FIIT/UK/MU
Prosim, najme tych co studuju na vyssie spominanych univerzitach aby mi popisali svoje skusenosti, pripadne aj tych co uz vystudovali, aby mi povedali ake maju uplatnenie...samozrejme ide o odbor Informatika. Konkretne "aplikovana informatika" na UK, "Informatika" na STU FIIT a "aplikovana informatika" na MU v Brne.
Uvedomujem si, ze najlepsia je MU, ale naozaj preferujem SR pred CR, tak prosim, nepiste odpovede typu "Jednoznacne MU" :) Proste, velmi rad by som chcel pocut o vsetkych a spravil si nazor. Dakujem velmi pekne!!
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.
btw nieje na masarycke studijny program aplikovana informatika a vramci toho programu ako jediny odbor bioinformatika?
A preto by som ti aj odporucil MU, kedze si mozes vyberat velku cast predmetov, ktore chces absolvovat a v konecnom dosledku vsetky si mozes zvolit kedy ich chces absolvovat, tj. nemas nic fixne dane, v ktorom semestri to musis mat absolvovane..
Dalej v pripade skusok mas viacero terminov, na ktore sa mozes prihlasit a tak si mozes aj skuskove rozvrhnut ako len budes chciet. Obcas sa moze objavit predmet s malym poctom (3-4) skuskovych terminov, co moze plany trochu skomplikovat, ale to je skor vynimka ako pravidlo. :-)
Ak chces zostat pri starom stredoskolskom systeme, kedy ti vsetko naplanuju ostatni, tak nechod na MU, ak si chces veci planovat sam a vies si ich planovat, tak jednoznacne MU.
A este jedna drobnost.. vsetko vybavujes a zistujes cez univerzitny informacny system - ziadny index a pod., zopar predmetov mozes aj cez net absolvovat ;-)
Inak, na ďalšie PR info odporúčam pozrieť si záznam z dňa otvorených dverí na tejto adrese a demoprednášku k dákemu sieťovému výskumu na FI tu.
Ale toto rieš až po zápise :)