Gmail má 7GB

11.08.2008 | 11:29 | Stanislav Hoferek | Novinky

Populárna služba Gmail, ponúkaná spoločnosťou Google, neustále zvyšuje kapacitu úložného priestoru. Cez víkend bola presiahnutá hodnota 7GB dát na jedného užívateľa..

    • to uz davno 11.08.2008 | 13:03
      Avatar Ladislav Michnovic SuSE  Používateľ
      Na abicku to pisali uz pred tyzdnom, ze to preisahlo 7GB.
      Only man who sells empty boxes is the undertaker.
      • Re: to uz davno 11.08.2008 | 13:07
        ---   Návštevník
        ved nie je napisane ktory vikend, takze formalne je to napisane presne
        • Re: to uz davno 11.08.2008 | 13:52
          Avatar Stanislav Hoferek Greenie 18.04  Používateľ
          abicko som necital a ani tam nechodim, nevedel som o tom
          • Re: to uz davno 11.08.2008 | 13:55
            Avatar Ladislav Michnovic SuSE  Používateľ
            Chyba.
            Only man who sells empty boxes is the undertaker.
        • Re: to uz davno 11.08.2008 | 13:54
          Avatar Ladislav Michnovic SuSE  Používateľ
          Ono to praveze nepresiahlo 7GB cez vikend, ale cez pracovny tyzden, vies? ;)
          Only man who sells empty boxes is the undertaker.
    • Oprav si to. 11.08.2008 | 16:38
      Avatar dodoedo Fedora Linux  Používateľ
      Stano, prosím Ťa oprav si po sebe túto chybnú správu, ktorá momentálne nedáva zmysel.
      G. Orwell: "Čím více se společnost vzdaluje od pravdy, tím více bude nenávidět ty, kteří ji říkají."
      • Re: Oprav si to. 11.08.2008 | 17:53
        Avatar Stanislav Hoferek Greenie 18.04  Používateľ
        ako? na rozdiel od teba nemozem upravovat svoje spravicky. som len radovy registrovany cloviecik
        • Re: Oprav si to. 11.08.2008 | 18:04
          BOSS   Návštevník
          nastastie...
          • Re: Oprav si to. 11.08.2008 | 18:06
            Avatar Samuel BWPOW Kupka Almalinux, OpenWRT  Používateľ
            Preco? Ved ani ta samotna spravicka nie je nespravna, len trochu neaktualna. Keby Stano mohol upravovat spravicky, tak by snad po upozorneni vlozil spravny datum. Ci o co ti ide?
            Strach dát najevo své pocity a zjednat si u druhých respekt je jedním z problémů civilizovaného člověka, který se naučil zpochybňovat svou vlastní pravdu pro zdání objektivity
      • Re: Oprav si to. 11.08.2008 | 17:54
        Avatar Stanislav Hoferek Greenie 18.04  Používateľ
        a zmysel dava... ktoru cast Ti mam vysvetlit? :)
        • Re: Oprav si to. 11.08.2008 | 20:50
          Avatar dodoedo Fedora Linux  Používateľ
          Populárna služba Gmail, takže Mail od spoločnosti Google, ....

          Páni, páni, ako malé deti :-)
          G. Orwell: "Čím více se společnost vzdaluje od pravdy, tím více bude nenávidět ty, kteří ji říkají."
          • Re: Oprav si to. 12.08.2008 | 11:59
            Avatar Stanislav Hoferek Greenie 18.04  Používateľ
            by si sa cudoval kolko ludi si mysli ze gmail znamena gaymail... nastastie na tomto portale takych vela nie je...
            • Re: Oprav si to. 12.08.2008 | 12:05
              Avatar dodoedo Fedora Linux  Používateľ
              Už som si to "dovolil" opraviť, dúfam, že súhlasíš s takýmto znením správy.
              :-)
              G. Orwell: "Čím více se společnost vzdaluje od pravdy, tím více bude nenávidět ty, kteří ji říkají."
            • Re: Oprav si to. 12.08.2008 | 18:35
              Avatar Samuel BWPOW Kupka Almalinux, OpenWRT  Používateľ
              To mas tak s tymi skratkami. Ja som si tiez hodnu chvilu neuvedomil, ze gbay je guantanamo bay, ked to vsetci okolo mna pouzivali. Ale nastastie viem, co je tpbay.

