Atómová BOMBA na korovanvírus

17.01.2021 | 20:26 | Žumpa | bedňa

Napísal som pre vás skript, ktorý stiahne oficiálne dáta, ktoré dáva náš štát na GitHub a ktoré môžete analyzovať. Konkrétne dáta ležia tu https://github.com/Institut-Zdravotnych-Analyz/covid19-data

Pred pár daňami sme videli zverejnený graf o tom ako Sulík zabil 4300 ľudí. Pretože si vždy rád dáta overím, pozrel som aký počet testov sa v tom období robil a napísal som k tomu pre vás aj skript, aby ste si dáta mohli aj sami overiť.

Graf prvý

Na ňom vidíte počet testov pred atómovou BOMBOU a po nej. Podozrivo sa zhoduje s tým Igiho grafom. Takže najskôr počet testov stúpal a po atómovej BOMBE zas klesal. Tomuto javu sa v odbornej literátúre hovorí strata informácií v podanej forme.

Graf druhý

Tu nastupujú antigénové testy, tiež kopírujú Igiho graf.

Moje osobné vyjadrenie

Naozaj som za túto vládu rád a čakal som skoro tridsať rokov, kedy budú Mečiarovych a Ficových zlodejov zatvárať. Dnes sa to už našťastie deje. Mno tento Graf je úplne strela od pása, ako že si Igi myslí, že sme všetci uderení. Nie všetci nie sme.

Práca so skriptom

Naklonujeme si projekt:
git clone https://github.com/bedna-KU/Coronavirus_Slovakia.git
Stiahneme si officiálne dáta:
python3 download.py
Zobarazíme si názvy stĺpcov:
cat OpenData_Slovakia_Covid_DailyStats.csv | head -n1
"Datum","Pocet.potvrdenych","Pocet.vyliecenych","Pocet.aktivnych","Dennych.testov","Dennych.prirastkov","Pocet.umrti","AgTests","AgPosit"
Počet potvrdených pípadov si zobrazíme príkazom:
python3 main.py --column 1

Počet vyliečených si zobrazíme príkazom:
python3 main.py --column 2

Počet aktívnych prípadov si zobrazíme príkazom:
python3 main.py --column 3

Igiho obľúbený graf si zobrazíme príkazom:
python3 main.py --date 2020-10-01 --column 4

Graf s počtom AG testov od 1. októbra si zobrazíme príkazom:
python3 main.py --date 2020-10-01 --column 7

Počet úmrtí si zobrazíme príkazom:
python3 main.py --column 6

Počet AG testov si zobrazíme príkazom:
python3 main.py --column 7

Počet pozitívnych z AG testov si zobrazíme príkazom:
python3 main.py --column 8

Záver

Samozrejme sa dajú tieto dáta narvať do neuronky a tá by vyhodnotila, že čím viac testov tím viac úmrtí. Zrejme by odporučila nerobiť testy aby neumierali ľudia. Vzdelávajte sa nebude outside!
    • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 17.01.2021 | 21:21
      Avatar redhawk75   Používateľ

      no bez testov nie je biznis

      mimochodom covid je dokonaly za minuly rok klesol pocet umrti na infart, onko aj sa znizil pocet nehod

      • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 17.01.2021 | 21:43
        Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor

        Hocičo na tomto svete je biznis ak nežijeme v Severnej Kórei.

        Počet iných úmrtí musel samozrejme klesnúť. Ak chorého na rakovinu po smrti zaradíme do Koronavírus, pretože ho nakoniec zabil Koronavírus. Toto má logiku, ako by si to chcel riešiť?

        Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
        • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 23.01.2021 | 21:41
          Avatar surikata   Návštevník

          Mohlo by sa to riešiť tak, že by nás neklamali a uvádzali pravdivé informácie.

          Keď to všetko dajú dokopy, tak jasné že krivka rastie.

          Asi aby mali čo splošťovať.

    • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 17.01.2021 | 22:27
      Avatar debian+_debian+   Návštevník
      Igiho obľúbený graf si zobrazíme príkazom:

      To nie je urcite tak (resp. tak nepis). Mozno charakteristika v tom Jeho duchu.

      Vid. original prezentaciu.

    • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 17.01.2021 | 22:44
      Avatar ra100   Návštevník

      dodam bez politizovania a osobnych utokov na diskutujucich.

      mam znamych, ktorych otec umrel na nedostatocnu lekarsku starostlivost.

      ked bol konecne na druhy krat hospitalizovany, bolo neskoro.

      neumrel na kovid, ale po znamosti sme sa dozvedeli, ze tie ***** ho na onen zoznam zaradili.

      nemam uz co dodat, iba to, ze psychopat doriadil tuto krajinu a z ludi spravil psov...

      a este dodam, ze existuju ucinne lieky na kovid, no psychopatovci nechavaju aj nadalej umierat ludi bez ich ucinnej pomoci a na plucnej ventilacii, ktora je uz od aprila minuleho roku oznacena, ako nebezpecna a neucinna.

      namiesto nej by malo byt pouzite astmaticke fukadlo, obsahujuce kortikosteroid, ktory ucinne brani virusu pri prenikani do buniek a zlepsuje takmer okamzite dychanie a stav kritickeho pacienta.

      okrem toho strasia vakcinaciou, o ktorej uz aj sam Fauci povedal, ze je neucinna a nebezpecna, ze zamerne nafukli cisla umrti, aby v ludoch vyvolali strach.

      na koniec dodam, ze uz mi je uplne jedno, co vlada psychopatov "prikazuje" a testovat som sa nebol, ani nepojdem.

      dviham tomuto rezimu prostrednik a urobim vsetko preto, aby tato "vlada" zmizla raz a navzdy.

    • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 17.01.2021 | 22:55
      Avatar mariov   Návštevník

      Aj u nas zomrela teta na rakovinu a v umrtnom liste ma kovid. Takto umelo sa vyrabaju cisla.

      • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 17.01.2021 | 23:06
        Avatar ra100   Návštevník

        nechcem dalej politizovat na tomto webe, no musim dodat - asi tak.

        takych ludi a postihnutych rodin su stovky.

        psychopat, so svojim establishmentom, zabil doslova VEDOME hromadu nevinnych ludi a z dalsich robi idiotov.

        najhorsia vlada v dejinach SR.

        • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 17.01.2021 | 23:25
          Avatar samalama   Návštevník

          mas pravdu, politizuj. ake mas riesenie...?

          • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 18.01.2021 | 00:03
            Avatar ra100   Návštevník

            no, cez rm -rf /psychoatovicovci to asi nepojde.

            je len jedina moznost - prec s touto vladou.

            uz dnes je neskoro, kedze skody napachane na ludoch a ich hlavach su uz dnes nedozierne.

            je dolezite vediet, kto je krcmery, kde je clenom on, a kde jeho syn, coho je riaditel psychopatov hlavny "virolog" a kto to cele sponzoruje.

            tam je povedane uplne vsetko.

            • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 18.01.2021 | 17:58
              Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor

              Dobre aby sme sa všetci pobavili, kto by tam mal byť podľa teba.

              Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
      • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 18.01.2021 | 17:57
        Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor

        Po smrti sa robí pitva a keď mala Kovid, píše sa Kovid. S rakovinou dnes ľudia žijú aj dvadsať rokov.

        Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
    • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 18.01.2021 | 23:27
      Avatar mark   Používateľ

      Richard Kollár - Matematické záhady šírenia koronavírusu Odporúčam pozrieť túto prednášku. Ja som si z nej odniesol načrtnutú pravdepodobnú odpoveď na otázku, ako je možné, že sme počas prvej vlny vyšli z nej tak fešácky - iná infekcia, ktorá bráni inému vírusu nákaze, lebo v jednej bunke sa bežne dva vírusy nestretnú. A jediné číslo, ktorému sa dá ako tak veriť je počet úmrtí, pretože pre jednotlivé vekové skupiny sú celkom dobre stabilné čísla smrtnosti, ale sú oneskorené o niekoľko týždňov. No a ešte fenomén super-prenášačov, ktorí to o sebe nevedia, je zaujímavý.

      PS. Stretol som sa s prípadom, keď vzdialená suseda zomrela po pretestovaní na Kovid. A rodina obviňuje premiéra, že je celá telka a rádio len o tom, a tak sa vystresovala, až umrela. A bola negatívna. Tak umrela na Kovid alebo neumrela na Kovid? Babo raď!

      Sú tu diametrálne odlišné prístupy k politike. Jeden prístup - vodca vystúpi a zahlási, ako to bude a ten druhý prístup, v ktorom sa diskutuje o všetkom verejne. No a pre obe strany je ten druhý štýl neprijateľný. Ale generálny problém je nutnosť "sponzoringu" politickej strany, ak tá chce byť vidieť a počuť = byť úspešná. Následne aj tvorba paralelných štruktúr k štátu, aby sa udržala pri moci a vrátila "sponzorom" investíciu. Rozdiel v tomto systéme je len efektivita resp. škodnosť rôznych typov paralelných štruktúr k štátnemu aparátu.

      • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 19.01.2021 | 09:50
        Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor
        Odporúčam pozrieť túto prednášku.

        Pekné video.

        Stretol som sa s prípadom ...

        Počet sebevrážd sa zvýšil už v prvej vlne, mno a kde sa o tom hovorí? Za koľko z nich môže Igi? Nie su to obete Kovidu?

        Sú tu diametrálne odlišné prístupy k politike...

        Demokracia nie je úplne dobré zriadenie, ale povedzme obstojne funguje.

        Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
        • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 19.01.2021 | 16:22
          Avatar mark   Používateľ

          Zvýšené sebevraždy by som rátal ako nepriame obete Kovidu.

          • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 19.01.2021 | 21:26
            Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor

            Ja osobne neviem, nechal by som to na otvorenú diskusiu, prehnané strašenie má určite negatívne dôsledky.

            Ja osobne som happy a som pripravený dnes zomrieť. Teda nerád, ale určite by som to nezvádzal na nikoho, že ma zabil, lebo bol nezodpovedný.

            Toto je taký malý pokus prírody na nás, či prežijeme, zrejme ju už sere, ako sa tomu bránime.

            Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
            • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 20.01.2021 | 00:14
              Avatar mark   Používateľ

              O tom, že je to prírodného pôvodu, mám silné pochybnosti. A myslím si, že nikto zo štátnikov to neprizná, pretože by sa ukázali ako neschopní tomuto čeliť a mohlo by to vytvoriť hystériu najmä na začiatku pandémie. Snáď jediný Trump sa toho zľahka dotkol, že Čína to nezvládla a mala by za to platiť. Viď článok Wuchanská chřipka: back to the origins. Ale dosť bolo teoretizovania, politiky. Toto je web o počítačoch a Linuxe, a tak to tu už nebudem rozvíjať.

              • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 20.01.2021 | 11:47
                Avatar Miroslav Bendík Gentoo  Administrátor

                Na možnosť prenosu koronavírusu z netepierov na človeka upozorňovali vedci už dávno. To, že vírusy dosť divoko mutujú a to, že vírusy si dokážu požičať časť DNA kódu z iných vírusov, alebo buniek hostiteľa dosť sťažuje, alebo dokonca úplne znemožňuje odlíšiť umelo vytvorený vírus od prirodzenej mutácie / antigenic shiftu (neviem slovenský preklad).

                • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 24.01.2021 | 08:48
                  Avatar distefano wattOS, Xubuntu minimal,  Používateľ

                  Ceska mikrobiologicka Sona Pekova tvrdila, ze tento virus musi byt umelo vytvoreny, lebo v strukture ma take finesy, presmycky a modifikacie, ktore prirodzenou cestou mutacii, v standardnych prostrediach a za prirodzenych okolnosti nemohli vzniknut a prebehnut. Podla nej je tam priliz vela racia a mudrosti. Na druhej strane ale tiez tvrdila, ze v dec.2020 bude vsetkemu koniec, co sa nesplnilo. Akurat, ze v decembri bola schvalena vakcina pre nudzove pouzitie, vyrobena na zaklade patentov K.Kariko a D.Weissmana /nieco v suvislosti s mRNA/.

                  Aj cesky epidemiolog Flegr, mal na jar take prognozy, ze ho dodnes Cesi nenavidia, najma preto ze uz vtedy predpovedal na september druhu vlnu a na december tretiu vlnu. Zatial mu to + - vychadza.

                  • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 25.01.2021 | 10:26
                    Avatar LUcoRP Debian, *Ubuntu, Android  Administrátor

                    Sona Pekova je hviezdou ceskej konspiracnej sceny. Jej vyhlasenia su na urovni nasho Bukovskeho, Krajnikovej alebo Blahu. Je velka cast ludi v populacii, ktori ked niecomu nerozumeju, tak to zvaluju na vlady, tajne spolocenstva, mimozemstanov, alebo Boha. A druha skupina ludi z tychto zmatencov velmi rada profituje. Pekovej prognozy vychadzaju 50/50, cize mam priblizne rovnaku sancu ze uhadnem dalsi celosvetovy vyvoj v ramci COVID krizy aj ked si hodim mincou.

                    Keby ceska a slovenska vlada dala spociatku aspon z casti na Flegra, mohol byt u nas priebeh druhej vlny ovela menej intenzivny.

                    git blame | Muj Desvorc je vetsi nez tvuj!
                    • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 25.01.2021 | 12:50
                      Avatar distefano wattOS, Xubuntu minimal,  Používateľ

                      No jo, keby bolo keby. Pekova je aspon fachmanka od virusov a majitelka mikrobiologickeho centra, takze prirovnat ju k Blahovi, ani k Bukovskemu by som sa neodvazil. Ono, aj vedci a odbornici, ktori maju k tomu co povedat, su aj u nas rozdeleni, jednu skupinu ma za sebou a veri jej Matovic, Krajci, Nad, atd, druhej skupine veri p.prezidentka, obcas Sulik, ked mu to vyhojuje, tretiu skupinu ma...atd., atd,. Vsetci tapu, nemozu sa spoliehat ani na zahranicne studie, pomaha len pokus omyl a potom odborne kecy okolo, podla toho, kto je koho privrzenec.

