Blender - zjednotenie objektov
ako pls zjednotim v Blenderi 2 objekty do 1? Ide mi o to, ze ked napriklad potocim jednym, tak aby sa druhy potocil presne tak, ako keby bol jeho sucastou. Jednotlive objekty maju ale rozdielne textury, takze tie by sa mali zachovat. Konkretne ide o 3D model a text v nom.
Teraz som skusal robit group objektov (aj nejaky join), ale ucinok joinu nevidim, group je len skratka na vybranie viac objektov. Ak chceme napriklad otocit tento text a 3D model, vyberieme ich naraz, tak pri beznom otoceni sa text vzdiali od modelu (asi sa otacaju podla inych stredov). Kedze mi ide o viac ako len otacanie, prosim, poradte mi, ako ich spojit.
Ak by to neslo, tak prosim, ako ich otocit podla spolocnej osi, ktora nie je ani x,y, ani z?
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.
-
-
Re: Blender - zjednotenie objektov 20.12.2008 | 13:27gUbA Ubuntu, Debian PoužívateľToto su zaklady Blenderu, ktore sa daju jednoducho naucit pomocou tutorialov napr. na YouTrube. Oznac si objekty, ktore sa maju zoskupit a stlac ctrl+p (Make parent).sudo apt-get remove windows
-
Re: Blender - zjednotenie objektov 20.12.2008 | 15:22unnamed NávštevníkVdaka, funguje to.
-
-