vlc player

Sekcia: Aplikácie & Desktop 25.02.2007 | 01:00
Avatar d0N0 kubuntu  Používateľ
Zdravím!
Možno je to banálna vec (odpustite mi, som ešte úplný začiatočník...linux mám 1 deň), ale keď spustím nejaké video vo vlc playeri nechce mi zapnúť titulky. Zapnem video, nastavím subtitles track1, ale titulky mi nezobrazí. Hľadal som na nete nejakú radu, našiel som niečo, čo treba dopísať, ale nefungovalo to. Mám kubuntu Dapper Drake, vlc je 0.8.4 .
Vopred za radu ďakujem.
    • Re: vlc player 25.02.2007 | 01:26
      Avatar Milan Dvorský debian,mint kde,android  Administrátor
      najlepsie by bolo, keby film aj titulky boli v jednom adresari a volali sa rovnako, len rozdielna koncovka.

      Napriklad rambo.avi a rambo.srt (ak mas titulky v srt, ak nie, tak .sub) ... ked ti to nepojde tu, skus kaffeine
      • Re: vlc player 25.02.2007 | 02:16
        Avatar nahnevaný mladý muž gNewSense  Používateľ
        mplayer, xine
        • Re: vlc player 25.02.2007 | 13:32
          Avatar d0N0 kubuntu  Používateľ
          Mplayer som nainštaloval, ale nechce ho spustiť (čítal som, že je treba ešte niečo posťahovať, ale neviem ako a čo :( ), xine som neskúšal, lebo chcel by som nejaký univerzálny prehrávač na všetko (neviem, či by xine prehral všetky formáty).
    • Re: vlc player 25.02.2007 | 13:29
      Avatar d0N0 kubuntu  Používateľ
      Ja to mám v tom istom adresári aj s tým istým názvom. A VLC som skúšal preto, lebo je to vraj jeden z najlepších prehrávačov. Kaffeine mi nešiel, (neviem prečo, kodeky som nainštaloval pomocou EasyUbuntu) iba mi načíta film a potom ho nespustí. Keď stlačím play, posuvník sa posúva po veľkých častiach (po 5-10 minútach), ale film neukazuje ani neprehráva. :(
      • Re: vlc player 26.02.2007 | 00:30
        Avatar d0N0 kubuntu  Používateľ
        No to s tým VLC som už vyriešil. Ten Kaffeine ma už ani nezaujíma :) .
        Mplayer ide tiež, len s titulkami mám ešte problém. Ale zrejme aj toto po čase vyriešim.