Ako ušetriť na LINUX hostingu. Výrazne

29.09.2010 14:00 | Články | Milan Dvorský
Namiesto klasického Linux hostingu možno pre stránky zvoliť „multiriešenie“ za dobrú cenu. Napríklad päť webov s 5 GB dát, e-mailami, databázami, FTP a neobmedzeným prenosom dát vyjde len 5 eur.



Na slovenskom trhu sa objavila novinka, ktorá vám pri prevádzke vlastného webu na operačnom systéme Linux ušetrí nemalé prostriedky. Spoločnosť Active 24 prichádza s  ponukou multihostingových balíčkov, v rámci ktorých je možné spravovať až 10 domén na jednom hostingu a za jednu cenu.


Balíčky navyše obsahujú všetko to, čo webová prezentácia potrebuje. Súčasťou balíčkov sú e-maily, databáza, skripty, FTP prístup, cron a mnoho ďalších komponentov.


K dispozícii sú dva varianty: Home a Business. Od obvyklých hostingových balíčkov iných poskytovateľov sa multihosting odlišuje možnosťou zriadenia až 10 samostatných virtuálnych serverov v jednom balíčku a za jednu cenu.


Hostovanie za euro mesačne




Pri balíčku Home za 4,95 € na mesiac je možné hostovať naraz až 5 domén a ku každej doméne je možné vytvoriť samostatný webhosting. Prevádzka jedného webu tak môže vyjsť aj menej než euro mesačne.


Celková priestorová kvóta, ktorá je pre jednotlivé webhostingy k dispozícii, je 5 GB. Túto kvótu si zákazník môže ľubovoľne rozdeliť medzi jednotlivé webhostingy. Vrámci nich potom ďalej medzi web, e-maily a databázu. Každý webhosting obsahuje samostatnú databázu, FTP prístup, skripty, CRON, e-mailové schránky, možnosť vytvárať domény tretej úrovne či štatistiky návštevnosti.



Balíček Business poskytuje až 10 GB priestoru a umožňuje hostovať až 10 domén. Stojí 9,92 € na mesiac.


Multihostingové balíčky sú vhodným riešením pre tých, ktorí potrebujú efektívne hostovať viac domén pod jedným webhostingom.

S podporou 24 hodín denne


Jednotlivé virtuálne servery si zákazník spravuje sám v online Zákazníckom centre.


V prípade potreby je k dispozícii nepretržitá, 24/7 zákaznícka podpora.


Tým sa možnosti nekončia. Pridanou hodnotou výberu Active 24 je možnosť výberu operačného systému, neobmedzený prenos dát do SIX-u, možnosť hostovania open source redakčných systémov a silné technické zázemie spoločnosti, ktorá hostuje domény v 15 krajinách Európy.


Kliknite si pre zobrazenie ponuky multihostingu:
  - Active Home s 5 GB dát pre až 5 webov za 4,95 eura mesačne
  - Active Business s 10 GB dát pre až 10 webov za 9,92 eur mesačne
    • PR 30.09.2010 | 18:28
      Avatar hurfo Ubuntu 6.10  Používateľ
      Viem ze je to vyslovene iba reklama ale ma niekto realne skusenosti s tymto hostingom? Na skusku som si objednal multihosting Home a zaplatil cez tatrapay co je pre mna hned na ich ucte. Ubehli 2 hodiny a nic nemam aktivovane. Chat na podporu je strata casu a na mail som uz pol hodinu nedostal odpoved. Som trosku sklamany. Aku mate vy skusenost s tymto poskytovatelom?
      • Re: PR 01.10.2010 | 02:32
        Avatar jkp fedora  Používateľ
        Ja viem iba to, že kamoš má u nich dva weby a jediné upozornenie že mu končí doména alebo hosting je faktúra a nasledovné vypnutie. Ja mám weby u iného poskytovaťeľa a ten mi vypisuje už mesiac a pol pred uplynutím expirácie že je potrebné zaplatiť, každý druhý deň. Ale možno je to iba o zaškrtávaní políčok pri nastaveniach.

        • Re: PR 04.10.2010 | 14:02
          Avatar active 24   Používateľ
          Dobrý deň, rada by som za ACTIVE 24 poopravila informácie o úhrade a predlžovaní hostingových služieb u nás.

          Tvrdenie, že zákazníkovi posielame jednu faktúru a nasleduje vypnutie služby nezodpovedá skutočnosti.

