Ahojte, s akými nástrojmi na vytvorenie osobného webu s blogmi máte skúsenosti? Chcel by som si vytvoriť stránku, na ktorej by som mal zahrnuté hlavne prekliky na weby kde mám nejaké blogy s vlastnými podstránkami podľa kategórií a s možnosťou dopĺňať blogy priamo na stránku.
Napríklad podstránka Linux, kde by boli prekliky na blogy, ČSFD s recenziami filmov, prezentácie fotografií napríklad zo Zoneramy a nejaký priestor na vlastné technické blogy tipy okolo programov. Základ Logo už mám :-)
Zatiaľ som narazil na ZOMBEEK, ale to mi príde skôr ako prezentačná stránka, celkom sa mi páči zatiaľ nástroj Canva. Na začiatku by bolo fajn mať v rámci služby aj free publikovanie s vlastným priestorom. Roky kódenia cez Dreamweaver v kombinácii s ftp serverom sú už dávno zabudnuté a skôr by som šiel ako laik cez šablóny a prispôsobil niektoré ponúkané službou.
Ďakujem za Vaše tipy.

wordpress.com
Ine nepouzivam. takze s tym moc neporadim
Kedysi som pouzival webnode a froala alebo amaya editor (klasicky wysiwig)
WordPress tiež registrujem ale neskúšal som prakticky ešte ani jeden z web nástrojov, ďakujem za tip. Dakedy som sa zabával s html a css, ale už som na to dnes lenivý a aj z časových dôvodov uprednostním niečo jednoduché.
Ak postačuje statický web, a tvojim plánom je uverejňovať veľa blogových príspevkov, tak ani HUGO nie je na zahodenie. https://gohugo.io/
tak hugo nepoznam, ale asi to zacnem pouzivat.
Objavil som úplne jednoduchý nástroj na blogy od Google a ani som netušil, že také niečo je - Blogger. Pravdepodobne už najbližšie blogy budem klepať cez neho, ešte to premyslím.
blogger som pouzival, len mi ukradli g account tak som presedlal na wordpress.
WP je hlavne flexibilnejsi ako blogger.
napriklad osobnu stranku s blogmi na WP a zoznam retro hw mam na jednom mieste a na jednej sablone
a ked chcem mozem to rozdelit ale naco
Pekné čisté to máš, pozriem sa aj na WP. Ešte otázka, obrázky sa dajú vložiť aj do blogu či len nakoniec ako príloha?