Požiadavka na inštaláciu Windows na strednej škole
Moze skola na ktorej studuju aj ludia ktori vobec nevlastnia pocitac studovat a ludia ktori maju pocitac a na nom nainstalovany Linux nie?
Viem ze su to velmi hlupe otazky, no akurat nieco taketo riesim - a rad by som Vas nazor.
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.
podla mna kvoli tomu, ze budu chciet ucitelia v dochodkovom veku ucit studentov nieco co davno vedia.
dokonca ak sa na skole vyucuje nejaky specificky software.
Problém je v dodatočnej informácii ktorá potvrdzuje že sa nejedná o vysokú školu mikrosoftích technológií. Takže, ak majú v osnovách základy práce s internetom, písanie tlačovej korešpondencie v textovom editore alebo vytváranie drobných reportov v tabuľkovom editore, tak im to môžeš predviesť (pozor, nie ukázať keďže iné fonty :-) osobne aj s vysvetlením cenovej politiky. A ver tomu, že cena za kompletný balík od MS, aj s podporou, hoci aj pre garážovú firmičku, tak tá cena urobí v pohode aspoň jedno auto na lízing. A ver tomu, že aj tá garážová firmička potrebuje podporu. Ani oni si nemôžu dovoliť aby im stál biznis niekoľko dní len kôli chybe SW.
A v hotelovej škole študuje dosť študentov, ktrí skončia v rodinných podnikoch o veľkosti garážovky.
bohuzial, myslim si skor ze ide o to, ze ludia zodpovedni za informatiku na niektorych skolach povazuju za samozrejme, ze kazdy ma windows, ms office a tak dalej. no a ak sa niekto spyta ci moze pouzit linux, tak asi pride odpoved, ze treba sa ucit s windows...
cele vlakno vzniklo jednoducho. bol som na navsteve u jednej rodinky, kde isiel windows velmi zle na ich pc, no nic ine nepoznali. po dohode sa tam dal linux a vsetko funguje ok. no a kedze ich dcera ide teraz na taku a taku skolu, tak sa pytala ci si musi pozhanat windows...
dalsia moznost by bola, ak by bola nutnost mat windows kvoli napriklad uctovnym programom, ktore prekazatelne funguju len vo windows.