Ako naprogramovat server?
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.
-
-
Re: Ako naprogramovat server? 19.06.2006 | 18:00ventYl Návštevníkno... ja osobne by som na to pouzil niekolko threadov z toho dovodu, ze to maximalne zjednodusuje vzajomnu komunikaciu (sharovany playground), staci zaviest len semafor a pred vstupom do kritickej casti nastavit timer, ktory thread zostreli, ak v kritickej oblasti stravi dlhsi cas ako maximalny povoleny (pre pripad, ze by klient odvisol). Pripad, ze server rubne dla mna riesit netreba, lebo ak rubne, tak proste rubne a skoncil si, treba to vyriesit tak, aby nerubol, resp. aby rubol len jeden thread pokial mozno mimo kritickej oblasti.
-
Re: Re: Ako naprogramovat server? 11.07.2006 | 02:50jb NávštevníkMam stim uz skusenosti.
-
-
Re: Ako naprogramovat server? 11.07.2006 | 02:49jb NávštevníkNavrhujem urovit tem server takto: Ked hrac 1 presunie jednotku na bod X,Y tak server rozosle vsetkim ostatnim ze X,Y je zablokovane napadaju ma tieto metody: Bude bezat v pozadi mini kernel, ktory nebude pozuvivat FDSet je to zastarala blbost. Najlepsie by bolo pouzit asynchrne multiduplexne spojenie. Ked sa hrac presunie do bodu X,Y tak si to mini kernel ulozi do ram a nebude odosielat ze dany hrac sa nachadza natom a natom mieste pokial sa knemu nepriblizi. Samozrejme ze smeny v prostredy sa budu posielat. Takze logicky asynchrone multiduplexne spojenie je potrebne preto lebo trafik nebude synchrony kazdy bude matu plne upstream a downstream. A synchrony muttiduplexi kanal zaisti rovnovahu v trafiku. KEd sa hrac presunie na bod X,Y a nebudu hraci blizko tak nebude posielat presne kde sa nachadza. As ked sa hrac alebo hraci priblizia dost blizko as potom odosle infosku otom kde je. Musi tam aj bezat tato komunikacia: server musi byt informavani o zmene prostredi a zmene polohy hraca a este aj o pocte hracov. Podla toho sa bude riadit. Timto urcite dosiahnes stabilitu pretoze ak sa zdrbe nieco v sieti alebo v trafiku tak to neohrozi chod serveru.
-
Re: Ako naprogramovat server? 11.07.2006 | 02:52jb NávštevníkN
-