                      Len teraz vypukne nenavistna debata, ci bolo uspesne alebo zbytocne, to trojkolove, skoro povinne celookresne /naschval som nedal celoplosne, lebo to by bola apriori hovadina/ testovanie v NR okrese. Ci to pomohlo aj nitrianskej nemocnici, alebo nie, lebo cisla uz aj tak klesaju, lebo zafungovali obmedzujuce opatrenia a ustretova disciplina obcanov. Aby Matovic nemohol pripisat dobry puntik za odvahu, ze sa snazil uplatnit aj v Europe prvky azijskej /cinskej, j.korejskej, japonskej, singapurskej, atd./ cesty, zalozenej na testovani, prisnej separacii pozitivnych, max. discipline pri pouzivani respiratorov a rusok /ano, aj kvoli smogu/ len do roboty a spat s minimom moznosti na zabavky a zhromazdovanie. Uz vraj su na ceste aj nejake podporne medikamenty pre ludi aj pre zvierata /kolchicin,.../, vakcina je na svete, ale pre zmenu, vyrobcovia naslubovali viac, ako mali kapacity, len aby s nimi EU uzatvorila zmluvy, jednoducho, blaznive casy.

                      A tych z linuxos.sk, ak to v zdravi prezijeme a budeme aspon mesiac po 2.vakcine, pozyvam do Trafacky na pravidelne nepravidelny Linux v Trafacke, prva runda bude na mna.

                      • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 25.01.2021 | 14:12
                        Avatar LUcoRP Debian, *Ubuntu, Android  Administrátor

                        Myslis to mikrobiologicke centrum, kde si ulievala par milionikov a teraz jej za to hrozi az 10 rokov vazenia? Ked si pozriem jej vyroky, tak mi je jasne s kym mam do cinenia. Dobry vedec ti nikdy nepoda informaciu, ktoru nema podporenu faktami a vyskumom a poriadne ozdrojovanu. Je sice pekne velkohubo vyhlasit, ze virus je vytvoreny umelo v Cine, ale ked mi clovek, co poda tuto informaciu neposkytne dokazy, tak su tieto informacie v mojich ociach iba na urovni argumentu JPP a v dalsej komunikacii s takymto clovekom si budem davat velmi velky pozor na akekolvek dalsie informacie co mi poskytne a budem sa ich snazit overovat  o to viac. 

                        To, ze vsetky vlady (ci uz nasa, alebo zahranicne) v tomto probleme placaju a nevedia co s tym, je pravda. Podla mojho nazoru, je uplne jedno (z hladiska Corony), kto tam je, opatrenia by boli podobne. Staci si pozriet zaciatok minuleho roku, kde sa SMER posral uz pri prvych jednotkach nakazenych. Pravdupovediac, nezavidim sucasnej vlade situaciu v ktorej prebrali republiku, kde namiesto vykydavania augiasovych chlievov musia riesit Coronu a lockdowny (co sucasna opozicia velmi rada zneuziva pre spatne naverbovanie jednoduchsich volicov).

                        Nasi obcania vs. obcania vo vyspelych azijskych krajinach je kapitola sama o sebe. Ako pisal Mirec, je tu velke percento neprisposobivych ludi, ktori si to poondiate rusko nenasadia ani zaboha. To ze si pravidelne a dokladne umyvaju ruky, alebo obmedzuju svoj pobyt v spolocnosti na nutne minimum, tak o tom si nerobim iluzie uz vobec. Staci mi pozriet cez vikend z okna a pri kanali vidim viac ludi nez bolo vidiet pred koronou v lete, casto krat bez rusok, alebo ruska pod nosom/pod bradou. Zapadna civilizacia je velmi zamerana na individualizmus, co je v niektorych pripadoch vyhoda, ale v case takejto krizy to je skor pritaz.

                        git blame | Muj Desvorc je vetsi nez tvuj!
                        • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 25.01.2021 | 15:17
                          Avatar distefano wattOS, Xubuntu minimal,  Používateľ

                          Ano, presne na tu. Je to typicka ceska podnikatelka, ktora naviac aj rozumie a vidi do zakladov problematiky vo firme. Mala vysoke prijmy, ktorych cast v ramci podnikania sikovne optimalizovala, az do momentu, ked dala priliz nizku cenu na test proti koronavirusu oproti statnym a velkym laboratoriam. Po anonymnych podaniach nabehol ku nej kontrolny urad, daniari a vsetci, co potrebovali ratovat opdstatnenie cien velkych. Chapem.

                          A ked takato osoba o viruse prehlasuje, ze by ho prirovnala k stihlemu, sarmantnemu a prefikanemu aristokratovi /ktory ma aj vzdelanie, filipa i peniaze/, a je az moc racionalny, inteligentny az umely, tak by som jej viac veril, ako pani vedkyni z najmodernejsieho cinskeho laboratoria vo Wuchane, ktora skumala mutacie netopierych virusocv a ich mozny prenos na ludi, ze z jej labaku nic neuniklo. Ale, buducnost ukaze, mozno sa mylim.

                          • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 25.01.2021 | 16:05
                            Avatar LUcoRP Debian, *Ubuntu, Android  Administrátor

                            "sikovne optimalizovanie prijmov" nie je to iste ako vykazovat poistovniam ine vykony nez robim v skutocnosti v suhrnnej sume takmer stvrt miliardy KC. Jej test odskusali, zistili, ze stoji za houno, tak sa nepouziva. Nic ine by som za tym nehladal. Skusila, nevyslo jej.

                            Preco jej veris a inym vedcom nie? Zdroj 1, Zdroj 2, Zdroj 3

                            Navyse virologova uz v roku 2007 upozornovali na to, ze nieco na styl COVID pride. Odporucam specialne kapitolu "SHOULD WE BE READY FOR THE REEMERGENCE OF SARS?" s tym, ze bola napisana 13 rokov (!) pred sucasnou koronou.

                            git blame | Muj Desvorc je vetsi nez tvuj!
                            • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 25.01.2021 | 20:28
                              Avatar distefano wattOS, Xubuntu minimal,  Používateľ

                              Ok, tak skusme aj iny zdroj a informacie o testoch aj zneuzitych milionoch z druheho brehu. Ceskym Hosp.novinam ja verim, odpovede na horeuvedene su z 19.3.2020, uz potom, ako sa Pekovej vtedajsi minister zdravotnictva Vojtek verejne ospravedlnil. Teda, "Od Janouska ke koronaviru:Pekova bude testovat lidi, kvuli stavu nouze dostala povoleni".

                              A teraz si po kontroverznych informaciach vytvorme vlastny nazor, resp. pockajme este aj na zavery komisie WHO po navsteve Wuchanu, ktovie, k akym informaciam ich Cinania pustia. Vraj uz netvrdia, ze to cele vzniklo na mokrom trhu. K debate sa mozeme vratit neskor.

                              • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 25.01.2021 | 21:03
                                Avatar LUcoRP Debian, *Ubuntu, Android  Administrátor

                                "Pokud se nezúčastňují externího hodnocení kvality, což je případ Tilie, tak ty výsledky testování mohou být všelijaké. A od nich se pak odvíjí léčba, což je zásadní. Jsme národní referenční laboratoř, sami se zodpovídáme Evropské unii a Světové zdravotnické organizaci," obhajuje původní stanovisko úřadu Březovský. Pozitivní testy provedené Tilií tedy podle něj i přes udělení souhlasu budou konfirmovány − to znamená ověřeny ústavem.

