sme každý.

                      PS.: O globálnom otepľovaní už zrejme niečo tušili aj v stredoveku, keď mali prupovídku: "Lidé i kohouti jsou malí páni, to slunce řídí kokrháni." :-)

                      • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 04.10.2019 | 14:30
                        Avatar WlaSaTy   Návštevník

                        Vieš čím sa vyznačuje trolling? Autor ho zlepí z kvetnatých fráz, ale nedokáže svoje slová podložiť absolútne ničím.

                        Naozaj si slabý jak ten lógr.

                        • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 04.10.2019 | 14:43
                          Avatar Tomas-7 Linux Mint 19.2 Tina 64b (Ubuntu 18.04 LTS)  Používateľ

                          Tak to znamená, že ty si Troll (trpazlík) ?

                          • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 04.10.2019 | 15:19
                            Avatar WlaSaTy   Návštevník

                            Takže tie tvoje slová nedoložíš. Ty sa musíš veľmi nudiť keď takto úboho trolíš. Ale s takýmito kravinami choď prosím a na slobodný visierač alebo zjem aj vlek. Z FB ťa už asi určite vytesnili.

                            • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 04.10.2019 | 15:38
                              Avatar Tomas-7 Linux Mint 19.2 Tina 64b (Ubuntu 18.04 LTS)  Používateľ

                              Ahááá, tak to tu máme nového neoliberála teda pravičiara, či slniečkára ? Preto ten hnev a síra na iné/odlišné názory.

                              Poznám Vás, tvrdíte, že tu máme demokraciu a slobodu. Ale keď má niekto náhodou iný názor, tak to nie je pre Vás akceptovateľné a je to nepriateľ. Tvoje postoje sú nekonzistentné, zamysli sa nad sebou ! V niečo veríš a inak konáš !

                              PS: Mám pre teba aj dobú správu. Raz z toho vyrastieš je to vec vývoja.

                              • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 04.10.2019 | 15:46
                                Avatar WlaSaTy   Návštevník

                                Písal si technické detaily, písal si že si robil v tom obore ktorý si opisoval. Takže technicky doložiť tvoj názor je pre teba hračka. To zvládneš, smelo do toho! Ukáž sa ako človek čo si stojí za vlastnými slovami a nie ako ufňukané decko čo plačká "musíš mi presa veriť", a aj "ty si zlý neoliberál" a podobne.

                                PS: Môj postoj je konzistentný. Tvrdím že si troll, čo ani nevie o čom točí. Že si slabý jak 3x vyvarený lógr zo staničného bufetu.

                                • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 04.10.2019 | 16:27
                                  Avatar Tomas-7 Linux Mint 19.2 Tina 64b (Ubuntu 18.04 LTS)  Používateľ

                                  Tak v prvom rade si drzý.
                                  Potom, neznesieš keď má niekto iný názor, ako máš ty.
                                  Veľa vecí si domyslíš.

                                  Technicky doložený názor, čo to je ? Nebolo by lepšie experimentom, teda pokusom ? Si ho sprav vo vlastnej réžii.
                                  Takto sú tri stupne "choroby" z ožiarenia elektromagnetickým vlnením.

                                  1. Kožná vyrážka, také červené pupáčiky po celom tele. /Videl som./
                                  2. Impotencia
                                  3. Demencia

                                  PS: A keď ty si na mňa drzý môžem byť aj ja na teba drzý ? :-) Teda, nie si ty už náhodou v tom treťom stupni ? :-)
                                  PS: Houk. (Dohovoril som.)

                                  • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 04.10.2019 | 16:37
                                    Avatar WlaSaTy   Návštevník

                                    Čiže namiesto toho aby si ako chlap potvrdil tvoje slová, tak útočíš ako sopľavé decko. Decko čo prosilo nech mu niekto verí, zahnané do kúta infantilizmu. Budeš aj kúsať, alebo jemne hrýzť jak šteniatko?

                                    Postav sa ako chlap, a dolož tvoje slová!

    • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 04.10.2019 | 13:44
      Avatar igipop   Návštevník

      Ak niekto nájdete ešte v krabci zo starého mobilu návod na použitie, čo býval vytlačený na papiery vo forme malej knižky, tak študujte. Možno tam nájdete, že výrobca odporúča pri používaní držať zariadenie vo vzdialenosti najmenej 1,5 cm od tela. To neni náhoda, ale výrobcovia dobre vedia, ako sa chrániť proti prípadným žalobám. Ale kto už toto je schopný dodržať.Každý má mobil prilepený na uchu a sám dobrovolne sa ožaruje. He he

      • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 04.10.2019 | 15:23
        Avatar WlaSaTy   Návštevník

        Ahoj Tomino,

        To 1.5cm je tam kvôli tomu, že si málokto trafí na prvý krát nasmerovať repráčik do ucha aby aj počul. Nie kvôli ožarovaniu.

        • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 04.10.2019 | 15:44
          Avatar Tomas-7 Linux Mint 19.2 Tina 64b (Ubuntu 18.04 LTS)  Používateľ

          A čítal si ten letáčik, že toto môžeš tvrdiť ?

          • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 04.10.2019 | 15:49
            Avatar WlaSaTy   Návštevník

            Áno, tie letáky som čítal už od čias analógových mobilov.

            • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 04.10.2019 | 16:01
              Avatar Tomas-7 Linux Mint 19.2 Tina 64b (Ubuntu 18.04 LTS)  Používateľ

              Tvrdíš nezmysel, je to tam kvôli vyžarovaniu. Tak sa robia tie vyžarovacie testy, že ta figurína nemá mobil nacapený na uchu ale 1,5cm od ucha, preto.

              • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 04.10.2019 | 16:39
                Avatar WlaSaTy   Návštevník

                Prd.

                • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 09.10.2019 | 16:49
                  Avatar igipop   Návštevník

                  Nie som Tomino. Je pravda, že to testujú na uchu.

                  Starý Siemens má v knižke napísané:

                  Najvyššia hodnota SAR pre tento model prístroja pri teste použitia na uchu je 0,70 W/kg

                  Ďalej v prípade, že neni prístroj použitý na uchu, treba pri prenose dát dodržať odstup najmenej 1 cm od tela.

                  Starý Samsung čo max. vyžaruje 0,79 W/kg je napísané 1,5 cm od tela.

                  U tohto modelu sa píše, že bol test aj na uchu aj vo vzdialenosti 1,5 cm od tela.

                  Stary Sony-Ericsson max. vyžaruje 0,80 W/kg takisto 1,5 cm od tela

                  Stara Nokia max. 0,80 W/kg sa píše 2,2 cm od tela.

                  Ak nosíte telefón upevnený na tele pomocou ochranného púzdra, spony na opasok alebo držiaka, tieto nesmú obsahovať kovy a musia medzi prístrojom a telom zabezpečiť uvedenú minimálnu vzdialenosť.

                  Takže splňaju normu SAR, inak by sa nemoholi mobily predávať, to každý vie.

                  Čo však nikto negarantuje je:

                  Ako dlho je možné ten prístroj takto (na uchu) používať, aby to bolo ešte pre zdravie bezpečné.

                  • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 09.10.2019 | 18:22
                    Avatar WlaSaTy   Návštevník

                    Takže pri 75Kg jedincovi by to malo mať vyžarovací výkon 60W. To je trošku moc keď mobily majú pod 2W vyžarovacieho výkonu. Koľko krát, 30?

                    • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 09.10.2019 | 18:56
                      Avatar igipop   Návštevník

                      Samsung GT-S5300 príručka je v CZ jazyku.

                      U tohoto zařízení byl proveden test specifické míry absorpce (SAR) při používání u těla, a to za použití se schváleným příslušenstvím nebo za použití na vzdálenost 1,5 cm od těla. Aby byly splněny normy vystavení rádiovému záření při používání u těla, zařízení musí být používáno se schváleným příslušenstvím nebo musí být drženo ve vzdálenosti alespoň 1,5 cm od těla.

                      Maximální SAR u tohoto modelu za podmínek, ve kterých byly zaznamenány:

                      Hlava SAR 0,790 W/kg

                      SAR při nošení na těle 0,335 W/kg

                      Takže pri menšom maximálnom vyžarovaní 0,335 W/kg sa odporúča vzdialenosť aspoň 1,5 cm od tela

                      Ale pri vyššom maximálnom vyžarovaní neni vzidalenosť určená, to nevadí mať mobil na uchu.

                      To vypadá na paradox, lebo ucho je súčasť tela.

    • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 07.10.2019 | 20:18
      Avatar nnmfnwl   Návštevník

      https://www.youtube.com/watch?v=-T2R2htAaqg

      • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 07.10.2019 | 21:16
        Avatar WlaSaTy   Návštevník

        Small cell antenas could be placed as close as every third hydro pool. To vyzerá odborne, rovnako ako aj popis vynechania SAR. Mám rád také hlavné správy, tomino pokračuj v tom. Hlavne pridaj nejaké infografiky kde budú citované vyjadrenia vdcov, ktorí sa pod to nepodpíšu.

        • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 10.10.2019 | 06:28
          Avatar Andrej Lacho Debian, CentOS ...  Administrátor

          Wlasaty, ty asi trpis uz stareckou demenciou ze?

          Ako nic v zlom ale preco si skoro v kazdej debate (kedy zasa nemas pravdu) musis mysliet ze dalsi ludia ktory to tu komentuju su ten s ktorym si v ostrejsej debate?

          To si kludne mozem aj ja dat nick WlaSaTy a pisat za teba.

          A dalsia vec ked uz nemas co napisat tak hned atakujes dotazujuceho ze ci to ma ako zadanie do skoly?

          Na nech ma, co ta je po tom? Ked mu niekto to zadanie tu na portali spravy a on si to ani neprecita tak on bude skodovat, nie ty. Nikde nieje napisane ze to musis robit za neho ty...

          • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 10.10.2019 | 10:03
            Avatar WlaSaTy   Návštevník

            Keď niekto reaguje na trola ktorý sa prejavuje virálnymi hoaxami tak ako na trola ktorý prezentuje virálne hoaxy, tak podľa teba trpí stareckou demenciou. Kľudne pokračuj, máme slobodu prejavu.

            Vidím že si si ani nepozrel že na čo som reagoval.

            • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 10.10.2019 | 10:47
              Avatar Andrej Lacho Debian, CentOS ...  Administrátor

              to nebolo na tento prispevok. To bolo myslene celkovo.

              • RE: Bude 5G škodlivé pre ľudí? Čo si myslia odborníci a operátori (zive.aktuality.sk) 10.10.2019 | 11:24
                Avatar WlaSaTy   Návštevník

                Na celú túto diskusiu pod správičkou ktorá poukazuje na článok vyvracajúci virálny hoax, a do ktorej tu jeden trol také virálne hoaxy pchá?

                Ak nie, tak ťa poprosím zacitovať.