              GayMail sa mi fakt paci :) Asi to zacnem pouzivat, aby som nasrdil niektorych pouzivatelov tejto sluzby od Google korporacie.
              Strach dát najevo své pocity a zjednat si u druhých respekt je jedním z problémů civilizovaného člověka, který se naučil zpochybňovat svou vlastní pravdu pro zdání objektivity
            • Re: Oprav si to. 13.08.2008 | 01:25
              WlaSaTy   Návštevník
              :kolko ludi si mysli ze gmail znamena gaymail...

              no, kolko?
              • Re: Oprav si to. 13.08.2008 | 11:42
                Avatar Peter Rozum Arch Linux  Používateľ
                mna to este nenapadlo, ale kazdy mysli na to co mu chyba...

                no inak, ako sa da interpretovat zmail? zoofilmail? alebo zoolandermail?
                Everything is proceeding as I have foreseen.
    • naco pridanie velkosti? 12.08.2008 | 16:08
      Avatar Tomi Windows XP Pro/Ubuntu  Používateľ
      no pekne od googlu, ze zvacsuje velkost, ktoru aj tak nikto nevyuziva... kludne btw moze "skocit" na 20GB a aj tak nevyuzije viac serverov, lebo v plnej miere to vyuziva mozno 1promile ludi....
      radsej nech zvacsuju maximalnu velkost odoslanej a prijatej spravy na 50MB ...
      Nobody is perfect. I am Nobody.
      • Re: naco pridanie velkosti? 12.08.2008 | 16:46
        Avatar Peter Rozum Arch Linux  Používateľ
        suhlasim. rozmyslam ci taku kapacitu realne na serveroch ma a je vyclenena pre toto pouzitie, alebo funguje na akysi dlh a podla potreby kapacitu vedia zvacsit. 7GB je dost nato aby si tam mal len akesi maily. kolko B asi moze mat taky jeden mail, kolko mailov by si tam musel mat...
        mimochodom google ma aj ine sluzby ktorych uzivatelia by ocenily zvysenie kapacity. napriklad na takej picase mozes mat len 1GB fotiek. a fotky/videa su trosku narocnejsie na pamat...
        Everything is proceeding as I have foreseen.
        • Re: naco pridanie velkosti? 12.08.2008 | 17:16
          Avatar Ladislav Michnovic SuSE  Používateľ
          Ty si asi este nepocul o gmailfs, vsak?
          Only man who sells empty boxes is the undertaker.
          • Re: naco pridanie velkosti? 12.08.2008 | 17:57
            Avatar Peter Rozum Arch Linux  Používateľ
            mas pravdu nepocul som o tom. no ale na taketo nieco mohol google vytvorit novu sluzbu. aspon to je moj nazor.
            no ale ten gmailfs vyzera fajn. mozno to skusim...
            Everything is proceeding as I have foreseen.
            • Re: naco pridanie velkosti? 13.08.2008 | 10:28
              Attila   Návštevník
              Aj ked dnes už to neprekvapí, všetok obsah emailov je prečítany na serveroch gmailu a yahoo na základe príkazu vlády USA cca od novembra 2007. Zdroj:
              • Re: naco pridanie velkosti? 13.08.2008 | 11:38
                Avatar Peter Rozum Arch Linux  Používateľ
                pre pana krala. my sa dostavame do stale vacsej kukurice. americka vlada ktoru tak nemam rad mi ma citat sukromne maily... raz asi pojdem zit na samotu niekde do lesa...
                mimochodom ak mas nejaky zdroj tak ho tu prosim napis.
                Everything is proceeding as I have foreseen.
                • Re: naco pridanie velkosti? 13.08.2008 | 15:41
                  Avatar Samuel BWPOW Kupka Almalinux, OpenWRT  Používateľ
                  On ho uviedol, ale cenzura na linuxos.sk ho odstranila. Vidno, ze aj tento portal je ovladany sprisahanim NWO.
                  Strach dát najevo své pocity a zjednat si u druhých respekt je jedním z problémů civilizovaného člověka, který se naučil zpochybňovat svou vlastní pravdu pro zdání objektivity
                • Haluze, páni haluze 13.08.2008 | 16:41
                  Avatar dodoedo Fedora Linux  Používateľ
                  Čo to tu čítam za haluze, veď dneska tvoje emailíky ľubovoľný "bad" admin z slov. alebo českých email portálov zapredá mafii za pár litrov. Najlepšie nepísať nič, čo by ťa prípadne mohlo kompromitovať a neskoršie mrzieť ...
                  :-) :-)
                  G. Orwell: "Čím více se společnost vzdaluje od pravdy, tím více bude nenávidět ty, kteří ji říkají."
                  • Re: Haluze, páni haluze 13.08.2008 | 17:03
                    Avatar Peter Rozum Arch Linux  Používateľ
                    dobre, ale to nie je rutinny proces.
                    Everything is proceeding as I have foreseen.
                    • Re: Haluze, páni haluze 13.08.2008 | 17:28
                      Avatar dodoedo Fedora Linux  Používateľ
                      Nie je bežný, ale moje obavy a debka smerujú k tomu, že sa ním môže stať ... zatiaľ to ( narušenie identity ) v naivnej podobe vídavame v amerických filmoch, ale k akým opatreniam pristúpi EU, keď sa nastrašený islamský magor rozhodne zatočiť s "nevercami" aj na európskom území , hm ????
                      G. Orwell: "Čím více se společnost vzdaluje od pravdy, tím více bude nenávidět ty, kteří ji říkají."
                      • Re: Haluze, páni haluze 13.08.2008 | 17:54
                        Avatar Peter Rozum Arch Linux  Používateľ
                        ta to fakt radsej sledujme vsetky maily, telefonaty, sms, beznu postu a zaznamenavajme vsetko co kto spravi a kam chodi, aby sme takychto podozrivich vedeli cim skor identifikovat a zadrzat, vypocuvat... kazdeho potesi mat na kazdom kroku tajneho ktory brani demokraciu.
                        btw kolko asi mailov si mozu napisat zli teroristi v porovnani so vsetkymi posielanymi mailami na svete? co sa toho tyka tak fakt je to v tejto oblasti sposob ako ist s kanonom na komara. vsetky tie prehliadky a zabavovanie bookov na letiskach a podobne je trochu prehnane. to sa ntb neda dostat do ameriky inak ako lietadlom? a keby len notebook ale na tych bookoch su najzaujimavejsie data ktore maju na disku a tie sa predsa musia prenasat fyzicky co? tie prehliadky su urcite koly nelegalnemu softu...
                        este vydaju zakaz sifrovat a vsetci sa pokakame a sami budeme na seba bondzovat ze chceme lietadlom vrazit do bieleho domu... nemyslim zeby ti najvacsi teroristi nevedeli rozmyslat, ak to naozaj teroristi su a nieje to len zamienka pre ospravedlnenie sledovania ludi.
                        nechavam sa tu uniest, pretoze ma to fakt nasiera. aby sme sa bali co rozpravame a co robime... to mi nieco pripomina ajked vtedy to bolo znacne horsie.
                        vo svete sa deje fakt svinstvo. kadejaky atentatnici, bomby, vony za nezavislost, alibizmus a co ja viem co a je to ovela horsie ako ked mne niekto precita mail ktory pisem frajerke ale predsalen to iny sposob neexistuje?

