Včera oficiálne vyšla najnovšia verzia operačného systému od Microsoft - Windows 8

26.10.2012 | 18:06 | dodoedo | Novinky

Včera oficiálne vyšla najnovšia verzia operačného systému od Microsoft - Windows 8. Dnes bolo oficiálne spustené Windows Store, kde je možné dostať aplikácie pre Windows 8.

    • jajaj 26.10.2012 | 19:50
      Avatar Stanislav Hoferek Greenie 18.04  Používateľ
      všade sa píše o tom, že bude windows 8 nepopulárny, podobne ako vista. som zvedavý, ako to celé dopadne. sedmička je fajn, no pri pohľade na osmičku som dosť skeptický ohľadne reálneho nasadenia
      • Re: jajaj 26.10.2012 | 20:00
        Avatar Milan Dvorský debian,mint kde,android  Administrátor
        nechajme sa prekvapkat, nas to zatial zaujimat nemusi :)
        • Re: jajaj 26.10.2012 | 21:19
          Avatar default Debian  Používateľ
          ja som protestansky necital dneska nikde nic o windows 8 ani na zive.cz , lebo ma uz windows vobec nezaujima, je mi jedno , nech si robia ci chcu, ja budem linuxakom aj keby som ostal posledny user
          R.K
          • Re: jajaj 26.10.2012 | 21:47
            WlaSaTy   Návštevník
            Ale to si si pomýlil adresu.
            • Re: jajaj 26.10.2012 | 21:54
              Avatar default Debian  Používateľ
              asi hej
              R.K
              • Re: jajaj 27.10.2012 | 01:50
                Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor
                Si tu dobre, pokiaľ Wlasatý naráža na zameranie správičky, táto sa objavila aj na populárnejších linuxových weboch.

                Nech si hovorí každý čo chce sú tu správičky ktoré na iných weboch nenájdeš a nemyslím len tie o Apple, to ma tiež zaujíma, ale hackerských nástrojoch, komunite atď.

                Rovnako som rád že je tu Wlasatý, to že sa tu občas ľudia prú je len dobre, že sem chodia ešte ľudia čo majú svoj názor.
                Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
                • Re: jajaj 27.10.2012 | 01:54
                  Avatar Stanislav Hoferek Greenie 18.04  Používateľ
                  tak správičky tu sú a niektoré sa páčia, niektoré nie. dnes som nikde správičky nepozeral a tak som to uvidel tu. a otvorene, som zvedavý, čo to tá osmička vlastne urobí s používateľskými návykmi...
                  • Re: jajaj 27.10.2012 | 15:47
                    Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor
                    Mám pocit že MS od kúpy Suse chce Windows pochovať :) Tak napr. aj na MS Azure sú predinštalované linuxové distribúcie a to hovorí za veľa.
                    Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
                • Re: jajaj 27.10.2012 | 02:05
                  WlaSaTy   Návštevník
                  WlaSaTy sa skôr potešil, že sa začalo upúšťať od AppleOS.sk, ale zarmútilo ho že sa začalo pripúšťať k WindowsOS.sk. A je mu jedno či sa ostatné portály ktoré sa venujú aj OS Linux venovali správičke o nedodržaní sľubov a porušenia inštalácie Metro GUI a iného Viral Marketingu.