                                Takze inymi slovami, nech si testuju, ale ich vysledky musi overit dalsie laboratorium. To skor vyzera, ze nechali Pekovu robit testy, nech trochu upokoja konspiracny plebs okolo nej, realne vysledky vsak od nej brat aj tak nebudu.Vlci sa najedli a ovca zostala cela. Alebo konspiratori sa upokojili a testy musi aj tak spravit certifikovane laboratorium.

                                Co sa tyka povodu, ano je pravdepodobne, ze mohol vzniknut aj umelo. Na to, aby si ale niekoho obvinil z takeho zavazneho cinu ako je vyroba bilogickych zbrani, je vsak potrebny trochu zavaznejsi dokaz nez to, ze nejaka Pekova povie "ze tento virus musi byt umelo vytvoreny, lebo v strukture ma take finesy, presmycky a modifikacie, ktore prirodzenou cestou mutacii, v standardnych prostrediach a za prirodzenych okolnosti nemohli vzniknut a prebehnut". Totizto ako povodca vyroku nesie dokazne bremeno ona a ked to vie vyargumentovat iba takto vagne, tak je mi luto, ale to za dokaz nemozem povazovat.

                                Ohladom Ciny si nerobim ziadne iluzie, ale nemusime kvoli tomu skakat na kazdy konspiracny vlak, ktory sa ich tyka. Zdiskreditovat sa zvladaju dostatocne aj sami.

                                git blame | Muj Desvorc je vetsi nez tvuj!
                                • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 26.01.2021 | 11:10
                                  Avatar distefano wattOS, Xubuntu minimal,  Používateľ

                                  Ona vyslovila svoj odborny nazor, nie je na nej ziadne dokazne bremeno, na to su potrebne stovky vysk.hodin, peniaze a poverenie. Mozno WHO sa na to da. Tym, ze jej nazor prevzali kombinatori ala Blaha este neznamena, ze ona vstupila do ich klubu, myslim si, ze je to pre nu skor neprijemne.

                                  Biologicke /aj chemicke zbrane/ su desatrocia zakazane, ale ich vsetci vylepsuju a skumaju. Nebol by som prekvapeny, ked teraz komisia WHO vo Wuchane zisti, ze cinska vyskumnicka je uz na penzii a zije na vidieku, alebo ze je po smrti na zavaznu onkologicku chorobu. Ale, zaujimavejsie by bolo, keby sa stretli, co si aj prajem.

                    • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 25.01.2021 | 12:55
                      Avatar Miroslav Bendík Gentoo  Administrátor

                      Tu vedci ani politici moc nepomôžu. Problém nie je v nich, ale v ľuďoch. Vidím tu ľudí, ktorí totálne nerešpektujú opatrenia. Vidím pozitívnych chodiť do obchodu bez ochrany tváre. Vidím ľudí, ktorí naschval porušujú opatrenia. Vidím preplnené autobusy plné čiernych pasažierov (nemyslím farbu pleti, ale to, že šofér zoberie polovicu cestovného do vrecka a pustí cestujúcich bez lístka) bez ochrany tváre.

                      • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 25.01.2021 | 13:50
                        Avatar LUcoRP Debian, *Ubuntu, Android  Administrátor

                        +100

                        git blame | Muj Desvorc je vetsi nez tvuj!
                      • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 25.01.2021 | 14:44
                        Avatar distefano wattOS, Xubuntu minimal,  Používateľ

                        Aj podla mna je to o discipline ludi, ta je vsak u nas po ere povojnovych a 50.rokov ta tam. Viaceri viete presne, aky osobny zdroj informacii mam od osoby z Honkongu, ktora sa tam narodila, vyrastala a par rokov po studiach pracovala. Pricom v HK, oproti pevninskej Cine sa zachovali zvysky anglickych moresov a demokracie. Tam je disciplina vyzadovana od utleho veku, ked nam vypravala napr. o tom, ako tam prebieha vyucovaci proces od skolky, k tomu ucta k starsim, kult najstarsich v rodine a vseobecne vychova a moralka, tak sme len neveriacky krutili hlavami a zasli. Tam by predstaveni dokazali uskutocnit Dlhy pochod aj dnes, ked uz velky kormidelnik davno nezije.

                      • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 25.01.2021 | 18:39
                        Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor

                        Tak ponúka sa otázka, čo s tým? Vymeniť ľudí :-)

                        Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
                        • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 25.01.2021 | 20:31
                          Avatar distefano wattOS, Xubuntu minimal,  Používateľ

                          Asi tak, nasinca uz nikto neprerobi.

                          • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 26.01.2021 | 07:30
                            Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor

                            Treba sa naučiť medzi blbcami na jednej, alebo druhej strane preplávať a budeš v pohode :-) Bacha, fakt sú na oboch stranách.

                            Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
                            • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 26.01.2021 | 10:55
                              Avatar distefano wattOS, Xubuntu minimal,  Používateľ

                              O, tak vdaka ti bedna za starostlivost. Tvrdis to, inymi slovami, co ja praktizujem od mojej siedmej triedy, a to uz bolo fakt strasne davno, ked okrem nasich domacich sprav ma otec pozval k pravidelnemu pocuvaniu sprav BBC o 16.45 a vysvetlil, ze z informacii zo vsetkych stran si musim este vytvorit vlastny nazor. Politika ma bavila uz od mojich 13. Aj vselico ine.

                              • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 26.01.2021 | 11:19
                                Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor

                                Pekné, takže si v poho?

                                Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
                    • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 27.01.2021 | 22:29
                      Avatar ra100   Návštevník

                      jasne - Pekova je konspirator a Flegr - je hviezda vsetkych idiotov.

                      mimochodom - to je ten "pan", ktory sa preslavil svojou slavnou "krivkou" nakazy, cista diagonala podla pravitka, podla ktorej malo byt na jar tohto roku uz milion cechov mrtvych a do par rokov vymrete cele cechy, ze ?

                      to je ten "pan", co sa sam priznal, ze zamerne nafukoval cisla, lebo ludia su, podla sameho "velkeho" magora Flegra malo vydeseny...

                      este nas tu skus trochu poucit svojim prehladom.

                      • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 28.01.2021 | 10:02
                        Avatar LUcoRP Debian, *Ubuntu, Android  Administrátor

                        Naco by som ta tu cimkolvek poucoval, ved ocividne vsetko vies sam najlepsie. 3. cenova v Ubli suvix.

                        git blame | Muj Desvorc je vetsi nez tvuj!
                        • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 28.01.2021 | 10:34
                          Avatar ra100   Návštevník

                          staci, ze si cielova skupina.

                          takych media potrebuju pred TV obrazovkou.

                          • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 28.01.2021 | 10:56
                            Avatar LUcoRP Debian, *Ubuntu, Android  Administrátor

                            Argumentovať s neznalými ľuďmi je ako hrať šachy s holubmi: Nezáleží na tom akí ste dobrí v šachu, holubi poprekacujú figúrky, oserú šachovnicu a nakoniec vyletia späť k svojmu kŕdľu hlásať víťazstvo.“

                            git blame | Muj Desvorc je vetsi nez tvuj!
                            • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 28.01.2021 | 11:20
                              Avatar ra100   Návštevník

                              najlepsie, ked ti "znaly" iba opakuju to, co videli v TV...

                              to ma naozaj gule.

                              to je debata, na urovni ich mozgu, suplovanom TV.

