Windows 10 bude posledná nová verzia operačného systému MS Windows

11.05.2015 | 13:29 | dodoedo | Novinky

Jerry Nixon, výkonný riaditeľ vývoja v Microsoft Corp. nedávno v Chicagu oznámil, že Windows 10 bude posledná nová verzia operačného systému MS Windows. Ďalší vývoj operačného systému Windows bude prebiehať formou aktualizácii systému. Zdroj správy.

    • RE: Windows 10 bude posledná nová verzia operačného systému MS Windows 11.05.2015 | 14:03
      Avatar Stanislav Hoferek Greenie 18.04  Používateľ

      niečo ako debian testing?

    • RE: Windows 10 bude posledná nová verzia operačného systému MS Windows 11.05.2015 | 15:03
      Avatar Livan Manjaro s XFCE, Q4OS s KDE  Používateľ

      To bude zaujímavé, keď si niekto po 5 rokoch nainštaluje Windows 10 a vzápätí mu začne sťahovať 1500 aktualizácií a cca týždeň sa s počítačom nebude dať robiť. Ledaže by vydávali Windows 10 s SP1, Windows 10 s SP2 atď., takže by sa vždy inštalovali iba posledné aktualizácie.

      • RE: Windows 10 bude posledná nová verzia operačného systému MS Windows 11.05.2015 | 15:05
        Avatar Andrej Lacho Debian, CentOS ...  Administrátor

        Spravia z toho Rolling release.

        • RE: Windows 10 bude posledná nová verzia operačného systému MS Windows 11.05.2015 | 15:10
          Avatar Stanislav Hoferek Greenie 18.04  Používateľ

          windows 8 je nepoužiteľný na pomalom nete, ak má niekto dátovo obmedzený net. a čo bude so systémom, čo zaberie oveľa viac miesta a zdrojov?

          • RE: Windows 10 bude posledná nová verzia operačného systému MS Windows 11.05.2015 | 15:13
            Avatar Andrej Lacho Debian, CentOS ...  Administrátor

            Windows 8 je použitelný aj bez internetu, sorry reso. win 8.1

            A kto má dnes dátovo obmedzený internet? Myslel som si že to bolo výsadou tak pred 7 rokmi.

            • RE: Windows 10 bude posledná nová verzia operačného systému MS Windows 11.05.2015 | 15:24
              Avatar Stanislav Hoferek Greenie 18.04  Používateľ

              napríklad ja. a áno, použiteľný, lenže hneď ako to zapojíš, behá download a upload ako šialený, a to boli deň predtým nahádzané všetky aktualizácie.

              • RE: Windows 10 bude posledná nová verzia operačného systému MS Windows 11.05.2015 | 15:27
                Avatar Andrej Lacho Debian, CentOS ...  Administrátor

                A to kde si nabral taký internet? Nemáš to modemový od Orangu trebárs?

                Po inštalácií si ich vypni a máš pokoj. Keď budeš mať čas a rýchlejší net tak si ich zapni.

          • RE: Windows 10 bude posledná nová verzia operačného systému MS Windows 11.05.2015 | 15:33
            Avatar borg Fedora  Administrátor

            ale to nie je chyba OS. proste si precitaj odporucania na prevadzku a hotovo.

    • RE: Windows 10 bude posledná nová verzia operačného systému MS Windows 11.05.2015 | 16:07
      Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor

      To samozrejme platí len do chvíle pokiaľ nejaký iný menežér nerozhodne inak. Naprílad sa mu zapáčia ako verzie pomenúva Ubuntu a hneď tu bude Laknutý Lolan, Maknutý Modrý Mamut, Neohrozený Neutopír, Odoakrov Otoman, Patagónsky Papúch a nesmieme zabudnúť na Uhrančivého Utopíra, čo je v prírode predchodca Neutopíra.

      Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
      • RE: Windows 10 bude posledná nová verzia operačného systému MS Windows 11.05.2015 | 16:26
        Avatar Andrej Lacho Debian, CentOS ...  Administrátor

        :D :D

        • RE: Windows 10 bude posledná nová verzia operačného systému MS Windows 11.05.2015 | 20:43
          Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor

          Jako podobných marketingových kecov som už počul. Keby ešte mali trvácnosť viac ako týždeň. Lolan sa blíži.

          Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
      • RE: Windows 10 bude posledná nová verzia operačného systému MS Windows 11.05.2015 | 16:55
        Avatar Stanislav Hoferek Greenie 18.04  Používateľ

        kým nebude ruská verzia s Putinom tak je všetko OK :)

        • RE: Windows 10 bude posledná nová verzia operačného systému MS Windows 11.05.2015 | 20:44
          Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor

          A čo Proamerický Putin, môže byť?

          Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
        • RE: ???? 11.05.2015 | 22:57
          Avatar kira   Návštevník

          Chudacik Stanislav Hoferek a to ma byt akoze pokus o dost ubohy vtip na ukor Putina/Ruska alebo je to tvoj prvok tvojej povahy typu "spoza bucka ...."?

          • RE: ???? 12.05.2015 | 09:08
            Avatar LUcoRP Debian, *Ubuntu, Android  Administrátor

            na niekoho kto tu ma X nickov a vacsinu z nich anonymnych su to celkom silne slova. To je " prvok tvojej povahy typu "spoza bucka ...."?"

            git blame | Muj Desvorc je vetsi nez tvuj!
            • RE: ???? 12.05.2015 | 16:37
              Avatar Stanislav Hoferek Greenie 18.04  Používateľ

              Treba na takých reagovať? :)

              • RE: ???? 12.05.2015 | 17:05
                Avatar LUcoRP Debian, *Ubuntu, Android  Administrátor

                Nj, len mi niekedy rupnu nervy, specialne ked vidim ako jeden clovek s chorymi nazormi dokaze tahat portal ku dnu, navaza sa do kazdeho kto sa mu odvazi oponovat a nezdiela jeho teorie a este si mysli ze ho nedokazeme identifikovat ked si napise iny nick. Dufam ze mne na stare kolena nebude takto prepinat :)

                git blame | Muj Desvorc je vetsi nez tvuj!
                • RE: LUcoRP 14.05.2015 | 10:37
                  Avatar dodoedo Fedora Linux  Používateľ

                  Hey!

                  Teraz som si prečítal tvoj jebnutý komentár a vidím, že si tým myslel moju osobu. Ak sa tu niekto usiluje špiniť tento sajt tak nech si vždy prečíta tvoje "dobre mienené" názory a vôbec:

                  ako si to dovoluješ takto si otierať riť o moju osobu a obviňovať ma z niečoho čo nie je moje maslo.

                  Hádam sa kvôli takému falošnému chudákovi, ktorému už dávno preplo pro-západne a hraje sa na samozvaného sudcu na linuxos.sk, nebudem teraz vy-viňovať z toho, z čoho ma hocikedy obžaluješ. :-D

                  Je mi ta ľúto, ty chudák.

                  G. Orwell: "Čím více se společnost vzdaluje od pravdy, tím více bude nenávidět ty, kteří ji říkají."
                  • RE: LUcoRP 14.05.2015 | 15:07
                    Avatar Stanislav Hoferek Greenie 18.04  Používateľ

                    Neviem aké sú medzi vami konflikty, ale... Teraz si sa vyjadril tak, že si o tebe každý ľahko urobí svoj názor.

                    • RE: LUcoRP 15.05.2015 | 20:52
                      Avatar LUcoRP Debian, *Ubuntu, Android  Administrátor

                      par krat som mu poukazal na nepresnost zdrojov jeho zarucenych sprav, co dedo nedokazal prekusnut a citi potrebu si takto honit svoju urazenu jesitnost.

                      git blame | Muj Desvorc je vetsi nez tvuj!
                    • RE: LUcoRP 16.05.2015 | 23:55
                      Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor

                      Áno, spravil som si o tebe názor.

                      Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
                      • RE: LUcoRP 17.05.2015 | 13:50
                        Avatar LUcoRP Debian, *Ubuntu, Android  Administrátor

                        bedna, tebe pride v pohode ked administrator nadava uzivatelom bezdovodne do chudakov a sedlakov? Pretoze mne to pride uz kua cez ciaru...

                        git blame | Muj Desvorc je vetsi nez tvuj!
                        • RE: LUcoRP 17.05.2015 | 14:25
                          Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor

                          Ja medzi provokáciou a nadávaním nevidím žiadny rozdiel.

                          Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
                          • RE: LUcoRP 17.05.2015 | 14:39
                            Avatar LUcoRP Debian, *Ubuntu, Android  Administrátor

                            Upozornenie na chybu != provokacia. Ak ma niekto take nizke sebavedomie ze ho upozornenie na chybu urazi, tak nema co uverejnovat cokolvek verejne, pretoze ak sa v uverejnenej veci najde chyba, co sa skor ci neskor najde, tak ho ludia na to upozornia. A potom to dopadne tak ako predviedol Surina a navyse kvoli svojej urazenej jesitnosti mi ocividne vyhlasil vojnu. Myslis si ze to mam nechat tak? Pridam dalsie nadavky na moj ucet od tohto "nevinneho dobrodinca slovenskej linuxovej komunity" - "ty fasunger", "fizel" - podotykam ze to su dokopy uz 4 nadavky na moj ucet ani nie za 10 dni. Stale mas pocit ze je v tom ten, koho si tak vehementne zastavas uplne nevinne?