                  A ajtak, WlaSaTy vie že sa tu od LinuxOS.sk tento portál vzďaluje roky. A ako už pár krát spomínal, tak je mu to už dávno jedno.
                  • Re: jajaj 27.10.2012 | 03:32
                    Avatar Stanislav Hoferek Greenie 18.04  Používateľ
                    mne osobne sa páčia tvoje názory :) a môžeš tiež hodiť dáku správičku (aj keď sa ti asi nechce registrovať). čo sa ale dobre hovorí, keď som sám žiadnu nepridal už veľmi dávno...
                  • Re: jajaj 27.10.2012 | 03:51
                    Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor
                    A ajtak, WlaSaTy vie že sa tu od LinuxOS.sk tento portál vzďaluje roky. A ako už pár krát spomínal, tak je mu to už dávno jedno.
                    Prepáč, ale nemáš pravdu.
                    Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
                  • Re: jajaj 27.10.2012 | 09:39
                    Avatar default Debian  Používateľ
                    keby ti to je jedno tak sa na to furt nestazujes
                    R.K
                    • Re: jajaj 27.10.2012 | 13:10
                      skywaker   Návštevník
                      mna najviac pobavilo ze vyvojar ktoreho aplikacia sa dostane do Windows Store moze ze eurovu aplikaciu zarobit maximalne 80centov a ostatok ide microsoftu a ta cena 80centov je az ked dosiahne urcitu hranicu inac je to skludom aj 50cent.. takze hip hip hura .. microsoft objavil novy sposob rizovania penazi :D
                      • Re: jajaj 27.10.2012 | 13:29
                        summerfag   Návštevník
                        apple takto žerie 30%, či už z itunes alebo app store, takže neviem o akom "rizovani" (idiot, nauč sa už konečne vyjadrovať bez chýb) to hovoríš. Takto ide zarábať aj Valve s predávaním aplikácií a takisto sa na to chystá aj to tlsté exnemecké prasa z Nového Zélandu (len on sa ide hrať na hudobníka). A o tom, že Shuttleworth robí niečo podobné (ako napríklad v prípade Banshee) radšej pomlčíme?
                        • Re: jajaj 27.10.2012 | 13:34
                          Avatar default Debian  Používateľ
                          preco mas furt potrebu sa do niekoho navazat? ked uz to robis tak aspon zvol slusnejsi sposob
                          R.K
                    • Re: jajaj 27.10.2012 | 13:11
                      WlaSaTy   Návštevník
                      Keby som sa sťažoval, tak dám na konci vety výkričník. Takto to ostalo v rovine smutného konštatovania. Teda tam, kde je to už dávno. V prdeli.

                      Dám zaregistrovať pre Eda tie dve domény?
                      • Re: jajaj 27.10.2012 | 13:31
                        Avatar default Debian  Používateľ
                        :D :D :D , som rad ze to aspon beries s humorom
                        R.K
                        • Re: jajaj 27.10.2012 | 14:31
                          WlaSaTy   Návštevník
                          Myslel som to vážne.

                          Inak, všimol si si že sem edo začne dávať správičky s Linuxom len aby odpratal z titulky takéto príspevky? Držme mu palce aby si to čitatelia nevšimli. Inak by si musel znova zachraňovať česť výrazmi ako applefag, zmizni a podobne. Lebo, to je podľa kritérií AppleOS.sk čestným chovaním.

                          No nič, uvidíme či sa v prípade WindowsOS.sk zmenia kritériá slušnosti.
                          • Re: jajaj 27.10.2012 | 14:39
                            Avatar default Debian  Používateľ
                            na tie domeny by nikto nechodil, takto mu to aspon daky radovan.kopca precita
                            R.K
                            • Re: jajaj 27.10.2012 | 15:03
                              WlaSaTy   Návštevník
                              Ani z pohára víťazov sa pravidelne neslope, a predsa ho dávajú ako odmenu za dosiahnutie vrcholového výkonu.

                              Dostal by to ako ocenenie za dlhoročnú prácu v stabilnom odklone od zamerania portálu.
                              • Re: jajaj 27.10.2012 | 15:43
                                Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor
                                Správičky z Open Source sveta prevažujú. Ostatné sú z diania okolo IT. To že tam Edo občas niečo pridá z osobných názorov mi nevedí. Na iných portáloch keď je napríklad správička o RMS tak tam býva bežne pridaný bežne nejaký posmešok a to mi vadí ďaleko viac, pretože to je človek, ktorý pre slobodný softvér veľa spravil a aj na dôchodku stále robí.
                                Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
                                • Re: jajaj 27.10.2012 | 16:01
                                  WlaSaTy   Návštevník
                                  Keď zoberieme zrodenie portálu, tak naozaj prevažujú správy zo sveta open source alebo Linuxu. Ale, trend sa už dávno zmenil.

