Totálna lama=neviem spustiť Linux
som úplný začiatočník, nový PC a mal by mať nainštalovaný Linux, všetko prebehne a dostanem sa do root znak localhost, zadám sudo lebo nemám pass a vyppíše mi znaky niektoré v zátvorkách a niektoré nie , neviem si s tým rady čo robiť ? dik
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.
to ze sa dostanes do root som celkom nepochopil ako sa tam dostanes ?? a naco vlastne ??
a preco zadavas usdo ak uz si root ?? sudo pridava prava roota
pridaj viac info o tom co robis co mas a co chces robit
root znak localhost / hranatá zátvorka mriežka a bliká kurzor
Je tam Linpus linux
dal som startx a nič
dal som man X a vypísalo že no manual entry for X
Uz by mohol firmam niekto povedat, ze sa linuxu nemusia bat, a ze monerne distribudie idu na vacsine normalnych PC, tj. pokial tam nedaju kadejake kusky HW z mongolska tak by to malo ist bez potreby hladania a trapenia sa...
no ma to par malickosti, ktore su fakt... napriklad ziadna podpora pre sk/cz klavesnicu, ziadne X, ziadne prostredie...
ale ma to MC! :)
Mozno to vsetko sponzoruje MS aby odradila ludi od linuxu....:D
Nabuduce si vsimni o com tocis.
mal som taky acer, robil som s tym.
Samozrejme ze Linpus ma aj normalne vydanie a clovek ktory si ho nainstaluje ma distribuciu vhodnu na vsetko mozne a vsetko pekne v grafike. Ale to nie je tento pripad.
Saving to: `LinpusLinux9.6.iso'
Ano, instalacne dvd. bol si na ich domovskej stranke?
PS.: este stale sa vyjadrujes k veciam o ktorych nemas ani sajn? Normalne mam chut pre zmenu stiahnut a vyskusat tuto verziu distribucie tak ako som to urobil s ubuntu ze by som aspon odhadol pracu na greenie.