novy book

Sekcia: Ostatné 19.08.2010 | 15:55
Avatar greengold Archlinux  Používateľ
pani, idem si vyberat novy notebook a veci sa maju takto:
uvazujem nad ASUS N61JV-JX051 USB3
alebo HP Probook 4520s

poziadavky mam asi take, ze som student, prenasam to, nehram sa, som linuxak, bude na programovanie, studium...
teraz, ked vidim to hp za tu cenu, pride mi to tak, ze zatolko mi da asus viac... dost mi ale ide o vyhotovenie-preto sa tazko rozhodujem! taktiez, linux nemal nikdy moc v laske ati grafiky a aj v tomto (okrem ostatnych-zvuk,grafika,usb 3.0, chladenie, display) prevazi asus. Viete niekto vyniest nad tymto verdikt?
Diky (:
    • Re: novy book 19.08.2010 | 16:37
      Avatar Stanislav Hoferek Greenie 18.04  Používateľ
      tazko povedat, kazdy ma ine skusenosti s roznymi znackami. mne sa napriklad celkom pozdavaju asusy, no nie vzdy je to uplne to co od toho ocakavam

      skus si pozriet tuto diskusiu: http://linuxos.sk/forum/19420/index.html
      • Re: novy book 19.08.2010 | 16:45
        Avatar greengold Archlinux  Používateľ
        hmm, tak keby sa nesprava standardne acip to by ma hnevalo...
        ale on tam mal K seriu, toto je N.
        co ostatne klady/zapory?
        • Re: novy book 19.08.2010 | 19:08
          Avatar Stanislav Hoferek Greenie 18.04  Používateľ
          klady/zapory? tazko povedat, to co tam je funguje podla mna velmi fajn, okamzite grafika/wifi atd. skusal som asi 10 iso distribucii a vsetko bez problemov nacitalo. inak teraz je tam mandriva a ta splna vsetko.
          • Re: novy book 19.08.2010 | 19:20
            Avatar greengold Archlinux  Používateľ
            to hovoris o asuse alebo hp?
            • Re: novy book 19.08.2010 | 22:35
              Avatar Stanislav Hoferek Greenie 18.04  Používateľ