                                  Mimochodom, ak Ti niečo vadí na iných weboch, tak to smeruj na ich podporu. Tu to pôsobí len ako falošný argument. Tak ako si pred tým zatajil ktoré populárnejšie linuxové portály priniesli správy o windows 8, tak si teraz zatajil ktoré portály ohovárajú RMS. Takže tvoje argumenty vyznievajú naozaj ako obyčajné výmysly ktoré nemôžeš doložiť.

                                  • Re: jajaj 27.10.2012 | 17:45
                                    Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor
                                    Tak keď nepôjdeme ďaleko LinuxON. Na Abičku nedávno vyšla spávička o rozhodnutí Debianistov neumožniť odkliknutím nainštalovať bloby a rovnako tam bol zosmiešňujúci kontext. Nedávam si to do záložiek, svoj názor vyjadrujem v komentároch.
                                    Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
                                    • Re: jajaj 27.10.2012 | 18:47
                                      WlaSaTy   Návštevník
                                      Písal si o množnom čísle, ale potvrdil si jednotné. Nevadí, aspoň niečo.

                                      Je pravda že LinuxON.sk je mladší projekt, ale vydáva viac článkov. I keď vydali aj odkaz v zmysle "iný portál píše o nových windows, tak musíme aj my". Doslovne. A natom je založený Viral Marketing. Posledný W8 ho využil v dosť silnej miere, oveľa silnejšej ako to bolo v prípade predchádzajúcich verzií.

                                      A ohľadne zosmiešňovania radikalizmu RMS? Neuveríš, ale to sa deje dosť často. Veľa ľudom ide o výkon. Ten však ponúkajú obvykle BLOBy, ale na úkor stability. Pričom RMS do toho vnáša nové slovíčko "sloboda" ktorého význam veľa ľudí nechápe tak ako nechápu slovíčka "stabilita" a "súkromie". Takže si ho doberajú.

                                      Otázkou je či oni zosmiešňujú jeho, alebo sa ukazujú ako hlasne pípajúce vtáčatká v hniezde ktoré ešte nevedia o čom štebocú a neprežijú bez toho že by sa o ne niekto staral. Teda, že sa zosmiešujú oni.

                                      Iná by bola, keby tam niekto dal link na to video kde sa hrá s ponožkou a nechtom.

                                      Ale, čo má spoločného spájanie rozumných hodnôt s OS Windows o ktorom je táto správička? Možno len niekto chcel vylepšiť PR spoločnosti Microsoft pomocou Search Engine Optimization. A podriadil sa viral marketingu.
                                      • Re: jajaj 27.10.2012 | 19:05
                                        Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor
                                        Včera som sa na desktope opäť vrátil k Debianu, už som tam chcel pichnúť flash player tesne pred prekopírovaním som si rozmyslel že sloboda je pre mňa viac ako to že neuvidím nejaké "úžasné" vídeo vo flashy. Som rád že si ďalší človek ktorý chápe slovo sloboda v pravom zmysle.

                                        Edo to evidentne pre PR nerobil, ako by som ho počul jak sa potajme smeje z tohoto "flame". To vychádza z povahy nič zlé v tom nehľadaj.
                                        Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
                                        • Re: jajaj 27.10.2012 | 19:21
                                          WlaSaTy   Návštevník
                                          Som rád, že si teda potvrdil že to Edo robil len kôli flame.
                                          • Re: jajaj 27.10.2012 | 20:20
                                            Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor
                                            Tak nech ľudia diskutujú :) No správičky o vydávaní hackerských nástrojoch sú tu stále, s tým sa nestrestneš ani na ostatných portáloch, tam skôr tie RMSove ponožky.
                                            Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
                                            • Re: jajaj 27.10.2012 | 21:46
                                              WlaSaTy   Návštevník
                                              Ešte by si mohol že s takým chovaním schvaluješ aj tie prívlastky čo používa Edo aby sa tu diskutovalo. Napríklad "Applefag" a podobne.

