Chybná interpretácia znaku "_" v editore Geany verzia 1.36

Sekcia: Aplikácie & Desktop 05.05.2021 | 01:41
Avatar ppppp   Návštevník

Ahojte všetci!

V Xubuntu 20.04 LTS a Lubuntu 20.04 LTS som si v programátorskom editore Geany 1.36 všimol, že nesprávne zobrazuje podčiarnik (znak "_").

Namiesto správneho zobrazenia ako "_" sa mi vždy zobrazuje ako " ".

V predchádzajúcich verziách Geany k tomu nedochádzalo.

Vie niekto, či sa s tým dá niečo urobiť?

Keď som nastavil funkciu "Zobrazovanie bielych znakov", tak podčiarnik naďalej vyzerá ako obyčajný medzerník, ale skutočný medzerník vyzerá ako malá bodka uprostred prázdneho obdĺžnika ...

    • RE: Chybná interpretácia znaku "_" v editore Geany verzia 1.36 05.05.2021 | 07:41
      Avatar Livan Manjaro s XFCE  Používateľ

      Skús nastaviť iný font. V použitom fonte môžu tieto znaky chýbať alebo byť zamenené.

    • RE: Chybná interpretácia znaku "_" v editore Geany verzia 1.36 05.05.2021 | 08:34
      Avatar ppppp   Návštevník

      Pre istotu som nainštaloval jeden z tých fontov, čo som používal dakedy dávno v časoch, keď som mal Windows ...

      Po nastavení nainštalovaného fontu v editore Geany je to už v poriadku. :-)

      Teraz sa zas divím, že v predchádzajúcich verziách Geany sa po jeho nainštalovaní správny font nastavil sám - ale to je už iný príbeh ... :-)

      Pre adminov:
      Téma je vyriešená!

    • RE: Chybná interpretácia znaku "_" v editore Geany verzia 1.36 05.05.2021 | 10:57
      Avatar +debian+   Návštevník

      Proste je asi pri tom fonte je podciarkovnik mensi ako 1px (ci kolko), tak ho nevykresli. Pokial zvacsis velkost pisma editora localne pre ten subor (CTRL++), tak sa zobrazi.

      • RE: Chybná interpretácia znaku "_" v editore Geany verzia 1.36 05.05.2021 | 12:48
        Avatar ppppp   Návštevník