Osobná web stránka

Sekcia: Ostatné 05.03 | 01:31
Avatar Pavel Q4OS, Debian  Administrátor

Ahojte, s akými nástrojmi na vytvorenie osobného webu s blogmi máte skúsenosti? Chcel by som si vytvoriť stránku, na ktorej by som mal zahrnuté hlavne prekliky na weby kde mám nejaké blogy s vlastnými podstránkami podľa kategórií a s možnosťou dopĺňať blogy priamo na stránku.

Napríklad podstránka Linux, kde by boli prekliky na blogy, ČSFD s recenziami filmov, prezentácie fotografií napríklad zo Zoneramy a nejaký priestor na vlastné technické blogy tipy okolo programov. Základ Logo už mám :-)

Zatiaľ som narazil na ZOMBEEK, ale to mi príde skôr ako prezentačná stránka, celkom sa mi páči zatiaľ nástroj Canva. Na začiatku by bolo fajn mať v rámci služby aj free publikovanie s vlastným priestorom. Roky kódenia cez Dreamweaver v kombinácii s ftp serverom sú už dávno zabudnuté a skôr by som šiel ako laik cez šablóny a prispôsobil niektoré ponúkané službou.

Ďakujem za Vaše tipy.

• RE: Osobná web stránka 05.03 | 19:03
      Avatar redhawk1975 Windows 11 nonsystemd edition  Používateľ

wordpress.com

Ine nepouzivam. takze s tym moc neporadim

Kedysi som pouzival webnode a froala alebo amaya editor (klasicky wysiwig) 

Do or do not. There is to no try.​ Když pohřbíš moc tajemství, na hřbitově dojde místo.
      • RE: Osobná web stránka 05.03 | 21:23

WordPress tiež registrujem ale neskúšal som prakticky ešte ani jeden z web nástrojov, ďakujem za tip. Dakedy som sa zabával s html a css, ale už som na to dnes lenivý a aj z časových dôvodov uprednostním niečo jednoduché.

• RE: Osobná web stránka 15.03 | 07:56
      Avatar Richard antiX  Používateľ

Ak postačuje statický web, a tvojim plánom je uverejňovať veľa blogových príspevkov, tak ani HUGO nie je na zahodenie. https://gohugo.io/

• RE: Osobná web stránka 18.03 | 18:15

tak hugo nepoznam, ale asi to zacnem pouzivat.

Do or do not. There is to no try.​ Když pohřbíš moc tajemství, na hřbitově dojde místo.