Ahojte,
skusam inhouse ticket system Redmine. Frci na Debian 9 s MariaDB a Apache. Podrobnejsie info v prilohe.
Mam ale problem s fetchovanim mailov zo schranky. Skusal som to cez plugin ale ten vyvojom stagnuje a nejde zalozit novy configurak. Potom standartne cez CRON, tam bol zasa problem taky ze sice mi mail stiahol do:
/var/mail/root
Ale neviem co dalej s nim.
Ak viete pomoct tak dik.
Pravdu povediac neviem o tom nič, ale človek niekedy zabudne že najlepšie je sa pozrieť do logov aplikácie.
Práve že logy Redmine stoja za kulove. A v Apache alebo postfix nic nieje.
My to máme v práci riešené cez fetchmail. Náš fetchmailrc vyzerá takto:
Vyskúšam to. Dik
Mirec, ja ale v:
nemam ruby ale, vid priloha.
Ah, sorry, nasiel som to :)
Tak predsa len nejaka chyba.
Fetchmail pekne vybera mail zo schranky aj ho vymaze odtial ale nezobrazi sa nikde.
Dal som si logovanie do syslog a je tam:
Treba si prejsť nastavenia redmine. Hlavne položka "Zapnúť Webovú službu (WS) pre prichádzajúce emaily" v sekcii prichádzajúce emaily. Taktiež môže byť problém s užívateľmi (e-mail z ktorého prichádza issue musí byť registrovaný v redmine, musí mať práva k danému projektu, alebo sa musí špecifikovať čo sa má urobiť s neznámym e-mailom). Odporúčam pohrať sa s argumentmi rdm-mailhandler.rb.
Tak to som netusil toto.
Registrovat cca 100 ludi sa mi nechce.
Dik skusim sa stym pohrat.
Slaaava, podarilo sa a chodi to aj z externych adries.
Konfigurak fetchmailrc u mna:
Hodne mi urobilo problem to co tam mas na konci MDA ty.
Kazdopadne dik, no este by ma zaujimalo, nevies ci dokaze Redmine poslat aj odpoved ked napisem v Redmine? Odosielanie mi funugje ale ci to vobec ide.
Dik
Mne to normálne pridáva odpovede na ticket ako komentáre k ticketu. Ak klient, alebo mail server nepokazí hlavičku in-reply-to malo by to fungovať.