Ako si zálohovať firefox pred re-inštaláciou

Sekcia: Aplikácie & Desktop 14.01.2020 | 14:51
Avatar laco2 cinamon  Používateľ

Skúšal som zo 3x zálohovať nastavenie Mozila firefox,vždy mi napísali že mi pošlú overenie-ale nikdy nič nedošlo!Rady prosím pre mantáka!Som amatérsky gynekológ....

    • RE: Ako si zálohovať firefox pred re-inštaláciou 14.01.2020 | 16:27
      Avatar WlaSaTy   Návštevník

      Pán je Nemec z Dolného Spiša, teda Manták?

      • RE: Ako si zálohovať firefox pred re-inštaláciou 15.01.2020 | 07:21
        Avatar laco2 cinamon  Používateľ

        Mantáci boli aj u nás v Turci-na Štubni a menších osadách...

        • RE: Ako si zálohovať firefox pred re-inštaláciou 15.01.2020 | 15:12
          Avatar WlaSaTy   Návštevník

          Zvykli sa tak ľudovo označovať Karpatskí nemci všeobecne, aj keď to bolo nesprávne. A tak isto sa to nesprávne používalo ako prívlastok, podobne ako v prípade maďarov alebo morgošov. Poprípade východniarov alebo blavákov.

    • RE: Ako si zálohovať firefox pred re-inštaláciou 14.01.2020 | 17:38
      Avatar vxmery Mint 21.3 Cinnamon  Používateľ

      Tak to skúsme.

      • Otvor si správcu súborov, nájdi priečinok /home/laco
      • Stlač Ctrl+H any si videl skryté súbory a priečinky - sú označené na začiatku bodkou
      • Preklikaj sa do tohoto priečinku .mozilla/firefox/bz0rsrpd.default
      • Všetko, čo je tam si prekopíruj trebárs na USB kľúčik
      • Po inštalácii FireFoxu to skopíruješ na to isté miesto

      Po naštartovaní FireFoxu by si mal dostať svoju pôvodnú konfiguráciu. Howgh.

      • RE: Ako si zálohovať firefox pred re-inštaláciou 14.01.2020 | 17:43
        Avatar WlaSaTy   Návštevník

        On ale asi chce tú ich zálohu do Cloudu na internete, preto píše o "pošlú overenie".

        I keď tá tradičná záloha celého domovského priečinku (nielen FF) by bola vhodnejšia.

        • RE: Ako si zálohovať firefox pred re-inštaláciou 15.01.2020 | 07:27
          Avatar laco2 cinamon  Používateľ