novy book
uvazujem nad ASUS N61JV-JX051 USB3
alebo HP Probook 4520s
poziadavky mam asi take, ze som student, prenasam to, nehram sa, som linuxak, bude na programovanie, studium...
teraz, ked vidim to hp za tu cenu, pride mi to tak, ze zatolko mi da asus viac... dost mi ale ide o vyhotovenie-preto sa tazko rozhodujem! taktiez, linux nemal nikdy moc v laske ati grafiky a aj v tomto (okrem ostatnych-zvuk,grafika,usb 3.0, chladenie, display) prevazi asus. Viete niekto vyniest nad tymto verdikt?
Diky (:
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.
skus si pozriet tuto diskusiu: http://linuxos.sk/forum/19420/index.html
ale on tam mal K seriu, toto je N.
co ostatne klady/zapory?
Ja mam HP 6735s uz 2 roky a zatial v bezchybnom stave. Podla mna je pri notebookoch dolezitejsie ci su z dobreho materialu, nez to co je vo vnutri. Ale tak kazdy podla svojej chuti.
:-)
Vsetko to to rokmi osvedcene typy (a tie thinkpady sa uz nevyrabu. Toto co ma lenovo, to je iba taka atrapa IBM Thinkpad).
http://www.gigacomputer.cz/cs/zbozi/110964-dell-latitude-e6400.html
http://www.gigacomputer.cz/cs/zbozi/111877-hp-compaq-6530b.html
http://www.gigacomputer.cz/cs/zbozi/70719-ibm-thinkpad-t61.html
http://www.gigacomputer.cz/cs/zbozi/110013-dell-latitude-e5400.html
co sa tyka velkosti: mma nanho kupenu kvalitnu tasku, kde by sa 16'' pohode zmestila...
k parametrom: vies, kde som namotany na notas ako je ten asus, nemozes mi ponuknut neco o tolko slabsie, tooo je jednoducho tazko takto, rozumies (:
hlavne by ma zaujimalo ako su natom tie drivery ohladom Nvidia Optimus ?!
velkost - Kazdeho osobna preferncia. Mne najviac vyhovuje 14,1" s bozskym rozlisenim 1440x900