                            git blame | Muj Desvorc je vetsi nez tvuj!
                            • RE: LUcoRP 17.05.2015 | 18:56
                              Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor

                              Luky ja spory nemám rád a občas ma samého štve keď sa nechám uniesť. To bývam naštvaný viac na seba ako toho koho som spucoval.

                              Edo má už niečo odkrútené a vytrpel si tu za tie roky označenia ako súdruh, fízel, štebák a ďalšie označenia, asi len za to že sa narodil o nejaký piatok skôr. Nepáči sa mi ako ťa označil a ani s tým nesúhlasím, ale také to podpichovanie tu proste bolo.

                              Ja ťa mám rád, no bohvie ako budeš reagovať, keď budeš mať 61rokov.

                              Takže keď chcem byť v kľude nenapíšem kritiku posmešne, alebo potom môžem čakať, že pri najbližšej príležitosti ma proste oponent zje** a nemám si na čo sťažovať a vyhovuje mi "rage style".

                              Edo to už zabalil, takže môžeš zdvihnúť hodenú rukavicu a začať písať správičky, môžeme ti dať aj práva správičkára. Je to zadarmo a nič okrem kritiky a nadávania za to nedostaneš, berieš? :)

                              Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
                              • RE: LUcoRP 17.05.2015 | 19:56
                                Avatar LUcoRP Debian, *Ubuntu, Android  Administrátor

                                Jeho spravanie ku mne neospravedlnuje ani jeho vek, ani to ze som mu posledne dni daval najavo moju nechut nad jeho spravanim trochu vyraznejsie. BTW on s oznacovanim tiez nebol nevinny, aj mna sameho niekolko krat oznacil za americkeho agenta a neviem co vsetko a viem ze som nebol jediny. Ti co ma poznaju osobne by pri tejto poznamke asi vybuchli smiechom :)

                                Vies co ma najviac sralo? Ze tento clovek tu pisal minimalne pod tromi roznymi nickmi, sam si z nich vychvaloval svoje prispevky a naopak nadaval clenom ktori jeho nazory nezdielali. Toto myslim celkom dobre vypoveda o kvalite jeho osobnosti - a taketo spravanie podla mojho nazoru nie je zavisle od veku.

                                Ani ja nemam rad spory, ale kazdy clovek ma urcitu hladinu tolerancie. Ak by som bol jediny, s kym tu mal konflikt, tak sa zamyslim nad sebou a v kute ticho sucham nohami, ale bohuzial on mal konflikt s naozaj velkym mnozstvom ludi odtialto. Nakoniec zabezpecil davnejsie aj moj docasny niekolkorocny presun na ceske abicko (kde asi tiez trolluje pod dalsim nickom). 

                                Spravicku som dal aj dnes jednu, urcite to tu nebudem spamovat tolkymi spravickami ako bolo zvykom doteraz, ale ak s tym ostatni admini suhlasia tak mi mozes prava pridelit a par sprav za tyzden pridat hadam zvladnem. :)

                                git blame | Muj Desvorc je vetsi nez tvuj!
                                • RE: LUcoRP 17.05.2015 | 20:13
                                  Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor

                                  Chápem a súhlasím. Inak môj odhad je že tu písal len pod "kira" a ten ďalší nick je dlhoročný návštevník LOS a kedysi sme si aj osobne písali cez maily, má tu inak aj konto. To že sa zastáva Eda možno pôsobí akože to je Edo, ale to bude skôr v tom že sú kamaráti.

                                  Idem zavolať eMDíkovi, či ti môžem dať práva.

                                  Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
                                • RE: LUcoRP 17.05.2015 | 20:23
                                  Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor

                                  Tak práve si bol povýšený :) Tvoje správičky budú automaticky zverejnené, môžeš zverejňovať správičky druhých, uvidíš notifikáciu vpravo hore pri svojom nicku, môžeš upravovať svoje správičky a správičky druhých.

                                  Vitaj v tíme.

                                  Samozrejme môžeš získať aj ďalšie práva, všetko sa to odrazí od toho či máš čas a chuť občas prispieť.

