Caute,
Tak mam tento problem :
1.vygenerujem suradnice x,y
2.napisem text ciernou farbou
3.pockam 2s
4.napisem ten isty text farbou pozadia
Program funguje az na jednu "malickost" - ked prepisem cierny text textom pozadia, tak mi na povodnom mieste textu ostava ciastocny obrys ciernej farby. A nenasiel som funkciu v SDL, teda ak som to spravne pochopil, ktora by tento proces "automatizovala" - ja zadam, resp. vygenerujem koordinaty a text sa vygeneruje na prislusnom mieste a pri vygenerovani novych parametrov sa text vygeneruje na inom mieste, ale na povodnom neostava.
Ten text je napisany do plochy. Je tu moznost nejakeho riesenia ?
Mno keď sa neozývajú miestny borci, tak skúsim ja lama.
Vygeneruj text do sprajtíku a s tým si potom hýb.
Prekresluj obdlznikom, nie znova textom. Ak je textu malo, prekresli minimalny obdlznik pod textom, ak je textu vela, vymaz celu scenu 1 obdlzikom miesto vela malickych.
Diky za odpovede a este by som sa opytal, cim je to sposobene, kompilator nehlasi ziadnu chybu...
Je to sposobene antialiasom pisma. 100% (biele pozadie) + 50% (cierny okraj pisma) = 50%, ked to prekryjes bielou 50% (biely okraj pisma) tak ti ostane 75% biela (cize 25% siva).
V prilohe je XCF subor (otvoris to v gimpe), Cierny a biely kruh su identicke len farby su invertovane. Poradie vrstiev je biely kruh, cierny kruh, biele pozadie. Okraje kruhu su priehladne, ked kreslis cierny kruh tak to vytvori sivu farbu. Ked to potom sa snazis prekreslit bielym kruhom, tak to uz nikdy nebude uplne biele, musel by si pouzit 100% bielu ale na okraji je len 50% biela, preto tam ostane artefakt.
+1