                              • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 28.01.2021 | 15:16
                                Avatar LUcoRP Debian, *Ubuntu, Android  Administrátor

                                Tak to uz ano, tymto prispevkom si ma skutocne argumentacne rozmetal.

                                git blame | Muj Desvorc je vetsi nez tvuj!
                                • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 28.01.2021 | 22:02
                                  Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor

                                  Ty ovca nič nevieš, kto ťa palatí Soros??? Teda správne to malo byť všetko veľkými písmenami a malo tam byť viac otáznikov a výkričníkov a hlavne farebných.

                                  Keď som v debate s týmito "čo vedia viac o všetkom", pri debate o smrti Lučanského napísal, že som na vlastné oči videl ako ho Matovič zabil hasákom, tak mi odpísali že som psychopat. Tím ľuďom sa nezavďačíš :-D Chodím si do ich životov robiť výlety za zábavou, je to vďačné publikum.

                                  Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
                                  • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 29.01.2021 | 09:52
                                    Avatar LUcoRP Debian, *Ubuntu, Android  Administrátor

                                    To si narazil na jeden z vyssich intelektov, ked dokazal identifikovat sarkazmus. Vacsinou je to na urovni hadky na zakladnej skole. U nasho pacienta som sa tesil, ze to bude mat aspon nejaku uroven, bohuzial sklamal na plnej ciare a hodnotil by som to skore 3/10 za snahu.

                                    BTW pise sa ouca @:-)

                                    git blame | Muj Desvorc je vetsi nez tvuj!
                                    • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 29.01.2021 | 13:31
                                      Avatar mirko70 U_Mate 16:04  Používateľ

                                      Ahoj,skúsim sa zapojiť.

                                      Patrím k málo ľudom,ktorí nášho pacienta poznajú od začiatku ako začal vypisovať do tých svojich reklamných novín ako sklamaný volič KDH. Nosnou témou boli priame voľby a zavedenie funkčného referenda a tak to bolo do okamihu volieb,kedy sa dostal do parlamentu. Vtedy všetkých,ktorí mali iný názor poslal slušne povedané do prdele. Ja sním mám osobné skúsenosti. a tak ako klamal o detektore lži,na ktorom v skutočnosti nebol,nereagoval ani na hlásenia z volebných komisií o prešľapoch a pod. Nie som obhajca žiadnej politickej strany,pretože podporujem priame voľby. Darmo som kontaktoval médiá,či politické strany...nikde ani len záujem. Preto som došiel k záveru,že toto divadlo aj s referendom je iba:

                                      ""Cílem diplomacie je jenom prodloužit krizi. Diplomati a byrokraté pracují sice rozdílne ale výsledky jejich práce jsou vždycky stejné"" Spok, prvý dôstojník hviezdnej lode Enterprise

                                      • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 29.01.2021 | 15:51
                                        Avatar LUcoRP Debian, *Ubuntu, Android  Administrátor

                                        Cav, pod "nasim pacientom" som mal na mysli diskutujuceho ra100. Z tvojho prispevku mam pocit ze opisujes sucasneho premiera. Ci?

                                        git blame | Muj Desvorc je vetsi nez tvuj!
    • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 20.01.2021 | 16:27
      Avatar mark   Používateľ

      Chudáci netopiere. Ani ich nikto nebude očkovať, ani si masku nenasadia. Ktovie koľko ich pomrelo. To v správach nedávajú :(

      • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 20.01.2021 | 17:04
        Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor

        A pritom by to malo byť v hajlajtoch :-)

        Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
        • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 24.01.2021 | 22:53
          Avatar josika   Návštevník

          Čože netopiere ale chudery norky čo museli byť utratené.

          Tie za to nemohli a doplatili na globalizáció.

          bazmek

    • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 26.01.2021 | 10:05
      Avatar Pavel Q4OS, DistroWatch  Administrátor

      Včera mi volal bratranec, jazdí na kamióne Švédsko a čakal na kompu a hovoril, že tam ako by sa nechumelilo, všetko pootvárané a ako bežný život. Teda z jeho pohľadu, netuším aké tam majú opatrenia,,,

      • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 26.01.2021 | 14:14
        Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor

        Anglicko a Nórsko detto, teda vyzerá to tak.

        Nedávaj bacha, jestli svítí červenej, nebo zelenej panáček? Jasně, že ne – jsou to losi! Jéžiši, ty švéďáci. Chtěli by toho moc.
        Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
    • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 30.01.2021 | 18:17
      Avatar martin-zeleny Linux Mint Mate  Používateľ

      tento graf to je nieco na urovni Goebbels-ovej propagandy.dokazom toho aky je psychopatovic-plagiator amater, diletant a notoricky klamar. no a aby sme nemali ziadne pochybnosti, ze je zaroven aj riadny zakerak tak to cele hodil na Sulika :) panoptikum ludskej hluposti a tragedie.

      • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 30.01.2021 | 19:54
        Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor

        Tak ten graf bude najskôr práca nejakého asistenta, čo zatajil ako to spravil aby sa mu zapáčil.

        V diagnostikovaní duševných chorôb máš medzery. Psychopata neodhalíš, kým mu neskrížiš vestu, toto je čistý narcis.

        Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
        • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 31.01.2021 | 12:32
          Avatar martin-zeleny Linux Mint Mate  Používateľ

          ten graf, ta Goebbels-ova propaganda, ta elementárna lož/somarina nám bola šplechnutá do tváre samotným psychopatovičom-motákovičom. nikto kto má päť pohromade nepôjde s takým niečim pred kamery. taka je realita. ostatné je alibizmus.

          Ešte by som dodal zopár postrehov jedného americkéeho súdneho psychológa. R. Hare zostavil zoznam čŕt charakterizujúcich psychopata:

          1/ Verejne ponižuje spolupracovníkov

          2/ Šíri lži, ktoré ľuďom ubližujú, lebo pomáhajú jeho cieľom.

          3/ Často strieda emócie.

          4/ Je bezohľadný a nevykazuje vôbec pocit viny.

          5/ Aj keď je na vine, obviňuje druhých.

          6/ Berie si zásluhy za prácu druhých.

          7/ Nepreberá zodpovednosť za zlé rozhodnutia a chyby.

          8/ Zneužíva strach ľudí pre ich zmanipulovanie.

          10/ Ruinuje životy ľuďom, s ktorými prišiel do kontaktu.

          Evidentne, to sedí ako prdel na šerbel. Ale ked chceš, kludne pridajme aj narcisa k tomu.

          • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 31.01.2021 | 14:30
            Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor

            Toto je kopa hoven a nie charkteristika psychopata. Sú to často vážení a úspešný ľudia. Vďaka tomu, že nepoznajú strach aj tí nejväčší hrdinovia z vojen.

            Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
            • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 31.01.2021 | 21:38
              Avatar martin-zeleny Linux Mint Mate  Používateľ

              tak ale musis uznat, ze na toho nasho psyhopatovica-motakovica-zakeraka to sedi viac ako na 110%

              • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 02.02.2021 | 08:18
                Avatar distefano wattOS, Xubuntu minimal,  Používateľ

                Mohol by si s tym uz prestat, povedz mu to do oci a potom napis, ako si dopadol. Tu zbytocne machrujes.

                • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 02.02.2021 | 10:36
                  Avatar martin-zeleny Linux Mint Mate  Používateľ

                  to neni machrovanie. len konstatovanie reality

                • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 02.02.2021 | 13:00
                  Avatar Livan Manjaro s XFCE, Q4OS s KDE  Používateľ

                  Nemyslím si, že je to o machrovaní. Treba si uvedomiť, že testovanie antigénovými testami problém nerieši, najmä v prípade anglickej mutácie Covidu. Antigénové testy zaberajú v prípade, ak už máš rozvinutú chorobu a vylúčia iba cca tretinu skutočne nakazených. Pokiaľ Matovič dovolí chodiť do roboty tým, ktorí prešli antigénovými testami, vedomo necháva cca 2 krát vyššiemu počtu nakazených, než sa testami zjistilo, ďalej vírus šíriť. A v tom je problém. Pokiaľ by tu bol úplný lockdown, teda nik by nechodil do roboty okrem nevyhnutných ľudí, ktorí by však boli pretestovaní PCR testami, aby sa vylúčili nakazení. Potom by čísla novonakazených prudko klesali. Takto tu Matovič udržuje agóniu len pre to, aby páni podnikatelia neprišli o zisky. Lebo práca ľudí im zisky vytvára, nie oni sami. Bez toho, aby na nich ľudia robili, nebudú mať nič. U nás v robote si zamestnanci sami robotu (objednávky) hľadajú, potom zadovážia surovinu, vyrobia a predajú tovar. Tým generujú príjmy, z ktorých im iba časť dá majiteľ vo forme platu a zvyšok si užíva on sám. Nebudú zamestnanci, nebudú príjmy. o tom to celé je. Preto je vyjadrenie pána Matoviča o tom, že niekto nekúpením antigénových testov zabil 4300 ľudí veľmi neseriózne, pretože v skutočnosti za to naopak môže Matovič a jeho nezmyselné pretestovávanie týmito testami.

                  • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 02.02.2021 | 14:54
                    Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor

                    Moc pekne si to napísal.

                    Zaujímavé že to vo vláde nikto nevidí, alebo nechce.

                    Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
                    • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 02.02.2021 | 18:35
                      Avatar Livan Manjaro s XFCE, Q4OS s KDE  Používateľ

                      Ale oni to vidia, akurát o tom taktne mlčia a mlžia. Predsa si páni podnikatelia vo vláde rybník nevypustia.

                  • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 02.02.2021 | 15:26
                    Avatar distefano wattOS, Xubuntu minimal,  Používateľ

                    Nerozumiem, teda uplny lockdown, ani do prace? Pamatas sa este, co tu bolo okolo Velkej noci? A kto by uplny lockdown dnes okrem Matovica a jeho odbornikov /Krcmery, Hudeckova, Jarcuska ap./ presadzoval? Nikto zo stran mimo OLaNO, ani prezidentka, ktora ma svoj tim odbornikov, opozicia duplom nie. PCR testami nevies ani rychlo supnut infikovanych do izolacie. Mame 20 tis. dennu kapacitu, vysledok mas na druhy den /skor na 3./, a tie sa vyuzivaju uz len, ked sa clovek zle citi, ide do spitalu alebo je potrebne presne testovanie v nemocniciach, ich labaky na viac nemaju /pri nakladoch asi 70€ na jeden test/.

                    Uz som to vyssie pisal, ze raz este budeme chvalit Matovica za jeho cinsku cestu testovani a ze dokazom bude Mesto Nitra /po Trencine/ po 3 testovaniach, co sa aj potvrdilo /2,4%, 1,24%, 0,7%/. Stvrte kolo to uz mesto mierne pohorsilo na 0,84%, lebo sa uz netestovalo v dedinach okresu a odtial prichadzali ludia na testovanie. Niektore obce v ramci posledneho testovania v okrese /priemer za okres bol 1,1%/ mali aj 3-4 %-nu pozitivitu. Co je pre nas "nezmyselne" pretesovavanie, tak prave prebieha masove testovanie jedneho cinskeho mesta s prilahlou oblastou, 11 mil. ludi pretestuju za par dni, lebo v nemocnici sa objavil chory clovek. Nasli vraj 400 pozitivnych, samozrejme rychlotestami a oblast je uzatvorena, pohyb len do prace. Od 8.2. chce Kurz /aj Grohling by rad/ otvorit rakuske skoly s podmienkou, ze budu ziakov aj ucitelov 2x v tyzdni testovat. Uvidime vysledky. Pracu vo firmach sa ale neodvazia zastavit ani v ovela silnejsom rakuskom hospodarstve. Ale dovtedy, ak ludia nebudu zodpovedne dodrziavat pisane aj nepisaane pokyny zdravotnikov a uprednostia svoje prava na slobodu pred rizikom ohrozenia svojho zdravia, ale najma inych, tak to cele bude o nicom, vsak ich dodrziavanie nedokaze aj tak nikto poriadne skontrolovat, tu neplati ako v Cine, ze ta nahlasia, a ked to vidi viac ludi, tak ta aj kolektivne ubiju. A 4300 mrtvych bolo urcite neseriozne ale tak to bezalo v case pinpongu medzi nimi.

                    • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 02.02.2021 | 18:15
                      Avatar Livan Manjaro s XFCE, Q4OS s KDE  Používateľ

                      Ty furt nevidíš ten základný problém, že antigénové testy sú o ničom. Darmo sú rýchle a umožňujú pretestovať veľa ľudí. Otestuješ, zistíš, že napr. 5000 je nakazených, avšak ďalších 10 000 je tiež nakazených, ktoré antigénový test neodhalí. A tých pošleš do roboty, aby nakazili ďalších ľudí. Pokiaľ urobíš úplný lockdown, teda izoluješ všetkých, behom 3 - 4 týždňov sa chorí vyliečia a ďalší ľudia sa nenakazia. A je po probléme. Samozrejme určitá infraštruktúra musí fungovať, tých ľudí je však málo a dajú sa pretestovať spoľahlivejšími PCR testami.

                      • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 02.02.2021 | 18:27
                        Avatar Livan Manjaro s XFCE, Q4OS s KDE  Používateľ

                        Ešte na doplnenie dôkazov, že antigény sú o ničom. Sám si povedal, ako počty nakazených odhalených antigénami pri jednotlivých kolách pretestovania, neustále klesali, avšak na počte novo nakazených sa prakticky nič nezmenilo. Počty nakazených sa držia stále vysoko aj keď pokiaľ by to fungovalo, museli by čísla vyzerať inak.

                        • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 03.02.2021 | 08:52
                          Avatar distefano wattOS, Xubuntu minimal,  Používateľ

                          Na PCR testy dnes uz nie su dalsie kapacity, ani cas a peniaze. Takze, ako dalej? Na svete mame uz len menej presne antigenove, teda pouziju sa aspon tie. Inak, pocas prvych dnoch infikovania su nepresne aj PCR-ky. Alebo funguje aj ten tvoj navrh, ze vsetko zavriet na 2 tyzdne, pocas ktorych pozitivni bud prekonaju chorobu doma alebo skoncia v nemocnici, kde ich skusia zachranit. Keby som dnes zacal po Nitre hlasat, ze zastavme priemyselny park a vsetky vyrobne firmy, poslite vsetkych do karanteny, aby sa to tu vycistilo, tak by som bol minimalne za retarda. A cisla vyzeraju zle preto, ze uz aj u nas nastupuje britska mutacia a ze sme "vysoko zodpovedni" ludia s empatiou ku zdraviu inych /nechcem furt hovorit o starsich/. Co je ale "dobre" ze klesli pocty ludi v nemocniciach z 3700 na 3300, zial, cast z nich odchadza nohami napred.