                        mimochodom ospravedlnujem sa za OT
                        Everything is proceeding as I have foreseen.
                        • Re: Haluze, páni haluze 13.08.2008 | 18:01
                          Avatar dodoedo Fedora Linux  Používateľ
                          Necháp(te) ma zle. Ja nie som zastánca žiadneho sledovania a cením si ochranu osobnosti. Chcem len povedať, že tieto veci sa už bežne dejú a hlavne počul si už termín ECHOLON ?
                          G. Orwell: "Čím více se společnost vzdaluje od pravdy, tím více bude nenávidět ty, kteří ji říkají."
                          • Re: Haluze, páni haluze 13.08.2008 | 18:33
                            Avatar Samuel BWPOW Kupka Almalinux, OpenWRT  Používateľ
                            echelon?
                            Strach dát najevo své pocity a zjednat si u druhých respekt je jedním z problémů civilizovaného člověka, který se naučil zpochybňovat svou vlastní pravdu pro zdání objektivity
                          • Re: Haluze, páni haluze 13.08.2008 | 18:49
                            Avatar borg Fedora  Administrátor
                            echelon zvycajne nazyvam svoj komp a servery :)
                            • Re: Haluze, páni haluze 13.08.2008 | 20:13
                              Avatar dodoedo Fedora Linux  Používateľ
                              Mal by si sa zaradiť a neprežívať to tak všetko ....
                              G. Orwell: "Čím více se společnost vzdaluje od pravdy, tím více bude nenávidět ty, kteří ji říkají."
                              • Re: Haluze, páni haluze 13.08.2008 | 20:39
                                Avatar borg Fedora  Administrátor
                                a byt taky obycajny ako ty?
                                • Re: Haluze, páni haluze 13.08.2008 | 20:47
                                  Avatar dodoedo Fedora Linux  Používateľ
                                  :-)
                                  G. Orwell: "Čím více se společnost vzdaluje od pravdy, tím více bude nenávidět ty, kteří ji říkají."
                          • Re: Haluze, páni haluze 14.08.2008 | 10:44
                            Avatar Pavel Q4OS, DistroWatch  Administrátor
                            Aféra Echelon bola celkom zaujímavá, stačilo použiť pri telefonovaní niektoré z kľúčových slov napríklad atentát, bomba a systém ťa začal zameriavať, mal si vlastný spis ako aj tvoji najbližší. Popritom ste sa mohli baviť o filme, ktorý ste minule videli v kine. Maličké mestečko so sledovacím systémom v Anglicku sa neodlišovalo od bežných ničím okrem ostnatého drôtu. Možno sa v niečom mýlim, len tak si na to spomínam, čo som kedysi čítal.
                            • Re: Haluze a ECHOLON 14.08.2008 | 10:58
                              Avatar dodoedo Fedora Linux  Používateľ
                              http://www.tutok.sk/nezmar/02-2001/echolon.htm
                              G. Orwell: "Čím více se společnost vzdaluje od pravdy, tím více bude nenávidět ty, kteří ji říkají."
    • ................ 13.08.2008 | 22:02
      Avatar dodoedo Fedora Linux  Používateľ
      Stano, pravda si nečakal, že tvoja trochu skomolená správa vyvolá takýto ohlas, určite som sa na tom, vedľa takých borcov ako borgcube (unknown) podieľal aj ja svojou vydarenou verziou korekciou textu. :-)
      G. Orwell: "Čím více se společnost vzdaluje od pravdy, tím více bude nenávidět ty, kteří ji říkají."
      • Re: ................ 13.08.2008 | 22:40
        Avatar Fridolín Pokorný Fedora 21  Používateľ
        Na tej povodnej sprave nepolo podla mna nic skomolene. Chyba bola vo vyjadrovani, respektive formulovani textu spavy, no po obsahovej stranke bola v poriadku. Cital som tu komentare a jeden to cele vystihol. Myslim, ze bol prave od teba - "Ako male deti" sa tu rozjimate nad uplnymi primitivnymi vecami typu GayMail,...
        Zavedte este jednu cast vo fore "Pokecik".
        Dufam, ze som sa nikoho nedotkol, pisem to uz z nervov a kusok tvrdsie.
        PS:
        Radsej keby ten link na zdroj informacie zostal. Ved to hadam nikto z tu pritomnych nepisal, tak hadam neberiete za to zodpovednost...To ze sa tu link ukaze je vec diskusie... Potom take prispevky ake su tu len zhorsuju kvalitu portalu.
        • Re: Link na zdroj správy 13.08.2008 | 23:23
          Avatar dodoedo Fedora Linux  Používateľ
          Keďže som sa bol "podujal" na tu opravu Stanovho textu, môžem Ťa ubezpečiť, že v tej správe, ktorá bola od Stana na news a ktorú som ja trocha zeditoval nebol žiaden link na zdroj správy, ak máš toto na mysli.
          Iná vec je pochopiteľne množstvo nič nehovoriacich komentov k danej info, nepravdivé uvedenie dátumu prekročenia 7 GB, proste pokec ako vyšitý. Dúfam, že som sa nedotkol nikoho normálneho ....
          G. Orwell: "Čím více se společnost vzdaluje od pravdy, tím více bude nenávidět ty, kteří ji říkají."
          • Re: Link na zdroj správy 14.08.2008 | 12:01
            Avatar Fridolín Pokorný Fedora 21  Používateľ
            Ak dobre viem, tak tu sa spravicky schvaluju...
            Proste stale nechapem nad cim sa tu tak rozjima a vzrusuje...

