OpenTTD na Olinuxine priamo na framebufferi
To, že sa hrajem s ARMom je o mne všeobecne známe. Dnes a pozrieme ako sa hrať doslovne - skompilujeme si OpenTTD ;)
Pre beh OpenTTD nám stačí skompilovať pomerne minimalistický systém. Zo závislostí budeme potrebovať SDL s podporou framebufferu, knižnice zlib, lzma, lzo2 a samozrejme knižnice na prácu s obrázkami.
Pred kompiláciou musíme spustiť configure
skript s pomerne šialenými prarametrami:
SYSROOT_PATH="path_to_sysroot" export LDFLAGS="-L$SYSROOT_PATH/usr/lib" export CFLAGS="-I$SYSROOT_PATH/usr/include" ./configure \ --host=arm-cortex_a8-linux-gnueabi \ --build=x86_64-pc-linux-gnu \ --prefix=path_to_prefix \ --without-freetype \ --without-icu \ --with-sdl=$SYSROOT_PATH/usr/bin/sdl-config \ --without-xdg-basedir
Takto vyzerá výsledok po zadaní príkazu make
.
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.