Dobrý deň, som študentkou 2. ročníka magisterského stupňa Katedry psychológie na Filozofickej fakulte Trnavskej univerzity v Trnave. V rámci diplomovej práce skúmam kvalitu života, zvládacie stratégie a motiváciu k výkonu. Chcela by som poprosiť NEZAMESTNANÝCH ľudí o vyplnenie dotazníka, ktorého výsledky budú použité pre účely výskumu k mojej diplomovej práci.
Dotazník môžete vyplniť na tejto stránke: http://goo.gl/forms/qdTpsfA7Qm
Jeho vyplnenie zaberie cca 15 minút.
Za účasť vo výskume a Váš drahocenný čas Vám vopred veľmi pekne ďakujem. Veľmi mi tým pomôžete :-)
zaujímalo by ma prečo myslíš že linuxáci sú nezamestnaný??
lebo su socky co nemaju na Windows.
Tiež beriem ako krivdu v sekond job za zásah 60€ za načatú hodinu a cítim sa ukrivdený voči Win kde to robia za stravu.
Ak to nie je tajomstvo, co robis za 60e, kazdu nacatu hodinu, v tom second jobe.
Tak už to časovo nestíham, ale chodil som som spravovať metrologickú sieť.
A to je cela siet v linuxe, alebo je to mix linux-win ? To si bol nieco ako network supp. ? Na dohodu/zivnost, alebo zamestnany cez agenturu ?
Rad by som vedel, co musim vediet na to, aby som dostal tych 60e/hod, resp. s cim mat skusenosti.
Servisné zásahy sú drahé a nieje nad to keď tam majú staré železo a každú chvíľu niečo nejde :)