                                  Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
                                  • RE: LUcoRP 17.05.2015 | 20:32
                                    Avatar LUcoRP Debian, *Ubuntu, Android  Administrátor

                                    vdaka, dufam budem dobrym spravickarom. Zatial mi nechajme iba tieto prava a uvidime casom ako si budem plnit povinnosti :)

                                    git blame | Muj Desvorc je vetsi nez tvuj!
                                    • RE: LUcoRP 17.05.2015 | 20:50
                                      Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor

                                      Ak používaš Jabber prídi nás pozrieť.

                                      Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
                                  • RE: LUcoRP 17.05.2015 | 22:07
                                    Avatar Stanislav Hoferek Greenie 18.04  Používateľ

                                    inak tiež to mám, tie práva. ale asi je tam nejaká chyba. vôbec žiadna zmena

                                    • RE: LUcoRP 17.05.2015 | 22:09
                                      Avatar borg Fedora  Administrátor

                                      nie, nemas ako som  pozrel.

                              • RE: LUcoRP 17.05.2015 | 20:34
                                Avatar WlaSaTy   Návštevník

                                Edo tých právlastkov viac rozdal ako prijal, a to aj v tomto vlákne. Myslíš si aj ty že je to správne?

                                Ja nie.

                                • RE: LUcoRP 17.05.2015 | 20:49
                                  Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor

                                  Nerád by som to už rozoberal, ale ako správne to rozhodne nevidím.

                                  Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
                  • RE: LUcoRP 15.05.2015 | 20:50
                    Avatar LUcoRP Debian, *Ubuntu, Android  Administrátor

                    Ja nie som ten, kto tu mal takmer s kazdym dlhodobejsim clenom konflikty. V ramci svojho jedineho spravneho videnia sveta(TM) si schopny brat inym ludom slobody, uz vobec uznat pravo niekho ineho na vlastny nazor ti robi problem, ako si to nakoniec kraaasne predviedol pri diskusii o referende proti homosexualom. Ty nie si za slobodnu spolocnost, ty si za svoju slobodu, a to je moj zlaty, ci sa ti paci alebo nie, fasizmus. Cize konecne to vravim na plnu hubu: DODOEDO JE FASISTA!!!

                    git blame | Muj Desvorc je vetsi nez tvuj!
                    • RE: .... 15.05.2015 | 23:56
                      Avatar dodoedo Fedora Linux  Používateľ

                      No LUcoRP .... Co ti mám na to povedať (a či má zmysel vôbec reagovať). Ale kedže takéto surové nezmysly vyhlasuješ o mne a na moju osobu takto cez diskusiu, dám ti zdarma jeden postreh staršieho zo života: všetko sa ti raz vráti a budeš aj plakať nad tým, aký si bol namyslený na tú svoju LEN-JA pravdu ....

                      G. Orwell: "Čím více se společnost vzdaluje od pravdy, tím více bude nenávidět ty, kteří ji říkají."
                      • RE: .... 16.05.2015 | 00:55
                        Avatar LUcoRP Debian, *Ubuntu, Android  Administrátor

                        S vyhlasovanim nezmyslov o druhej strane si zacal ty, takisto ako aj s invektivami. Je to mozno tvoj styl komunikácie so svojim okolim, ktore ti to toleruje, ale ja to tolerovat nehodlam. A tvoje odporucenia si nechaj pre niekoho kto o ne stojí. Ok?

                        git blame | Muj Desvorc je vetsi nez tvuj!
                      • RE: .... 17.05.2015 | 15:15
                        Avatar Stanislav Hoferek Greenie 18.04  Používateľ

                        ak ti to nebude vadiť, dovolím si povedať, že LUcoRP je asi nejaký tvoj ďalší "nepriateľ" vo fakt dlhom rade. na všetko sa dá reagovať slušne. Len treba chcieť.

                  • RE: LUcoRP 16.05.2015 | 08:41
                    Avatar WlaSaTy   Návštevník

                    Teba sa osobne dotklo to, že tu niekto odsúdil nevhodnú reakciu ktorá útočila priamo na osobu? Tušil som že si bol autor tej reakcie, a ďakujem za potvrdenie. A dúfam že zbohom, nie dovidenia.

              • RE: ???? 12.05.2015 | 23:31
                Avatar milboy Ubuntu so znakom ElementaryOS  Používateľ

                ..a treba reagovať na takú hlúposť ako je spomínanie Putina? Máš windows, tak si užívaj skutočný OS presne podľa predstáv veľkého brata.

                skusam vsetko....už stovka distribúcií za tie roky a vedomosti žiadne.. Prečo linux?