Blender - zjednotenie objektov

Sekcia: Aplikácie & Desktop 20.12.2008 | 12:45
unnamed   Návštevník
Caute,

ako pls zjednotim v Blenderi 2 objekty do 1? Ide mi o to, ze ked napriklad potocim jednym, tak aby sa druhy potocil presne tak, ako keby bol jeho sucastou. Jednotlive objekty maju ale rozdielne textury, takze tie by sa mali zachovat. Konkretne ide o 3D model a text v nom.

Teraz som skusal robit group objektov (aj nejaky join), ale ucinok joinu nevidim, group je len skratka na vybranie viac objektov. Ak chceme napriklad otocit tento text a 3D model, vyberieme ich naraz, tak pri beznom otoceni sa text vzdiali od modelu (asi sa otacaju podla inych stredov). Kedze mi ide o viac ako len otacanie, prosim, poradte mi, ako ich spojit.
Ak by to neslo, tak prosim, ako ich otocit podla spolocnej osi, ktora nie je ani x,y, ani z?
    • Re: Blender - zjednotenie objektov 20.12.2008 | 13:27
      Avatar gUbA Ubuntu, Debian  Používateľ
      Toto su zaklady Blenderu, ktore sa daju jednoducho naucit pomocou tutorialov napr. na YouTrube. Oznac si objekty, ktore sa maju zoskupit a stlac ctrl+p (Make parent).
      sudo apt-get remove windows
      • Re: Blender - zjednotenie objektov 20.12.2008 | 15:22
        unnamed   Návštevník
        Vdaka, funguje to.