Mrzne mi PC

Sekcia: Aplikácie & Desktop 30.10.2005 | 19:41
Avatar maros Mandriva 2005  Používateľ
Ahojte Dnes mi začalo mrznúť PC. Nie že by začali u nás mrazy a prestalo sa kúriť, ale po spusteni pc (MDK 10.2) asi po 10 minutach práce zamrzne. Ak pracujem ako root tak je to v pohode. Dá sa zistiť prečo? A kde ?
    • Re: Mrzne mi PC 28.10.2005 | 01:28
      Avatar Stanislav Hoferek Greenie 18.04  Používateľ
      ja tiez potrebujem pomoct - mam mandrake 10.1 a teraz sa mi stalo ze mi pusta chybove hlasky stale dookola uz hodinu - musel som vypnut repraky :( :( :(
      • Re: Re: Mrzne mi PC 29.10.2005 | 17:51
        maros   Návštevník
        Už som preištaloval linux MDK10.2 a PC stále občas zamrzne. Vo win tento problém nemám.
        • Re: Re: Re: Mrzne mi PC 29.10.2005 | 18:23
          svist   Návštevník
          Asi bude vhodne skusit iny manager ako KDE, napr. icewm. Vysledok tohto testu iste napovie viac o pricine...
        • Re: Re: Re: Mrzne mi PC 29.10.2005 | 18:24
          svist   Návštevník
          Asi bude vhodne skusit iny manager ako KDE, napr. icewm. Vysledok tohto testu iste napovie viac o pricine...
        • Re: Re: Re: Mrzne mi PC 29.10.2005 | 18:33
          peter golis   Návštevník
          nie je zostava pretaktovana? bola skontrolovana RAMka? nebol nejaky problem s suborovym systemom? inac to ze windows nenahlasi chybu este neznamena ze pod nim to funguje bez problemov. windows jednoducho 90% chyb nehlasi.
          • Re: Re: Re: Re: Mrzne mi PC 29.10.2005 | 18:46
            Avatar maros Mandriva 2005  Používateľ
            Zostava je pretaktovaná ale do teraz išla cez rok vpohode.Ram som ešte netestoval lebo neviem ako:... A ako vôbec zistím prečo to zamrzlo?
            • Re: Re: Re: Re: Re: Mrzne mi PC 29.10.2005 | 19:34
              svist   Návštevník