            ...ktorú som ja trocha zeditoval nebol žiaden link na zdroj správy...

            Je tam aj teraz? Ci len link na prihlasovaciu stranku Gmailu? Asi nemusim hovorit, ze to "pocitadlo" od Gmailu ukazuje "pravdivu" hodnotu, ktora prilieha velkosti ulozneho pristoru u Gmail - priblizne ano, ale ak to je zdroj spravicky...Kolki by si to tam vsimli?
            To podla mna nie je zdroj spravicky, ale link na Gmail.
            nepravdivé uvedenie dátumu prekročenia 7 GB
            Je tam nejaky konkretny datum? Ci si ho opravil?

            Ak budeme pokracovat, tak proste pokec ako vyšitý... a uz teraz to nema zmysel...
            • Re: Link na zdroj správy 14.08.2008 | 12:51
              Avatar dodoedo Fedora Linux  Používateľ
              Kámo, tak tentoraz už naozaj neviem o čom to tu hovoríš. Toto je úplne zbytočný flaw, pýtaj sa S.H. to je ten pravý človek, ktorý písal správu, ja som ju len upravil. :-(
              Pozri si túto diskusiu od začiatku a uvidíš, ako a kde som ju upravil, prečo sa Stanovi vyčítajú nepresnosti, a jediný hyperlink ktorý tam bol, bol hyperlink na Gmail. Súhlasím s názorom, že by sa tam, kde to ide mal dať link na zdroj informácií v správe.
              G. Orwell: "Čím více se společnost vzdaluje od pravdy, tím více bude nenávidět ty, kteří ji říkají."
              • Re: Link na zdroj správy 14.08.2008 | 13:08
                Avatar Fridolín Pokorný Fedora 21  Používateľ
                Ako pre teba som si diskusiu precital este raz a stale som nazoru, ze co napise SH, musi byt zle - aj tu, aj vo fore... Lebo svet je dokonaly, a aj ludia su dokonali... A potom si dokazujme...