Herné enginy
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.
-
-
Re: Herné enginy 08.11.2005 | 18:09Toudy NávštevníkTakto z hlavy neviem.. Bolo by fajn pohladat trosku na google.. Ale napriklad nedavno bol zverejneny zdrojovy kod quake 3, na ktorom by sa isto dalo nieco postavit.. :)
-
Re: Herné enginy 08.11.2005 | 19:22peter golis NávštevníkNieco blizsie by nezaskodilo. Ak chce clovek vyvijat novu hru, moze pouzit uz hotove enginy a dat si iba svoje data (mapy, objekty, textury). Alebo moze zdokonalit stavajuci engine napriklad zdokonalenim kinetiky alebo pridanim roznych (najme svetelnych) efektov. Alebo moze pouzit rozne enginy (zvuk, 3d, ...) a vytvorit tak vlastny nastroj na tvorbu hier. Medzi najznamejsie FPS enginy patri napriklad cube ktora bola pretvorena napriklad aj na ciernobielu kreslenu strielacku death illustrated. pricom tieto veci bezia aj na dnes uz zastaralych strojoch. Ak by sa jednalo o dungeon, letecky simulator alebo nieco ine, tak na vyber je toho skutocne dost. PS.: bez c/c++ sa clovek pri programovani hier skutocne nezaobide. uz len preto ze visual basic nie je moc kamarat s linuxom.
-
Re: Re: Herné enginy 08.11.2005 | 22:42YellowZelo PoužívateľVďaka za vyčerpávajúcu odpoveď, už som našiel super stranku http://www.game-development.net/ ,kde je všetko čo ptrebujem:). Hľadal som engine v ktorom sa dá vyvíjať hocijaký "herný žáner". Vďaka
-
Re: Re: Re: Herné enginy 08.11.2005 | 22:45YellowZelo PoužívateľKeby mal niekto podobný problém:) http://www.devmaster.net/engines/
-
-
-
Re: Herné enginy 15.11.2005 | 17:15dvh Návštevníkskus sourceforge.net - hore button software map a skus najst kategoriu hry, akcne - alebo FPS, su tam toho mraky - mimochodom skusal som doma asi 30 (slovom tridsat) 3D enginov, 5 sa mi na 2 roznych linuxoch podarilo skompilovat, 2 spustit a ani jeden nebol prilis pouzitelny... dvh.tosomja@post.sk p.s. - Samozrejme vsetky boli v C/C++ - okrem toho sa mi podarilo rozchodit doom enginy asi tak 2 kusky, tie isli pekne aj na P133 MHz
-