Dvd-rom

Sekcia: Hardware a Drivery 11.07.2015 | 16:51
Avatar valgan Devuan / amd 64  Používateľ

Dobry den,

Potreboval by som pomoct s nasledujucim problemom.

Dlhsie som neprehraval v DVD mechanike ziadne DVD, a ked som ho dnes skusal, tak som zistil, ze ziadne CD ani DVD nenacita.Sice sa mechanika spusti no nic dalej nerobi.

Jedna sa vsak o starsi typ notebooku-Acer Aspire 5715Z, takze je mozne, ze sa mechanika pokazila?

Prosim o radu a dakujem za kazdu pomoc.

    • RE: Dvd-rom 11.07.2015 | 16:58
      Avatar Milan Dvorský debian,mint kde,android  Administrátor

      jemne precisti sosovku mechaniky, skus prefuknut otvor mechaniky.

      • RE: Dvd-rom 11.07.2015 | 19:46
        Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor

        +1

        Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
      • RE: Dvd-rom 12.07.2015 | 11:03
        Avatar valgan Devuan / amd 64  Používateľ

        Dakujem za odpoved.Urobil som ako si povedal,avsak nepomohlo to.Mas nejaky iny napad?

        Ako som uz pisal,CD sa po vlozeni roztoci, no po chvilke zastane a nenacita sa.

        Dakujem.

        • RE: Dvd-rom 12.07.2015 | 12:39
          Avatar WlaSaTy   Návštevník

          Mechaniky v notebookoch zvyknú umierať aj keď sa nepoužívajú. Na spoľahlivú smrť im stačí cestovanie vo verejnom dopravnom prostriedku počas niekoľkých rokov. Zbehni do najbližšieho servisu sa opýtať či Ti nevymenia tú mechaniku, a v akej cene.

          • RE: Dvd-rom 12.07.2015 | 13:53
            Avatar valgan Devuan / amd 64  Používateľ

            Ahojte,

            tak som este pozrel BIOS a tam mi pise toto:

            ATAPI MODEL NAME: Not installed

            ATAPI SERIAL NUMBER: Not installed

            Takze mechanika zrejme dosluzila?

            • RE: Dvd-rom 12.07.2015 | 13:57
              Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor