Čaute! Mám athlon 64 3000+, 512RAM, VGA ATI X550 a problém. Dal som do mechaniky inštalačku Kubuntu. Rozdelil som bez problémov disk, potvrdil a začalo (asi) kopírovanie. Trvalo to dosť dlho (asi 10 inút), tak som na chvíľu odskočil. Keď som sa vrátil, tak tam bolo tušim niečo o reštarte a že mám vybrať inštalačné CD z mechaniky, aby mohol bootovať z HDD. Tak som to spravil a začalo nabiehať Kubuntu. Lenže nabehlo do textového režimu. Tak teraz sa pýtam. Ako to, že pri inštalácií sa ani len nezmienilo nič o grafickej karte, monitore, ... Jediné na čo sa ma pýtalo, bolo meno PC, prihlasovacie meno a pokúšalo sa nastaviť (márne) sieť. Ďalej už nič. Celá inštalácie prebiehala akoby v textovom režime. Prebehla teda inštalácia správne? Naozaj tomu nerozumiem. Keď som inštaloval Mandrivu, tak tá si pekne všetko pýtala a mohol som vybrať súčasti systému, doplnkové programy, ... a tu nič. Ďakujem za odpovede! Pozn. s linuxom som úplný začiatočník. Doteraz som ho len inštaloval na niektorých PC, ale nie som užívateľ (chcel by som byť)
pri instalacii kubuntu si nemozes vyberat ze co chces instalvoat. nainstaluje Ti len zaklad a zvysok si podavas z internetu.
manual na *ubuntu je na mojej stranke (kuk riadok nizsie v tejto sprave)
sudo fdisk -l
ono to nieco vypise a ty musis vycitat ktora particia to moze byt. budu tam riadky a budu vyzerat ako napr.:
/dev/sda3 78 778 5630782+ 83 Linux
vsimni si to /dev/sda3... to je oznacenie tej particie. u teba to moze byt nieco ine (ine cislo a podobne)a teraz skus vytvorit adresar kde mountnes disk:
sudo mkdir /mnt/kubuntu
a teraz tam mountnes tu particiu:
sudo mount /dev/sda3 /mnt/kubuntu
a teraz ak si mountol spravnu particiu tak skus:
sudo gedit /mnt/kubuntu/etc/X11/xorg.conf
ak ti to otvori tak Ctrl+A Ctrl+C a pridas to tu na forum Ctrl+V :)
zatvor editor (nerob ziadne zmeny) do prikazoveho riadku napis:
cd
umount /mnt/kubuntu
a pockaj kym niekto poradi co s tym...