                                              Neviem ako Ty, ale ja to nepovažujem za správne chovanie. Ale, mohol by som čakať niečo iné od človeka čo dostal titul csc len aby jeho zamestnávateľ pokryl body pri garančkách?
                                              • Re: jajaj 27.10.2012 | 21:55
                                                Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor
                                                Toto mi pripadá až moc osobný útok a zbytočný.
                                                Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
                                                • Re: jajaj 27.10.2012 | 22:20
                                                  WlaSaTy   Návštevník
                                                  To potvrdzuje to, že mu schvaľuješ plánované rozoštvávanie ľudí a osobné urážky ktorých bol on autorom. A zatracuješ akúkoľvek obranu voči takémuto chovaniu.

                                                  Z toho je jasné, že ste obaja ziišli zo všeobecne zabenaných koľají slušného správania.

                                                  PS: Ten titul csc, teda kandidát vied sa naozaj rozdával len obmedzenú dobu kým sa nenaplnil objem ľudí venujúcich sa vedeckej činnosti na vysokých školách v ČSSR. Bez toho by tie školy neuznávali ako univerzity v zahraničí. Zhora prišiel príkaz aby sa odovzdali práce o minimálne definovanim počte strán.

                                                  To len aby si vedel že prečo Edo vyžaduje to titulovanie. Bol za tým naozaj obrovský kus hrdinskej práce ktorá ho poznačila na celý život.
                                                  • Re: jajaj 27.10.2012 | 23:44
                                                    Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor
                                                    To radikalizuješ, vždy boli ľudia taký aj onaký, neviem kde čerpáš podklady pre svoje tvrdenia, ale táto doba sa mi už nijak nezdá odlišná od tej pred 89. Ešte horšia? Neviem rozhodne som si nemyslel že to takto dopadne. Slobodu nám berú pred očami, ešte si za to platíme.

                                                    Čo sa týka Eda, môžete si ruky podať, obaja tvrdohlavý. Ja neviem tiež sa viem rozohniť potom ma to prejde a snažím sa pochopiť toho druhého, nerežem do živého.
                                                    Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
                                                    • Re: jajaj 28.10.2012 | 00:11
                                                      WlaSaTy   Návštevník
                                                      Tie podklady k csc čerpám zo slov jedného takto obdarovaného.

                                                      A inak, s človekom čo úmyselne rozoštváva ľudí a uráža ich si ozaj ruku nepodám. Podaním ruky sa prejavuje dôvera, a takí ľudia ju schválne strácajú. Obvykle si pripadajú ako najdôležitejší apoštol, bez ktorého by Ježiš nebol volaný Kristus.
                                                      • Re: jajaj 28.10.2012 | 00:53
                                                        Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor
                                                        To nieje moc dôveryhodný zdroj.

                                                        Podľa mňa nerozoštváva, akurát poukáže (vyrevuje) na veci čo sú mu proti srsti, to asi robia všetci, rozdiel je tak vo forme. Áno občas aj formou flame byte.
                                                        Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
                                                        • Re: jajaj 28.10.2012 | 01:12
                                                          WlaSaTy   Návštevník
                                                          Ten príbeh o rozdávaní csc mi povedal môj vlastný otec ktorý taký titul nosil z donútenia. Nie z hrdosti.