          1. 30 dní pred expiráciou služieb (doménové meno, hosting) posielame zákazníkovi e-mailom výzvu k platbe. Nie je to ostrá faktúra ale náhrada zálohovej faktúry.
          2. Prvá upomienka nasleduje 20 dní pred expiráciou služby, druhá 15 dní pred expiráciou a tretia 10 dní pred expiráciou. Úlohou zákazníka je udržiavať aktuálny e-mailový kontakt, aby sme s ním vedeli efektívne komunikovať.
          3. Ak zákazník z akýchkoľvek dôvodov služby ani po 10 dňoch odo dňa doručenia tretej upomienky nezaplatí, služby sa pozastavia. Ostávajú pozastavené ďalších 45 dní až potom sa virtuálny server maže.
          4. Po pozastavení virtuálneho servera môže zákazník službu ešte stále bez sankcií uhradiť a služby mu opäť riadne sprevádzkujeme. Vymazaný virtuálny server je možné za poplatok obnoviť zo zálohy.
          Schvarczová, ACTIVE 24


      • Re: PR 01.10.2010 | 11:49
        Avatar hurfo Ubuntu 6.10  Používateľ
        Ok takze doplnam info. Dnes mi o 9:20 prisla informacia o tom ze som to zaplatil a ze mi aktivovali hosting (viac ako 18 hodin od aktivacie a zaplatenia). Ziadny ale v sprave nevidim takze si asi robia zo mna prdel. Chat je od vcera obsadeny a ked som ho "vycihal" ze je volny nikto sa nepripojil a to bolo este rozumnych 17:00. Cize aktive24 asi s 24 hodinovou podporou nema nic spolocne.
        • Re: PR 06.10.2010 | 01:26
          meego   Návštevník
          A ja by som sa pridal, ze taketo veci a tu...no tfuj...pre active 24 spatna reklama, pre Linuxos este horsia.
      • Re: PR 15.10.2010 | 17:10
        Avatar active 24   Používateľ
        Požiadavky smerované na našu zákaznícku podporu triedime podľa druhu a priority zákazníckej požiadavky. Doba odpovede na e-mail je preto závislá aj od typu zákazníkovej požiadavky.

        V septembri 2010 sme vyriešili celkom 16.570 zákazníckych požiadaviek, z toho až 74% boli e-maily. Priemerná doba odpovede na e-mail bol 3,5 hodiny. Mrzí nás preto, že sme nesplnili Vaše individuálne očakávanie a nedostali ste odpoveď na Váš e-mail v priebehu pol hodiny.

        Pre hodnotenie kvality zákazníckej podpory používame online dotazník, na ktorý môže každý zákazník na konci e-mailu smerujúceho od našej podpory kliknúť a vyplniť ho. Výsledky hodnotení pravidelne spracúvame a vyhodnocujeme. Schvarczová, Active 24
        • Re: PR 25.01.2011 | 00:32
          still   Návštevník
          Priemerna doba odpovede na mail 3,5 hodiny.. hm... hostujem viacero webov u websupportu a tam maju priemernu dobu odpovede na mail skor 3,5 minuty :D vacsinou asi 10 :) a to nehovorim o bezplatnom obnoveni omylom zmazanych dat - data boli vymazane asi tyzden ;)

          ale u vas mam tiez nejake veci a tiez spokojnost ;) aby som nekrivdil..
          • Re: PR 27.08.2012 | 22:16
            yea   Návštevník
            Mozem potvrdit, U NIKOHO INÉHO AKO WEBSUPPORT S.R.O. si nedovolím nakupovať :D Kvalita, helpdesk perfektný, navyše super ľudia.. Nuź, truban vie, čo robí :)
    • six 08.10.2010 | 11:48
      lll   Návštevník
      Ja viem, ze to vyzera ako "spekulantska otazka."

      Ale je ten SIX fakt neobmedzeny? Ak spravim 10 - 15 TB na mesiac nebude to stat nic extra? A ide samozrejme len o legalne subory.
      • Re: six 08.10.2010 | 12:24
        Avatar Milan Dvorský debian,mint kde,android  Administrátor
        ja sa vyjadrim za seba ... spravujem 4 servre, ktore su v jednom z profi-housingov a tam napriklad mame SIX aj NIX neobmedzene ... kazdy ... dalsie servre dva (na jednom bezi linuxOS.sk) su u ineho providera a tiez SIX/NIX mame neobmedzeny. tusim doslo k nejakej zmene asi 2 roky dozadu, ze minimalne SIX je unlimited. ale nie som si isty
      • Re: six 08.10.2010 | 21:10
        Avatar active 24   Používateľ
        Rada by som odpovedala na Vašu otázku ohľadom dátového prenosu. Prenos dát bežne neobmedzujeme. K výnimočným situáciám dochádza vtedy, keď niektorý zákazník linku dlhodobo vyťažuje rádovo vyššími hodnotami ako ostatní zákazníci. V takom prípade daného zákazníka kontaktujeme s individuálnou ponukou. Schvarczová ACTIVE 24
    • Cenova politika. 29.11.2010 | 22:11
      Avatar hurfo Ubuntu 6.10  Používateľ
      Tak som sluzbu vyskusal a mozem povedat ze to nieje zle. Zarazila ma dnes ale sprava. Server konci 30.12.2010 a prisla mi vyzva na platbu. Prekvapenie prislo ale az v obsahu spravy a to ze za prve 3 mesiace bola suma spolu cca 15 euro bez dph. Teraz ale prisla faktura na dalsie 3 mesiace cca 30 €
      Rozhorceny som napisal mail a od rana cakam na odpoved. Zatial ziadna neprisla.
      • Re: Cenova politika. 30.11.2010 | 16:03
        Avatar hurfo Ubuntu 6.10  Používateľ
        Ok "systemova" chyba bola vyriesena a faktura vytvorena nova na spravnu sumu. A som opat spokojny.