Ako napisat tento skript

Sekcia: Programovanie 22.11.2006 | 20:08
Mato37   Návštevník
Prosím o radu ako mam napisat skript, ktorý vyhľadá adresár, v ktorom súbory zaberajú najviac priestoru. S prehľadávaním by som teda začal v adresári teda meno_adr (pwd je default). Nepovinný parameter -h vypíše help aby som vedel čo ktorý riadok príkazu znamená. Som teprva začiatočník a veľmi rád by som sa to naučil. Za pomoc vopred ĎAKUJEM.
    • Re: Ako napisat tento skript 11.12.2005 | 01:09
      m0d0r   Návštevník
      http://docsrv.sco.com:8457/en/AdvBashHowto/ alebo http://www.tldp.org/LDP/abs/html/ :) a este k tomu by som asi dal do povedomia prikaz "du"
    • Re: Ako napisat tento skript 11.12.2005 | 11:41
      puco   Návštevník
      Ak som to dobre pochopil, toto by malo stacit du | sort -n | tail -2 | head -1 Nie je to skript, ale uz sa to lahko prerobi do pozadovanej podoby.
      • Re: Re: Ako napisat tento skript 11.12.2005 | 11:47
        m0d0r   Návštevník
        nemas tam -h ;)
        • Re: Re: Re: Ako napisat tento skript 11.12.2005 | 13:32
          puco   Návštevník
          ja ho nepotrebujem. Najradsej mam binarne vypisy :-)
        • Re: Re: Re: Ako napisat tento skript 11.12.2005 | 16:37
          peter golis   Návštevník
          hm, -h? to by potom povedalo ze 999Kb subor je vecsi ako 1Gb. pozri si preco je v sorte pouzity -n a v ducku -k.
      • Re: Re: Ako napisat tento skript 22.11.2006 | 20:08
        jose   Návštevník
        tu je alternativa: du | sort -nr | awk '{if (NR==2) print}'
    • Re: Ako napisat tento skript 11.12.2005 | 17:01
      peter golis   Návštevník