Microcom ADSL desk porte usb modem ad2622 + T-com v Ubuntu
Príkaz sudo stdsl.sh start mi vypísal, že súbor neexistuje.
Experimentoval som s týmto príkazom, nakoniec sa mi skript rozbehol, keď som zadal sudo sh /etc/sbin/stdsl.sh start. Z nepochopitelných dôvodov mi vypísalo syntaktickú chybu (ten súbor som stiahol z toho návodu). Tak som to upravil tak, že som dal preč ten case, nechal som tam časť iba na pripojenie. Toto už prebehlo, vypísalo mi pár chybových hlásení a to bolo všetko (potom som to už spúšťal bez parametra start).
ppoeconf či ako, mi nájde 3 zariadenia, po prebehnutí programu mi vypíše niečo v zmysle, že sa nevedel pripojiť.
Našiel som už viacero návodov, všetko som skúšal a nič nefunguje. Poradí mi s tým niekto ?
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.
Ja by som to predsa len rád rozbehal, keďže momentálne (vlastne nikdy) na tom nie som tak dobre, aby som si kupoval router.
Teda, pokial tak ako zadavatel aj tejto temy jednoducho nevynechas nejaky dolezity krok, Jemu preukazatelne robilo zasadny problem vykonat bod 4 co sa mu prejavilo chybou v bode 8.
Skor si dovolim tvrdit ze je to opacne. A ze telekom przni firmware dodanych zariadeni tak aby sa dane HW nedalo pouzit na pripojenie u konkurencie. Napriklad globtel takouto uchylkou uz roky netrpi.
t-comu je jedno ci ti net pojde alebo nie, ak nemas od nich modem/router. A o takomto pripade sa bavime, predavaju predrazene routre a tak si ludia kupuju routre mimo nich.
Mimochodom, ta zmena bola nielen na juhu, tak ta sa nedotkla zariadeni ktore obsahovali firmware schopny pracovat s danou verziou standardu aDSL na ktoru telekom upgradoval jednotlive slamy. Proste bezny upgrade.
PS.: Telekom je snad jediny operator na slovensku ktory ma stale zakonom danu povinnost zaviest telefonnu linku akich o to obcan pisomne poziada. Ma takuto povinnost este nejaky iny operator?
Tvrdim presny opak co pises, ked nemas od nich zariadenie tak sa spravaju inac, hadzu chybu na vyrobcu hw. Ved to je najjednoduchsie.
A k tej linke, povinnost maju, ale tesit sa z telefonu mozes az ked je to technicky mozne zaviest. Cize povinnost to ano, ale nie za kazdu cenu, je vela ludi co by radi DSL, ale vraj sa neda
Ak si mal s dodavatelom zle skusenosti, napriklad ze si obdrzal zariadenie bez homologizacie alebo ze by odmietol vybavit reklamaciu, tak si sa mohol ozvat na obchodnu inspekciu. Co si teda urobil?
Mimochodom, tak ako opisujes sa chova kazdy zamestnanec helpdesku. Najprv overi zakaznika, potom vezme popis poruchy a k tomu zbiera informacie o kompatibilite. Predpokladam ze Tebe povedal ktoru cast specifikacie ma splnat dane zariadenie a odkazal Ta na technicku podporu vyrobcu/dodavatela. To je pochopitelne, oni nemaju povinnost znasat naklady na vybavenie chyby za ktoru moze niekto iny.
PS.: ta povinnost je na hlasove sluzby, tiesnove volanie musi byt dostupne kazdemu.
neviem v com je problem, postupujem presne podla, uz velakrat spomynaneho navodu, a este sa mi to nepodarilo rozbehat :(
"Slackware forever"