                          Dnes je Matovic u Macrona, urcite budu hovorit aj o vysledkoch celoplosnych testovani v Nitre. Teda nie uplne dobrovolnych ako v Trencine, ale "dobrovolnych za istych podmienok". Ale daleko nie tak dobrovolnych, ako v Cine, to by uz dnesna Europa nestravila.

                          • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 03.02.2021 | 12:12
                            Avatar Livan Manjaro s XFCE, Q4OS s KDE  Používateľ

                            Povedať, že je lockdown a posielať ľudí do roboty je aká sprostosť? Tak buď je lockdown a ľudia sedia doma na zadku alebo nie je a potom už je jedno, či aj otvoria ostatné prevádzky s dodržiavaním hygienických opatrení, ako sú rozostupy, rúška ...

                            • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 03.02.2021 | 14:12
                              Avatar distefano wattOS, Xubuntu minimal,  Používateľ

                              To vies, aj v minulosti sme poznali makky reset aj tvrdy reset. A raz, ked nam elektrikari skratovali firemnu trafostanicu, tak Tono Molnar to nazval total resetom.

                              • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 09.02.2021 | 20:28
                                Avatar Livan Manjaro s XFCE, Q4OS s KDE  Používateľ

                                No čo hovoríš teraz na účinnosť antigénových testov? V Nitre prebehlo 5 kôl testovaní antigénovými testami, čísla nakazených objavených antigénovými testami utešene klesajú, avšak celková situácia sa neustále aj tak zhoršuje. Minulý týždeň bol Nitrianský okres bordový, teraz už je čierny. Kde je ta deklarovaná účinnosť testovania antigénovými testami? Myslím, že už aj Matovič to začína chápať. Alebo nie?

                                • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 09.02.2021 | 21:02
                                  Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor

                                  Nie nechápe, Sulík ich zabil a zopakoval to odvtedy niekoľko krát. Posledný krát sa vyhovoril na Anglickú mutáciu, čo mu to pokazila a dookola opakuje, že v prvej vlne sme boli premiatmi v Európe. Ako keby toto bola nejaká súťaž. Matematici to dosť jasne objasnili, ale to sú len múdrosráči. Hoci tento pojem pochádza pôvodne zo serálu Black Books, nijak to neuberá Igimu na sláve, že ho dostal medzi plebs.

                                  Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
                                • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 10.02.2021 | 10:19
                                  Avatar distefano wattOS, Xubuntu minimal,  Používateľ

                                  Lebo v Nitre sa pohybuje a zije priliz vela bezohladnych chrapunov /pardon, ludi, chraniacich a vymahajucich svoju osobnu slobodu, prava a integritu, kaslajucich na povinnosti/. Cez nasu ulicu chodi skratkou pomerne dost ludi do mestskeho parku, cestne linuxacke, ze z 10 maju nasadene ruska asi 2, horsie ze im ho nevidim ani na krku, teda ked zbada mestskeho polisa, asi si ho vytiahne z vrecka. Alebo, vrati sa nestastnik z JAR a ked sa uz citi horsie, pride sa dat vysetrit do nitrianskeho spitala. Chudak Krajci sa uz druhy den kruti, ze zatial este nema dokazanu juhoafricku mutaciu, ak budeme mat stastie, tak sa dotycny nenakazil v JAR, ale na letisku Schwechat, kto vie, cim.

                                  Cisla neklamu, ak ich nechceme interpretovat podla svojho, z 2,4% sme po tretom kole mali v meste 0,7%. Nechcelo to nic viac, len tvrdu disciplinu, ale plosne, minimalne v celom okrese, mozno v celom kraji. A uplne uzatvorit obce, kde bola pozitivita napr. nad 4% /lebo sme mali aj take/a smitec. Pocty nakazenych mozeme zrazit ci spomalit, ale bez osobnej zodpovednosti kazdeho z nas, je to len hra na hojdacke. Vsetci su proti celoplosnym testovaniam, je lepsie ockovat, treba ockovat. No treba, Cim, ked nemame dostatok vakcin, koho prednostne, budu sucasne vakciny dostatocne ucinne na mutacie, ktore priebezne vyskakuju? A co bude o pol roka, o rok? Ano, je este cesta uplnej premorenosti, ale tu nevezme na seba ani Matovic, ani Fico. Vlastne, vsetci mudri generali budu kvakat, ze to chcelo tak a tak a nie onak. Pockajme si.

                                  • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 10.02.2021 | 12:54
                                    Avatar Miroslav Bendík Gentoo  Administrátor

                                    Premorenie je úžasný nápad. Kľudne nakazíme obyvateľstvo, zomrie mnoho ľudí, mnoho ľudí so slabšou imunitou sa bude dlho trápiť, vírus v nich bude mať dosť času na mutáciu a baaac zase nová mutácia, na ktorú nebude stačiť získaná imunita ani vakcíny tak zase premoríme zase zomrie veľa ľudí a tak dookola. Keby sa na začiatku urobili rázne kroky na celom svete mohli sme mať celé to svinstvo za sebou. Škoda nevyužitej šance.

                                    • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 10.02.2021 | 13:09
                                      Avatar Livan Manjaro s XFCE, Q4OS s KDE  Používateľ

                                      Súhlasím, tu sa uprednostnili ekonomické hľadiská pred zdravotnými. Radšej dopustíme rozšírenie vírusu, pretože úplný lockdown (nie iba taký hračkársky, ako bol pojatý Matovičom) by bol drahý (neprinášal by zisky). Však nemôžeme predsa dopustiť, aby páni podnikatelia a tým pádom aj štát, nemali 3 týždne z 51 (celý rok) zisky (5,9 %).

                                      P. S. to premorenie sa mohlo urobiť riadene, to znamená, že chrániť sa mali rizikoví ale poriadne, to znamená nie obyčajnými rúškami ale FFP2 či 3 respirátormi. Ale uznávam, že táto cesta je dosť riziková, pretože občas zomrie aj niekto mimo rizikovú skupinu.

                                    • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 10.02.2021 | 15:00
                                      Avatar distefano wattOS, Xubuntu minimal,  Používateľ

                                      Veru, uzasny napad a velmi krute zobudenie pre Johnsona a Trumpa, ked vlani uspesne viedli ligu mrtvych, aj co sa tyka podielu mrtvych z poctu nakazenych. Nastastie, dalsi odvazlivci /okrem Svedska a Venezuely/ sa uz nenasli. A ked Livan vytyka Matovicovi, ze nasadil "hrackarsky lockdown", tak mohol este doplnit, ze jedine on a OLaNO boli za prisnejsie zatvaranie a iba sami to nemohli vo vlade presadit. Voci najmensiemu sprisneniu podmienok vzdy prva skuvinala opozicia ale aj Sulik a Remisova, o nieco menej Boris Kollar.

