Dnes po zapnutí môjho 5-ročného NTB sa všetky biele podklady zobrazujú na zelenom podklade. Čiže to, čo má byť biele je svetlozelené. Ostatné farby sa však zobrazujú správne. Je to znak odchádzajúcej GK? Ak áno, oplatí sa to dať opravovať? Viem, že sa tento problém netýka priamo Linuxu, ale chcel by som počuť názor HW odborníkov.
Odchádzajúca grafická karta?
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.
OT: nedalo mi, skúsil som to Livko Elementary. Ani mi nenabootovalo v UEFI.
Ono Elementary vyzerá na obrázkoch dobre, v skutočnosti by ho začiatočníci - pre ktorých vraj je určené - nemali používať. Ale na druhej strane som po vyše dvoch rokoch používania Kubuntu dal šancu Ubuntu a musím svoj kritický názor na toto distro poopraviť. Po určitých nastaveniach sa v Ubuntu robí naozaj dobre. :)
Priznám sa aj ja, mám ho na jednom stroji. Ako som ho zo začiatku neznášal, začína sa mi páčiť :)
Najskôr zlý farebný profil čo tam hodila aktualizácia, samozrejme sa to dá ľahko overiť cez nejaké LiveCD.
Skús to aj pripnúť na iný monitor, či len nie je vypadnutá zložka jedného kusu signálu. Ten potlačený igelit ktorý vedie signál cez pánty je potvora.
Tak zatiaľ sa zdá, že ide o HW chybu. Robí mi to aj v Live CD, jedine, ako sa viem toho zeleného podkladu zbaviť, je v nastavení systému → Farby → Pridať profil → a tu som vybral Blue. Obrazovka však dostala taký jemný zastrený nádych ale aspoň sa na NTB dá pracovať. Dosť ma táto situácia štve, nakoľko som momentálne mimo SK a neviem to teraz riešiť.
Toto samozrejme tiež vyskúšam. Dúfam, že to bude len nejaká maličkosť, ktorá sa bude dať ešte opraviť, lebo na NTB inak ide všetko ako má.Hoď sem typ NTB.
Je to Compaq Presario CQ56
Že vraj to robí kábel z invertora do LCD, čo sa mi úplne nezdá, páč invertor by mal riešiť len podsvietenie, čo asi nemusí byť pravidlo,
Neostáva mi zatiaľ nič iné, len vyčkať, kým sa vrátim na SK a dám to pozrieť. Dám potom vedieť, čo som sa dozvedel.