Inštalácia balíkov

Sekcia: Aplikácie & Desktop 01.08.2010 | 12:37
guty   Návštevník
V prvom rade vás prosím, nenadávajte mi za to, že možno položím takú otázku, čo je pre vás samozrejmosť. Najprv som sa snažil vyhľadať odpovede tu, ale aj na iných fórach, podrobný návod som si preštudoval, a nie som v PC nováčik, len na Linuxe som úplný začiatočník. Teraz čo sa týka môjho problému. Mám UBUNTU 10.04 LTS - Lucid Lynx. Nainštaloval som si rôzne balíčky, cez Menu - Aplikácie - Centrum softvéru Ubuntu, ale aj cez Synaptic-správa balíkov. Robil som to podľa manuálu pre začiatočníkov. Programy ako- Google earth, Kaffeine, VDR, potom som už skúšal aj iné veci a... Pekne mi našlo balík, dal som nainštalovať, stiahlo ho, nainštalovalo, aj mi ukazuje keď si dám balík znovu vyhľadať, že je nainštalovaný - plná zelená ikonka v Synapticu, ale naviem ich spustiť, alebo vlastne nemám čím ich spustiť, okrem Kaffeinu. Kaffeine mi hodilo do Menu - Aplikácie - Zvuk a video, a tie ostatné nemám nikde, ani na ploche ani v Menu, keď som ich dal vyhľadať, tak mi síce našlo nejaké adresáre, ale spustiť nie a nie. Neviem jednoducho, ako sa stalo, že Kaffeine je pekne v Menu, a tie ostatné balíky nie, aj keď sú to balíky z centra softvéru Ubuntu. Ako to urobiť?
Vďaka za odkazy alebo rady, a prosím vy ostatní, ktorí nechcete pomôcť, ignorujte túto tému.
    • Re: Inštalácia balíkov 01.08.2010 | 12:50
      Avatar Milan Dvorský debian,mint kde,android  Administrátor
      ahoj, co sa tyka google earth tak myslim, ze to je len nejaky balik na vytvorenie deb balika, ja som osobne instaloval google earth stiahnutim run suboru priamo z ich webu a spustenim instalacie cez command line ...
      • Re: Inštalácia balíkov 01.08.2010 | 14:56
        guty   Návštevník