                                      Narastu nakazenych nedokazalo vzdorovat ani Rusko, lepsie si poradili bohate staty Dalekeho Vychodu /aj Australia + N.Zeland/a hlavne nekompromisna Cina. I ked jej cislam svet neveri na 100%. Verim ale, ze pri dalsej pandemii bude uz aj Europa mudrejsia.

                                      Dnes som cital zaujimavy clanok na info.sk, vraj B.Gates krizu a pandemiu prognozoval este v r.2015 a teraz podla neho budu nasledovat aj dalsie.

                                      • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 10.02.2021 | 15:13
                                        Avatar Livan Manjaro s XFCE, Q4OS s KDE  Používateľ

                                        Gates nemusel byť veľká Sibyla, pretože pandémie sú súčasťou našich dejín od nepamäti. Prečo by sa to v dnešnej dobe malo zmeniť? Iba nadviazal na už prebiehajúce SARS, HIV ...

                                      • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 13.02.2021 | 20:07
                                        Avatar martin-zeleny Linux Mint Mate  Používateľ

                                        Treba povedat, ze odbornici boli za prisny lockdown. Blazni z OLAJNO a hlavne psyhopatovic bol za celoplosne sikanovaie. Pretoze, to je podla neho atomova zbran proti virusu (co cakat od cloveka, co bez podvodu nevie dokoncit vysoku skolu). A realita je taka, ze nie su schopni dat dohromady ani cisla z nemocnic a samotni matematici hovoria, ze tie cisla zo prezentuju nesedia. Metamatik Kollar to nazval datovym peklom. Najhorsie je, ze nielen sa mrha prostriedkami, ktore by mali sluzit nam vsetkym, ale tu uz ide aj o ludske zivoty, ktore mohli byt zachranene. Stacilo by pouzivat tu vec na krku.

                                        • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 13.02.2021 | 20:32
                                          Avatar joker   Návštevník

                                          Čachrujú s číslami zahojení horlivci na teplých stoličkách. Nejako to nesedí.

                                        • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 13.02.2021 | 21:11
                                          Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor

                                          Tento blog som nepísal preto, aby sa to tu stalo miestom odrážajúce odborníkov z komentárov na Facebooku.

                                          O psychopatoch a zlej diagnóze som tu už písal.

                                          Múdrosráči tu už dali niekoľko riešení, mno keď nikto z vlády nemá chuť to počúvať, alebo si čísla skutočne overiť je to smutné, ale nijak prekvapivé. Každý má svojho asistenta, čo mu predloží dáta vo forme akú chce vidieť, to som spomínal aj v blogu.

                                          Každý má napríklad kontakt na Sulíka a rozmýšľal som nad tým, že mu skutočné dáta pošlem. Možno by sa spustila zaujímavá diskusia.

                                          Nie nechcem návrat Fico mafie a ich riešenia krízy!

                                          Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
                                          • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 16.02.2021 | 10:50
                                            Avatar martin-zeleny Linux Mint Mate  Používateľ

                                            ale ten clanok je spravny. tie cisla z nemocnic nesedia. je v tom chaos. A na zaklade toho bezi covid automat. A aby toho nebolo malo, nesedia ani cisla co sa posielaju do medzinarodnych statistik. Matematik Kollar upozornil, ze za niekolko dni by na Slovensku bolo viac ludí, ktori prekonali covid, ako tych, ktorí ho realne mali.

                                            Pat a Mat v akcii, bordel na kolieskach. Chcelo by to predcasne volby a tuto bandu vyhadzat oknami.

                                            • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 16.02.2021 | 16:24
                                              Avatar distefano wattOS, Xubuntu minimal,  Používateľ

                                              Chod si podpisat peticny harok ale tu prestan agitovat.

                • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 21.02.2021 | 21:07
                  Avatar sebo Arcolinux+Suse15.3 -Win10  Používateľ

                  Ja som mu to napisal na FB ako spravu . Reakcie na jeho vyplody reagovat nemozes . Ked niekomu do oci povies je je blazon nic ty nemozu to nieje ohovaranie ale tvoj nazor .

            • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 01.02.2021 | 12:04
              Avatar mirko70 U_Mate 16:04  Používateľ

              V Čechách to už začalo mám rešpekt ku každej chorobe,ale toto čo sa tu deje už nemá so zdravým rozumom nič spoločného.

              https://youtu.be/Y1LWqhbTcEg

              • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 01.02.2021 | 20:36
                Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor

                Ja sa riadim svojim systémom, občas niečo odkývam, inak si idem svoj život bez pičovín a nemusím nič riešiť.

                To video čo si pastol je pre ľudí, čo nemajú vlastný mozog a potrebujú skandovať s fašistami proti "akože fašistom". Nie, ja zo spodinou skandovať nepôjdem.

                Ako si písal, treba si udržať zdravý rozum v každej dobe a neskákať fašistom, na všetko čo označia za fašistické. Skutoční fašisti sú tí na tribúne z tvojho videa.

                Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
                • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 02.02.2021 | 15:57
                  Avatar mirko70 U_Mate 16:04  Používateľ

                  Ďakujem za koment. Je to jedno z vídeí,ktoré sú tam ale to nie je podstatné. Osobne nepodporujem takéto defacto nedomyslené veci. Jednak na záver,ked sa už vyhulákajú zistia,že nevedia čo dalej a za druhé väčšinou sa po ich chrbáte dostane hore dakto,koho tam v skutočnosti nechceš.

                  Toto nie je ten typ revolúcie,ktorý by dačo zmenil. To príde až úplne na záver.Pre úspech totiž nie je podstatné dostať bábky,ktoré hrajú na javisku ale tých,ktorí držia vodiace špagátiky. Toto sú také bububu akcie ale ak by si sa reálne spýtal,či je ochotný položiť aj život,tak ti 99% odpovie rovnako ako hovorieva Fico: My to chceme ináč,ale nie takto :)

                  • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 02.02.2021 | 17:15
                    Avatar bedňa LegacyIce-antiX  Administrátor

                    Netreba to proste prežívať. Treba si pustiť Žralokonádo a obdivovať, akú krásu ľudstvo dokáže vytvoriť :)

                    Táto správa neobsahuje vírus, pretože nepoužívam MS Windows. http://kernelultras.org
    • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 04.02.2021 | 08:59
      Avatar martin-zeleny Linux Mint Mate  Používateľ

      trocha mi to pripomina ten bonmot: tato vlada prisla nahradit vladu podvodnikov a zlodejov. nenechajme si to pokazit, len preto, ze je plna podvodnikov a zlodejov

    • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 07.02.2021 | 21:21
      Avatar sebo Arcolinux+Suse15.3 -Win10  Používateľ

      presne tak danovy podvodnik pacient u psychiatra a diplomovy podvodnik je zmena

    • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 13.02.2021 | 20:50
      Avatar salarabamba   Návštevník

      Video, kde minister zdravotníctva Krajčí spomína svoje obcovanie s duchom svätým A takí úchyli tu vládnu. Ale psst, musíme byť potichu aby sa tu cítili komfortne.

    • RE: Atómová BOMBA na korovanvírus 15.02.2021 | 08:34
      Avatar distefano wattOS, Xubuntu minimal,  Používateľ

      Z mojej strany uz len trochu "optimizmu" posielam od J.Nohavicu - Mne snad jebne 2