                                                          A áno, Edova forma prejavu volená na rozpútanie hádky je naozaj nedôstojnou prezentáciou. Jeho chovanie mi silne pripomína Radka Hulána, ale ten to dotiahol ďalej.
                                                          • Re: jajaj 28.10.2012 | 01:13
                                                            Avatar Milan Dvorský debian,mint kde,android  Administrátor
                                                            ok, chlapci. uz by aj stacilo. isli ste uplne offtopic ...
                                                            • Re: jajaj 28.10.2012 | 01:34
                                                              Avatar default Debian  Používateľ
                                                              uz samotna spravicka je off topic nemyslis?
                                                              R.K
                                                              • Re: jajaj 28.10.2012 | 02:03
                                                                Avatar Milan Dvorský debian,mint kde,android  Administrátor
                                                                sa naserem a zmazem to kua ...
                                                                • Re: jajaj 28.10.2012 | 02:10
                                                                  Avatar default Debian  Používateľ
                                                                  rob co chces ty si admin
                                                                  R.K
                                                                • Re: jajaj 28.10.2012 | 02:17
                                                                  WlaSaTy   Návštevník
                                                                  Plne súhlasím.

                                                                  Informácie o Windows a iných uzavretých systémoch sú tu out of scope a slúžia len na dve veci.
                                                                  • Re: jajaj 28.10.2012 | 02:26
                                                                    Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor
                                                                    Na dve veci, aby boli off topic a aby sme si pokecali :)
                                                                    Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
                                                                    • Re: jajaj 28.10.2012 | 02:27
                                                                      Avatar default Debian  Používateľ
                                                                      a este na to aby som sa nasmial
                                                                      R.K
                                                                      • Re: jajaj 28.10.2012 | 02:34
                                                                        Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor
                                                                        jj, mám rád všetkých z tunajšieho osadenstva a nemyslím to ironicky. Dúfam že nám ešte dlho vydrží baviť sa konštruktívne a vnímať argumenty protistrany.
                                                                        Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
                                                                        • Re: jajaj 28.10.2012 | 09:25
                                                                          Avatar Stanislav Hoferek Greenie 18.04  Používateľ
                                                                          náhodou ja som rád, inak by som ani nevedel že to vyšlo :) a okrem toho win8 vôbec nepoznám a možno práve niekde tu sa dočítam niečo, čo sa inde nespomenie
                                                                    • Re: jajaj 28.10.2012 | 10:43
                                                                      WlaSaTy   Návštevník
                                                                      Nezahováraj!

                                                                      Tie dve veci sú:
                                                                      1. Vyprovokovanie hádky typu flame war.
                                                                      2. Zvýšenie PR pomocou SEO pre ospevovaný produkt.

                                                                      • Re: jajaj 28.10.2012 | 11:13
                                                                        Avatar chatpall   Používateľ
                                                                        predam kosačku!!!
                                                                        NERUSTE TENTO UCET!!!
                                                                        • Re: jajaj 28.10.2012 | 11:22
                                                                          Avatar default Debian  Používateľ
                                                                          ak na nej bude bezat ten novy windows 8 , tak to ti hu tu nikto nekupi
                                                                          R.K
                                                                          • Re: jajaj 28.10.2012 | 14:44
                                                                            Avatar Stanislav Hoferek Greenie 18.04  Používateľ
                                                                            zvlášť, ak bude vyžadovať nový zavádzač. tak bude kosačka možno o niečo bezpečnejšia, ale bude menej slobodná. a neslobodnú kosačku nekúpim!
                                                                            • Re: jajaj 28.10.2012 | 15:00
                                                                              Avatar default Debian  Používateľ
                                                                              presne este budem musiet platit MS za kazdy stvorcovi meter co s nou pokosim, to isto
                                                                              R.K
                                                                              • Re: jajaj 28.10.2012 | 16:29
                                                                                Avatar Stanislav Hoferek Greenie 18.04  Používateľ
                                                                                alebo zistíš, že nie je garantovaná kompatibilita s tvojim trávnikom, neakceptuje tvoje pohonné hmoty a ak by si chcel kosiť trávu niekde, kde nie je stále pripojenie do internetu, máš smolu.
                                                                                • Re: jajaj 28.10.2012 | 16:40
                                                                                  Avatar default Debian  Používateľ
                                                                                  presne tak, chatpall tu to nepredas, skus bazar zive.cz
                                                                                  R.K