Pridať komentár

Príspevok, na ktorý odpovedáte

RE: Civilizácia 5 - módy 24.11.2020 | 08:28
Avatar Branislav Poldauf Manjaro, Debian stable  Používateľ
v mestách nemôžeš mať poradovník na stavbu budov

mne Production Queue funguje výborne, dokonca mám nastavené UI tak aby mi ho otváralo prioritne ked kliknem na produkciu mesta

ak myslíš na to že stavby v jednotlivých distriktoch (vrátane centra) sa nedajú zaradiť tak to je tým že budovu 2. generácie nemôžeš postaviť skôr ako máš postavenú vhodnú budovu 1. generácie (keďže na seba nadväzujú, respektíve niektoré budovy 1. gen vylučujú určité budovy druhej)

k AI, AI nie je ani náhodou silnejšia, práveže je dosť úplne hlúpa a neschopná využiť svoje možnosti preto musí mať obrovské buffy na vyšších obtiažnostiach, napriek tomu ju nie je problém poraziť

väčšinu mojich hier som vyhral na úrovni emperor (pre mňa ideálny balanc medzi náročnosťou a zábavou), ale viem vyhrať aj na immortal alebo diety (ale tam je úvod dosť drsný kvôli zvýhodneniu AI, ašvak od ťahu 70-100 už nemá AI šancu)

CR a SR sú aj pre civ 6 ? nikdy som to nehladal, mna mody velmi netrápia, stále som ešte nevyhral so všetkými zabudovanými civilizáciami

BTW posledný update civ 6 priniesol "shuffle tech a culture tree" táto zmena ma dostala, je to úplne iná hra ked si nemôžeš plánovať vývoj a výskum

Linux: the operating system with a CLUE... Command Line User Environment
7 / 1 plus tisíc (číslom)

Maximálna veľkosť je: 2,0 MB